Fitness Seller

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Die heeft waarschijnlijk zijn parkeerhulp niet gehoord:rolleyes: Veel schade?

Aan de staat van zijn auto te zien, heeft hij die wel vaker niet gehoord.. :D

Hij gaat vanavond op de brug. Ik weet nog niets. Wat ik er zo van zie kost het meer om te fixen dan wat de auto nog waar is. Los van mogelijke chasis schade.

Meh.... Echt zuur :(

Nitwit... Wat is dat met jou en auto's?????

het is toch echt iets met jou en belgen ....

Het is al 5 jaar goed gegaan.. Maar nu 3x in 1 jaar niet. :(

Look at the bright side. Jij kunt nu zeggen dat jouw auto in een container gat is geduwd door een mercedes. Dat hoor je niet veel mensen zeggen:D

Nee ff srs: The **** krijgt iemand dat voor elkaar. Ik vind dat zulke mensen geen rijbewijs horen te hebben. Niet alleen handig voor anderen, maar ook veilig voor die mensen.

• #2.067
Nou, de schade is redelijk bekend.

-Voor bumper aan gort, achter ook. - Balk achter de achter bumper aan diggelen. - Draagarm rechts voor is verbogen. -Dorpel beschadigd.

Even in het kort samengevat: Total loss.

Geen idee wat ik er nog voor ga krijgen, even de schade expert afwachten en dan maar wachten wat ik kan gaan doen.
Lekkere financiele tegenvaller, op een moment dat het geld er toch al niet was. :(:(:(

Sucks Nitty :(. Hoop dat 't alsnog een béétje meevalt.. alsin zo veel mogelijk geld voor jou hehe.

Zijn schuld ja

• #2.070
Sucks Nitty :(. Hoop dat 't alsnog een béétje meevalt.. alsin zo veel mogelijk geld voor jou hehe.
Ja, er zal ook wat voor terug moeten komen.
Liefst iets wat een beetje betrouwbaar is.
Ik kan mij echt geen barrel permitteren. Je kan zeggen wat je wil (hij is foeilelijk) maar dit wagentje heeft me echt overal gebracht. Hij is (motorisch) echt super betrouwbaar.

Ja precies... En dan maakt lelijkheid (ik vind het wel meevallen) niet zo uit. Zolang je geen multipla neemt :o.

• #2.072
Whahha, dat is echt een foei lelijk ding.

:D de obesicar. Niks voor shredded Nitwits!

Tijd voor cabrio! :cool:

Ik zou zeggen een limousine... lang en breed.

Kak zeg........ :(

Maar zou niet te hard hopen op heel wat centjes.... :(
Vorig jaar heeft iemand de zijkant van mijn Opel Corsa (bouwjaar 2001) in elkaar gereden. Auto was voor het ongeluk in perfecte staat. Kreeg er in verhouding met de aanschafprijs (iets langer dan een jaar voor het ongeluk) echt belachelijk weinig voor terug; 3700.

Maar ik ga voor je duimen meid!!

bahbah, heb jij weer, ik ga meehopen dat de schade meevalt, ik weet er alles van, niet van auto`s wel van geldzorgen :(

• #2.079
Mijn verzekering heeft vandaag doodleuk aangegeven dat ze geen donder gaan doen. Heerlijk Ditzo..

Wat dat betreft ben ik verder nog niet zo veel wijzer.

Wat wel 'goed' nieuws is, is dat ik vandaag bij Dokter van Gestel in het UZA ben geweest. (orthopeed)
Hij neemt het direct wel serieus. Ein-de-lijk.

Morgen moet ik al terug komen.
Voor een botscintigrafie (ieuwh..) en tussendoor nog een een rontgen van mijn gehele wervel kolom..
Om 11 uur moet ik aanwezig zijn, ze spuiten dan een vloeistof in mijn arm. 3 uur later moet ik voor foto's/beeld opname. (?)
Ze gaan dan kijken wat er loos is in mijn SI/aangelegen omgeving.

Belgen. Ze zijn beroerd met hun wegen en nog slechtere chauffeurs :D maar wat hebben ze een super snelle zorg!

Mijn verzekering heeft vandaag doodleuk aangegeven dat ze geen donder gaan doen. Heerlijk Ditzo..
.......

Wat bedoel je met geen donder doen. Wordt je niet bijgestaan dan. Je hebt schade en je verzekering doet niets?
Hoe zit het?

Terug
Naar boven