- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
LOL, je had toch door dat bigt sarcastische was hoop ik?
---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------
Who cares wat zo'n bedrijven denken? Het gaat erom dat de regering er alleen baat bij heeft moest de opwarming niet echt zijn.
Hoezo? We moeten INVESTEREN in groene energie. Groene energie kost ONS geld, het is echt niet dat we dat weg gaan trekken bij uitkeringen ofzo. Het is gewoon een nieuw overheidsbeleid. Het is de stem van het volk, en de politici geven daar gehoor aan. Ik ben ook echt wel voor het zoeken naar goede alternatieven want er komt onvermijdelijk een punt waarop het te duur wordt om fossiele brandstoffen te gebruiken. Maar ik ben er niet voor om nu al torenhoge kosten te gaan maken (die wij als burgers moeten gaan ophoesten) en miljarden te gaan investeren in alternatieven (wind, zon) die gewoon niet efficient zijn. Het is gewoon ideologie, het is een mooi verhaal waar wij als burgers uiteindelijk voor op gaan draaien. En dat terwijl aan de andere kant van de wereld niemand uberhaupt gehoord heeft van groene stroom. Ik zeg: volle gas opstoken die shit nu het nog kan, tegen de tijd dat het te duur wordt komt er wel een alternatief, want dan moet het wel. En dan zal het beter worden dan dat halve Femke Halsema werk.

.