Bruinbaard
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 14%
Bijna altijd komen hoogtepunten vlak voor dieptepunten: http://www.scientias.nl/verdwijnen-de-zonnevlekken-op-de-zon/15931
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

? Word alleen erg moe van die klimaatpaniekzaaiers die altijd de mens de schuld geven. 
zeer zeker gelul. Gewoon kijken wat er gebeurt ipv luisteren naar pers berichten. Dat er de laatste week heel veel pool ijs weg is gewoon de grootste onzin die er is. Dat er dit jaar samen met 2007 en 2008 wat minder ijs over is als het gemiddelde van 1979 tot nu....tja dat is nu eenmaal zo. Waar het door komt weet ik niet mensen....vulkanen....natuurlijke temp. schommelingen? Word alleen erg moe van die klimaatpaniekzaaiers die altijd de mens de schuld geven.
Hoorde trouwens gisteren dat de ozonlaag niet meer afgenomen is en over een x aantal jaren weer helemaal hersteld is.....![]()
zeer zeker gelul. Gewoon kijken wat er gebeurt ipv luisteren naar pers berichten. Dat er de laatste week heel veel pool ijs weg is gewoon de grootste onzin die er is. Dat er dit jaar samen met 2007 en 2008 wat minder ijs over is als het gemiddelde van 1979 tot nu....tja dat is nu eenmaal zo. Waar het door komt weet ik niet mensen....vulkanen....natuurlijke temp. schommelingen? Word alleen erg moe van die klimaatpaniekzaaiers die altijd de mens de schuld geven.
Hoorde trouwens gisteren dat de ozonlaag niet meer afgenomen is en over een x aantal jaren weer helemaal hersteld is.....![]()
Denk er het zelfde over. Ik snap de hele heisa rondom de verwarming van de aarde niet echt. De mens en de dieren passen zich uiteindelijk ook wel aan. Er sterven natuurlijk wel een paar diersoorten uit, maar er komen er ook een paar nieuwe bij.
Uiteindelijk leeft ook de mens straks (misschien wel anno 2100?) ozonvriendelijk.
Wat een ****ing bullshit. Er komen echt geen nieuwe diersoorten bij.
Ja echt top, kijken wat er gebeurt. Ik boek morgen even een reis naar de Zuid en Noordpool. Weet ik tenminste wat er gebeurt.
Waar het door komt weet je niet? Daar hebben we dus wetenschappers voor, wetenschappers die overigens ook wel eens fouten maken maar dan nog blijft er genoeg gedegen onderzoek over dat duidt op opwarming veroorzaakt door menselijk handelen.
Ik word eerder moe van degenen die klakkeloos geloven dat door de vervuilende industrie gesponsorde 'wetenschappers' wel de waarheid vertellen alleen maar omdat die 'waarheid' beter in het straatje past van degenen die zichzelf kenmerken als klimaatskeptici.
Het is vooral belangrijk dat de aarde ons overleeft en dat zal gebeuren. De enige die last van de opwarming hebben zijn de mensen zelf, oftewel who cares?
Ja echt top, kijken wat er gebeurt. Ik boek morgen even een reis naar de Zuid en Noordpool. Weet ik tenminste wat er gebeurt.
Waar het door komt weet je niet? Daar hebben we dus wetenschappers voor, wetenschappers die overigens ook wel eens fouten maken maar dan nog blijft er genoeg gedegen onderzoek over dat duidt op opwarming veroorzaakt door menselijk handelen.
Ik word eerder moe van degenen die klakkeloos geloven dat door de vervuilende industrie gesponsorde 'wetenschappers' wel de waarheid vertellen alleen maar omdat die 'waarheid' beter in het straatje past van degenen die zichzelf kenmerken als klimaatskeptici.
Daar is niemand het over oneens, de laatste ijstijd is ook nog maar zo'n 10.000 jaar geleden.EricR, er is toch al bekent dat door de geschiedenis van de aarde heen er warmere en koudere tijdvakken zijn geweest.
Omdat wij onszelf versneld een ijstijd inkieperen. De "natuur" zal dat worst wezen, maar dat overleven is maar de vraag, waarschijnlijk gaan miljarden mensen dat niet overleven door kou/gebrek aan voedsel/water. Lijkt me de moeite dat proberen te voorkomen tot we er wel klaar voor zijn.. Als jij vindt van niet stel ik voor jou te gebruiken in een promofilmpje om te laten zien hoe kou/gebrek aan voedsel/water er ongeveer uitziet.Waarom zo'n ophef hierover, omdat je vind dat wij de oorzaak zijn? Maar wij zijn zelf ook de natuur, what the hell als de aarde opwarmt, dat overleven we heus wel. Altijd als er een soort dominant is zullen andere soorten moeten wijken.
Eigenlijk regelt het zichzelf wel mooi allemaal. Mensen vervuilen aarde, aarde warmt op, grote rampen gebeuren, bevolking wordt bedreigt en velen verliezen het leven, mens beseft dat er wat moet veranderen, aarde geraakt weer in balans...Het is vooral belangrijk dat de aarde ons overleeft en dat zal gebeuren. De enige die last van de opwarming hebben zijn de mensen zelf, oftewel who cares?
Dat het misschien warmer word, zal best wel als je de gegevens ziet. Ik word er niet echt warm of koud van. Ik kan er toch niets aan doen. Amerika en china wel. Laten die regeringen maar eens iets gaan doen. En verder over die wetenschappers......in beide kampen zitten betaalde rotte appels en worden gegevens verdraaid en verzonnen.