Mireille
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn voedingsschema al naar beneden gezet qua eiwitten en kcal. Anders blaas ik straks op.
Ik ben aan het overwegen alleen benen te trainen 1x per week en bi/tri's op de andere dag..en dan maar..geloof het of niet.. Aan de cardio.
Inderdaad maar eens wat langer dan 1 week..een maand ofzo. Bah. Doet al zeer als ik het neertyp.
Ja ik weet er alles van. Rust nemen en dan langzaam de muren op je af zien komen.
Ik heb mijn voedingsschema al naar beneden gezet qua eiwitten en kcal. Anders blaas ik straks op.
Ik ben aan het overwegen alleen benen te trainen 1x per week en bi/tri's op de andere dag..en dan maar..geloof het of niet.. Aan de cardio.
Inderdaad maar eens wat langer dan 1 week..een maand ofzo. Bah. Doet al zeer als ik het neertyp.

Knoop het volgende goed in je oren en vergeet het nooit meer: Enthousiasme brengt je maar zover, discipline een stuk verder maar echt succes komt pas als je leert omgaan met beperkingen. In deze sport is het zeldzaam als je niet tegen blessures aanloopt als je fanatiek bent. Ik heb na ongelukken met beide polsen zwaar ingetaped doorgetraind, met een ingescheurde schouder/borst weken alleen benen gedaan, met een kissing spine geen squats en dl's gedaan en mezelf verbannen naar de leg extension etc. Over het algemeen prijs ik mij nog gelukkig met de blessures die ik heb gehad. Niels zit nu met een geboren afwijking aan zijn heup, Jarno scheurde zijn bovenbeenspier af en werd weer NL's sterkste man. Internationaal zijn er wel gekkere dingen zoals Louie Simmons die zijn rug zo erg beschadigt had en de doktors vertelde dat hij nooit meer zou kunnen trainen maar nog WR's heeft neergezet. Zoek altijd naar manieren waarbij je toch plezier kunt halen uit je training. Stel voor de tijd andere doelen.
Beetje kneuzig.Nitwit. Wat ik me afvraag is dat je dan af en toe niet te veel en te snel wilt? Ik lees hier regelmatig dat je een tijdje niet mag squatten, deadliften of iets dergelijks. En dan zie ik 1-2 weken later gewoon weer squats en deadlifts bijvoorbeeld.
Is het dan misschien niet verstandig eens een langere periode ervan af te zien? Meer richting de 3-6 maanden bijvoorbeeld.
Nitwit, helemaal niet raar hoor je dip. Maar maak er geen mega dip van, dat staat jou alleen maar in de weg.
Gewoon knallen met die biceps en triceps en benen. De rest kan je later bijhalen toch.
dan vind ik dat je er nog best een aardige training hebt weten uit te gooien! Respect hoor nit! Ik weet dat het niet mee valt.. Fijn weekend though