Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De aarde warm van zichzelf ook op, dat is de natuur. Maar door onze manier van leven versnellen wij die proces.
+1 maar wat wij bijdragen is overdreven zoals ze het laten uitschijnen in de media.
!!! hell no. Haha, het feit blijft gewoon dat er helemaal geen sluitend bewijs is voor het hele global warming verhaal en dat het voornamelijk gebruikt wordt om politiek mee te bedrijven. En de zwendelaars van die complot film zijn aardig vooraanstaande wetenschappers, die nog altijd meer vertrouw dan politici.
En waarom deed Amerika zo moeilijk vroeger dan omdat het schadelijk was voor hun economie?
Lijkt me onmogenlijk om hier geld uit te slaan, eerder het omgekeerde.
Ja want het is de gewoonte dat er maatregelen ingevoerd worden met een drastisch negatief effect op de economie bij het voeren van politiek?
Vreemd beeld van de politiek dan.
Eigenlijk heb ik dat al beantwoord. Op korte termijn zal het veel kosten, op langere termijn kan innovatie juist veel geld opbrengen.
Het is allemaal een complot! Ze willen gewoon nieuwe hybride auto's verkopen en een excuus hebben om meer belastingen te heffen!
Ben ik het wel mee eens en het lijkt mij heel logisch.
Heb het idee dat het de meeste westerse regeringen wel heel goed uitkomt
Ook zullen de fosiele brandstoffen een keer opraken.
De zon is ook van tijd tot tijd warmer, wij mensen wat stellen wij nou voor in hoeverre is onze waarneming relevant, wat wij ervaren als een jaar in in het universum mischien wel synoniem aan een seconde of minder.
Ja zo vaak. Die stelletje natnekken in de 2e kamer zitten daar ook voor een groot deel om hun positie voor de komende 4 jaar vast te zetten. Als ze echt zo begaan waren met efficientie van ons land zouden ze wel andere beslissingen maken. Windenergie is ****it inefficient. KLAAR. Het kost geld. Zonnenenergie ook. Maar 10 miljoen nederlanders schreeuwen om groene energie, en die stemmers moeten warm gehouden worden. Volgend jaar knallen de energieprijzen weer omhoog, puur om dat hele ideologische verhaal van groene stroom in de lucht te houden. Denk je dat ze in China aan groene stroom doen? Denk je echt dat wij de wereld gaan verbeteren met dat hele verhaal?
Waarom denk je dat de grootste promoters van groene stroom bedrijven als Essent zijn?! Het zijn notabene de mensen die verdienen aan energie. Denk je nou echt dat ze daar allemaal willen dat wij spaarlampen gaan kopen en de verwarming op 13 graden zetten?!
Ook gezien, zetten ze een politieker tegenover een wetenschapper. Finish her.was net op één ook een discussie over.
iemand net gezien ?
Dat wijf werd hard afgemaakt![]()

LOL, je had toch door dat bigt sarcastische was hoop ik?
Ik heb het over het WEIGEREN van maatregelen waar Amerika vroeger zo goed in was.

Ja maar er zit wel een kern van waarheid in.
Zeg nou eens eerlijk, hoe vaak wordt "het Klimaat" niet misbruikt om meer belasting van de burger los te krijgen?