XXL Nutrition

Nieuws Niks aan de hand, gewoon doorlopen. Laatste decennium warmste ooit gemeten

Een decennium is geen bijzonder grote tijdeenheid om voorspellingen of uitlatingen op te doen vind ik. Zelfs een eeuw is dat niet bezien in de tijdslijn van klimaatveranderingen.

Ho ho, volgens mij lees je dan niet wat ik hier allemaal zeg?? Ik heb het vooral gehad over het innoveren van producten waardoor men op de langere termijn een efficiënter, duurzamer consumptiepatroon kan opbouwen. Met als resultaat minder CO2 ( of in ieder geval een minder snelle stijging) en een besparing van kosten ( duurzaam gebruik van energie). Oftewel wat ik beweer is dat de regering dan ingaat op alle onderzoeken die aantonen dat de aarde opwarmt. Met andere woorden: De regering treft maatregelen ten einde een beter milieu, en dit is volgens jou een complot?? Meende dat je er net niet zo over dacht. ;)

Nee, ik had het alleen maar over de theorie waar heel de opwarming van de aarde een zwendel zou zijn om er geld uit te slaan. Heb je verkeerd begrepen dan.

Zulke producten moeten idd verder uitgewerkt worden.

Laatst bewerkt:
Nee, ik had het alleen maar over de theorie waar heel de opwarming van de aarde een zwendel zou zijn om er geld uit te slaan. Heb je verkeerd begrepen dan.

Zulke producten moeten idd verder uitgewerkt worden.

Denk het ook.

Je zit er gewoon nog over in dat ik kritisch was tegenover gepretendeerde crisis die zou voortkomen uit de opwarming. :)

boeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiieeeeennnnnnn

lol...
Iets doen aan het klimaat kost MASSAS geld, het zorgt alleen maar voor verlies die maatregelen.

zei je dit laatst ook niet al ?
belastingen op dingen gooien waar eerst nog geen belasting op zat kost alleen maar geld voor de consument. Ik weet niet welke voorbeelden jij hebt? maar vooralsnog zie ik weinig incentief vanuit regeringen komen, alleen maar dingen in de trant van "over 20 jaar verminderen wij onze uitstoot...", hebben we veel aan

belastingen op dingen gooien waar eerst nog geen belasting op zat kost alleen maar geld voor de consument. Ik weet niet welke voorbeelden jij hebt? maar vooralsnog zie ik weinig incentief vanuit regeringen komen, alleen maar dingen in de trant van "over 20 jaar verminderen wij onze uitstoot...", hebben we veel aan

Het kyotoprotocol is natuurlijk een complot, in het echt bestaat het niet.

De laatste klimaattop was ook maar comedie, gwn om het allemaal geloofwaardiger over te komen.

Laatst bewerkt:

Neem nu dat artikel dat ik gepost heb, is toch een bewijs dat we massas geld kwijt zijn aan die maatregelen?

Terug
Naar boven