XXL Nutrition

Nitwit's log

lekkere training voor een kreupele dame (geintje)
Zie je dat je gewoon wel kan trainen en dat is beter als helemaal niets doen.
Je krijgt zo in ieder geval beste armen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Ik zou gaan trainen vanmorgen.. Zou..
Tot ik een telefoontje kreeg dat ik maar even beneden moest gaan kijken. Want er stond een foto op FB van (vermoedelijk) mijn auto...en het was niet best.

Dus ik ben naar beneden gevlogen en trof een beetje vervelend iets aan:

:fuu:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 18:17 ----------

Dat gat waar mijn auto in staat..was een ondergrondse container. Met zo'n laadklep er op. (die ligt ergens een metertje of wat verder op.)

Ik heb eerst staan schelden en tieren dat ik degene die dit gegaan heeft, zou afknallen.
Toen moest ik HEEL hard lachen want zeg nou eerlijk: het ziet er hilarisch uit.
Vervolgens was ik weer woedend. Lekker katabool.

iemand van de bovenste etage had het gehoord en is gaan kijken. Die zag een oude mijnheer met wandelstok uit de Mercedes achter mij stappen.. Liep om mijn auto heen, en haastte zich toen naar de kerk. (er tegen over)

Mijnheer was laat voor de dienst. Grrr..

Ik heb de politie gebeld, die kwamen, sleepwagen geregeld. Politie wilde niet wachten op mijnheer de dader want die zat immers in de kerk. Dus de 2 lamballen zijn maar weg gereden.

Politie is je beste vriend.. Juist ja.

Ik heb mijnheer de Belg opgewacht (adem halen, adem halen!)
Die kwam met mijnheer pastoor de kerk uit en gaf gelijk aan fout te zitten.
Schade form. ingevuld maar goed, vermoedelijk is mij auto total loss en is de dagwaarde k*t natuurlijk.

Lekkere schade post voor mij. Hoe hou je het voor mogelijk? Echt wat een bizar verhaal.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 18:18 ----------

Die ouwe heeft je goed liggen gehad

• #2.044
Hij had in ieder geval wel genoeg plek om zijn Merc netjes te parkeren..:o

dat jij nog zo rustig foto's kan trekken ervan dat is toch wel het laatste waar ik dan zin in heb. haha genoeg plaats heeft ie wel nu maar dan moet hij u toch serieus geduwt hebben wat een afstand man. zo mensen horen niet meer thuis op de weg als je nog niet instaat bent voor fansoenlijk te parkeren.
of je stond mss dubbel nitwit en hij dacht wacht eens even jouw ga ik hebben :p

• #2.046
dat jij nog zo rustig foto's kan trekken ervan dat is toch wel het laatste waar ik dan zin in heb. haha genoeg plaats heeft ie wel nu maar dan moet hij u toch serieus geduwt hebben wat een afstand man. zo mensen horen niet meer thuis op de weg als je nog niet instaat bent voor fansoenlijk te parkeren.
of je stond mss dubbel nitwit en hij dacht wacht eens even jouw ga ik hebben :p

Nou, ik stond om 11.15 buiten.. Hij kwam om 13.10 de kerk uit. Ik had even de tijd zeg maar.
De politie had 3 foto's gemaakt met een TELEFOON. WTF? Als hij dus had ontkent had ik echt geen bewijs.

Ik heb echt een uur staan tieren hoor :mad: dus wat dat betreft duurde het even voor ik rustig was.

WTF? HOE hard heeft ie wel niet geduwd?
K*t grevo's.
Mogen op zondag toch geen auto rijden??
Hoe ga je nu naar werk enzo dan?

mss is ze er zelf tegengeknald en nu stoot ze het op de ouwe belg :p

Waaaaaaaaaaaaaat....... Sick zeg... :(

Begrijp best dat je laaiend was. Gatver wat een klote streek!!!

Jeetje wat een gedoe Nitwit! Gelukkig was de kerkganger uiteindelijk wel eerlijk (anders moest 'ie vast biechten huhuhu :o).. al had je er weinig aan begrijp ik.

Hmm die ouwe dacht vast dat jou auto niet mooi was en rijp voor de VUILNISCONTAINER.
Dan maar gelijk er in en opgelost is het weer.
Stond jouw auto niet in de versnelling of zo? Je duwt een auto toch niet zomaar zo'n eind weg zonder dat je zelf ook aardige schade hebt.
Blijkbaar heeft hij ook genoeg centjes anders rij je geen Mercedes tja heb jij weinig aan want je zal inderdaad de dagwaarde krijgen als hij total loss is.
Netjes van je dat je hem je spierballen niet hebt laten zien

Arme jij!

Zit je ook niet mee de laatste tijd. Ziet er niet goed uit voor je zo leuke autootje.

• #2.053
WTF? HOE hard heeft ie wel niet geduwd?
K*t grevo's.
Mogen op zondag toch geen auto rijden??
Hoe ga je nu naar werk enzo dan?

Morgen niet naar het werk, moet ook naar het ziekenhuis maar dat is pas in de middag. Ik ga vervangend vervoer regelen op zijn kosten ;)

Jeetje wat een gedoe Nitwit! Gelukkig was de kerkganger uiteindelijk wel eerlijk (anders moest 'ie vast biechten huhuhu :o).. al had je er weinig aan begrijp ik.

Ik denk dat hij aardig wat vergiffenis heeft gevraagd ondertussen. Anders kwam hij ook niet met de pastoor naar buiten.

Hmm die ouwe dacht vast dat jou auto niet mooi was en rijp voor de VUILNISCONTAINER.
Dan maar gelijk er in en opgelost is het weer.
Stond jouw auto niet in de versnelling of zo? Je duwt een auto toch niet zomaar zo'n eind weg zonder dat je zelf ook aardige schade hebt.
Blijkbaar heeft hij ook genoeg centjes anders rij je geen Mercedes tja heb jij weinig aan want je zal inderdaad de dagwaarde krijgen als hij total loss is.
Netjes van je dat je hem je spierballen niet hebt laten zien

Mijn auto stond op de handrem. Maar goed, klein autootje vs Mercedes in volle vaart = fail.

Idd, de dagwaarde kan ik geen hol mee. Daar kijk ik niet naar uit. :(

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 19:36 ----------

Arme jij!

Zit je ook niet mee de laatste tijd. Ziet er niet goed uit voor je zo leuke autootje.
Welcome to my silly life.
:cool:

Only @ casa loco.

• #2.055
Tegenover de prijsmepper, dat zou wel toepasselijk geweest zijn :p

Als het een jonge gast was geweest had ik zijn tanden er uit gemept. Echt waar.

Het is dat de pastoor mee kwam en hij echt een beetje hulpeloos stond te kijken maar ik stond echt te koken van binnen.
Welke debiel rijdt nou iemands auto 15 meter naar achteren en in een put: gaat kijken en ZIET dat het kreng total loss is..en loopt vervolgens lekker op zijn gemakkie de kerk in??

Dan ben je niet goed hoor.

Als het een jonge gast was geweest had ik zijn tanden er uit gemept. Echt waar.

Het is dat de pastoor mee kwam en hij echt een beetje hulpeloos stond te kijken maar ik stond echt te koken van binnen.
Welke debiel rijdt nou iemands auto 15 meter naar achteren en in een put: gaat kijken en ZIET dat het kreng total loss is..en loopt vervolgens lekker op zijn gemakkie de kerk in??

Dan ben je niet goed hoor.

Ik vind hem juist wel goed :D

Misschien eerst ff de verzekering afwachten. We kunnen daarna altijd ff die belg afhelpen van zijn Mercedes. Even DBB stijl een golfbal patroon achterlaten.

Maar voorlopig zit jij met die shit.

• #2.058
Misschien eerst ff de verzekering afwachten. We kunnen daarna altijd ff die belg afhelpen van zijn Mercedes. Even DBB stijl een golfbal patroon achterlaten.

Maar voorlopig zit jij met die shit.

Mijn ex gooit de auto vanavond op de brug.
Die gaat de schade inventarisen. (autoschade bedrijf)
Ik gok dat het chasis wel veel schade heeft. kan niet anders, dat moet een flinke klap geweest zijn.

(God ik ben blij dat ik er niet in zat)

Golfbalpatroon in zijn Mercedes..hahah. Mooi DBB logo erin :D

De knokploeg is inzetbaar voor zulke gelegenheden;)

Die heeft waarschijnlijk zijn parkeerhulp niet gehoord:rolleyes: Veel schade?

Terug
Naar boven