Mireille
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mmm afkomstig van 2 wervels :s klinkt niet echt goed :sHeel erg chaggie..
Opgestaan met last van mijn nek/schouder/arm (rechts) Blijkbaar afkomstig van 2 wervels. Er stond veel te veel spierspanning op. Auw auw auw-massage gehad + de mededeling dat ik NIETS mocht trainen boven schouder hoogte. Dag schoudertraining..
Uiteindelijk heb ik 20 min. op de rotex mijzelf staan opvreten, daarna bi/tri..vroegtijdig afgekapt uit nijdigheid.
Ik heb zo'n zin om te gillen. Stom rotlijf.
ik hoop dat het snel over is! tis het rusten wel echt waard! ik ben doorgegaan met rugpijn in januari en lag er bijna 2 maanden uit, kon nieteens fatsoenlijk ademen/liggen door overbelasting
Als je dan eenmaal weer kan kun je er 4x zo hard tegenaan weer omdat je er op hebt moeten wachtten
mmm afkomstig van 2 wervels :s klinkt niet echt goed :s
Misschien heb je dit al in je log gezet, maar valt hier iets aan te doen? Of is het afwachten hoe het ontwikkeld?
Maak er dan rust van die je zelf wilt?Het is afwachten hoe het zich ontwikkelt. Ik ga de orthomanueel therapeut ook terug bellen. Hij heeft een wervel verzet en ik heb het idee dat het niet goed is gegaan.
4 juni naar de orthopeed in Antwerpen (UZA)..Ben benieuwd.
Ja ik weet het, rust. Maar dat woord komt niet in mijn woordenboek voor. Ik heb echt vreselijk veel moeite met verplicht rust.
Ik weet het is niet makkelijk als het kriebelt...maar ga je er op termijn niet meer schade mee doen als je nu niet rust?
Ik wens je echt super veel beterschap, en probeer het rusten toch maar even vol te houden he!

I know..ik denk dat we allemaal wel weten hoe t voelt om rust te moeten nemen, terwijl je het echt niet wilt maar ja
Sterkte..echt heel veel beterschap!!![]()