grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dat jij nog zo rustig foto's kan trekken ervan dat is toch wel het laatste waar ik dan zin in heb. haha genoeg plaats heeft ie wel nu maar dan moet hij u toch serieus geduwt hebben wat een afstand man. zo mensen horen niet meer thuis op de weg als je nog niet instaat bent voor fansoenlijk te parkeren.
of je stond mss dubbel nitwit en hij dacht wacht eens even jouw ga ik hebben![]()
dus wat dat betreft duurde het even voor ik rustig was.WTF? HOE hard heeft ie wel niet geduwd?
K*t grevo's.
Mogen op zondag toch geen auto rijden??
Hoe ga je nu naar werk enzo dan?

Jeetje wat een gedoe Nitwit! Gelukkig was de kerkganger uiteindelijk wel eerlijk (anders moest 'ie vast biechten huhuhu).. al had je er weinig aan begrijp ik.
Hmm die ouwe dacht vast dat jou auto niet mooi was en rijp voor de VUILNISCONTAINER.
Dan maar gelijk er in en opgelost is het weer.
Stond jouw auto niet in de versnelling of zo? Je duwt een auto toch niet zomaar zo'n eind weg zonder dat je zelf ook aardige schade hebt.
Blijkbaar heeft hij ook genoeg centjes anders rij je geen Mercedes tja heb jij weinig aan want je zal inderdaad de dagwaarde krijgen als hij total loss is.
Netjes van je dat je hem je spierballen niet hebt laten zien

Welcome to my silly life.Arme jij!
Zit je ook niet mee de laatste tijd. Ziet er niet goed uit voor je zo leuke autootje.

Netjes van je dat je hem je spierballen niet hebt laten zien

Tegenover de prijsmepper, dat zou wel toepasselijk geweest zijn![]()
Als het een jonge gast was geweest had ik zijn tanden er uit gemept. Echt waar.
Het is dat de pastoor mee kwam en hij echt een beetje hulpeloos stond te kijken maar ik stond echt te koken van binnen.
Welke debiel rijdt nou iemands auto 15 meter naar achteren en in een put: gaat kijken en ZIET dat het kreng total loss is..en loopt vervolgens lekker op zijn gemakkie de kerk in??
Dan ben je niet goed hoor.

Misschien eerst ff de verzekering afwachten. We kunnen daarna altijd ff die belg afhelpen van zijn Mercedes. Even DBB stijl een golfbal patroon achterlaten.
Maar voorlopig zit jij met die shit.