MuscleMeat

Nitwit's log

Heftig verhaal zeg, dat onderzoek :eek:! Laat ook even weten hoe het afloopt :).

Nice BB-top! *zucht*, waarom trainen alle vrouwen niet? :p

Heftig verhaal zeg, dat onderzoek :eek:! Laat ook even weten hoe het afloopt :).

Het is maar goed dat zo'n vrouwen niet in mijn gym trainen. De concentratie op mijn training zou sterk verminderen :o

Mooi topje!!!

Fijn dat je snel de uitslag krijgt. Dat wachten is echt onaangenaam... ga je alleen maar zitten piekeren.

Dat topje ziet er goed uit zeg. Die zwarte lijn onder je borsten maakt een accent waardoor je lekker breed oogt (en natuurlijk ben je dat ook).
Jammer dat je dat voor gasten niet hebt. Hmmm plots jaloers, hahaha

Niet alle vrouwen staan zo goed met dat topje, Timmeh :D

OT: Stevig onderzoek. Je hebt je dosis straling al ruimschoots gehad voor de rest van het jaar.

Leuk topje! Net als je andere BB-topje. Fijn dat je maandag de uitslag al hebt, ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.107
Thanks allen!

Ik hoop dat de uitslag meevalt. Echter ben ik bang voor een operatie. Maar goed, gisteren heb ik mij op zitten vreten: het is een kwestie van afwachten.
Als het zo is dan is het zo.

Vervelende situatie voor je meis..zit je echt niet mee:aai:
Leuk topje idd, ik heb ook een nieuwe besteld..ook geel..lol leuk zomer kleurtje:cool:
Die garage op de achtergrond die heeft mijn zoontje ook..hahaha leuk hé kinderspeelgoed:rolleyes:
Ik hoop voor je dat alles mee gaat vallen.
Maar vind t wel knap van je ondanks alles je wel probeert toch te trainen!
Keep going girl! Kan je in ieder geval nog een klein beetje frustratie uitten!

• #2.109
Vervelende situatie voor je meis..zit je echt niet mee:aai:
Leuk topje idd, ik heb ook een nieuwe besteld..ook geel..lol leuk zomer kleurtje:cool:
Die garage op de achtergrond die heeft mijn zoontje ook..hahaha leuk hé kinderspeelgoed:rolleyes:
Ik hoop voor je dat alles mee gaat vallen.
Maar vind t wel knap van je ondanks alles je wel probeert toch te trainen!
Keep going girl! Kan je in ieder geval nog een klein beetje frustratie uitten!

Speelgoed..breek mij de bek niet open. Mijn zoon barst er van.
Ik ga een boel verkopen want met de helft speelt hij niet meer mee en dat is nog als nieuw.
Ik heb een totaal handgemaakt ridder-kasteel (van hout) met alle details er op en er aan: ik vond het geweldig om te geven..hij heeft er 3x mee gespeeld

Interesse? :D

Trainen blijf ik doen.. Ik moet wel, anders loop ik tegen de muur omhoog.

En die topjes? die blijf ik bestellen :D Daar voel ik mij goed in. :) Leuke kleding dat ook nog functioneel ok is, heb ik graag.

Speelgoed..breek mij de bek niet open. Mijn zoon barst er van.
Ik ga een boel verkopen want met de helft speelt hij niet meer mee en dat is nog als nieuw.
Ik heb een totaal handgemaakt ridder-kasteel (van hout) met alle details er op en er aan: ik vond het geweldig om te geven..hij heeft er 3x mee gespeeld

Interesse? :D

Trainen blijf ik doen.. Ik moet wel, anders loop ik tegen de muur omhoog.

En die topjes? die blijf ik bestellen :D Daar voel ik mij goed in. :) Leuke kleding dat ook nog functioneel ok is, heb ik graag.

Haha interesse zeker als ik zou weten dat hij er mee zou spelen, maar helaas bij mijn zoontje zijn auto's bijna t enige wat zijn interesse heeft..helaas:(
Ja topjes mooi en funtioneel= top combi!!

• #2.111
Haha interesse zeker als ik zou weten dat hij er mee zou spelen, maar helaas bij mijn zoontje zijn auto's bijna t enige wat zijn interesse heeft..helaas:(
Ja topjes mooi en funtioneel= top combi!!
Ja dat bleek bij Luciano dus ook het geval. Auto's en Thomas Trein. Meer niet. Jammer want het is een prachtig kasteel.
Nou goed, ik was er blij mee :D

12-14 jaar geleden had ik het graag willen hebben nitwit, als dat een troost voor je kan zijn ;)

haha ja dat herken ik ook echt..wij kopen wat omdat Wij t leuk vinden:)
Dean heeft 6verschillende bliksem mc gueen auto's, voor mij allemaal hetzelfde..voor Dean allemaal anders..zit net een iets ander stickertje op:P
En ik de leukste dingen voorgedragen maar nee, t werd echt weer een cars auto*zucht*

• #2.114
haha ja dat herken ik ook echt..wij kopen wat omdat Wij t leuk vinden:)
Dean heeft 6verschillende bliksem mc gueen auto's, voor mij allemaal hetzelfde..voor Dean allemaal anders..zit net een iets ander stickertje op:P
En ik de leukste dingen voorgedragen maar nee, t werd echt weer een cars auto*zucht*

Ik geloof dat ik hier MINIMAAL 40 Cars heb. Waarvan minimaal de helft dubbel. Luciano deelt die mening niet. :D

Hij speelt er wel al 3 jaar mee dus ach..

hoezo moest je scan laten doen? waar heb je last van?

Hahaha ik kan niet mee praten over kids en speelgoed meiden :P

Nit: als je geopereerd moet worden is dat misschien maar beter ook...... Dan kan je in iedergeval geholpen worden en kom je er wellicht veel beter uit! Toch? Hopelijk maak je je niet te veel zorgen... x

• #2.117
hoezo moest je scan laten doen? waar heb je last van?
Ik heb al bijna een jaar pijn wat ontstaan is na een auto ongeluk. Vooral in mijn bekkengebied/SI en wat uitstraalt naar mijn benen en onderrug.

Mireille, ik moet gewoon maandag even gaan afwachten. Wel spannend.

Waarom doe je dat in Belgie btw?

1 van de beste combinations qua kleuren:Black & Yellow ;)

Ik heb em ook.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.120
Waarom doe je dat in Belgie btw?

1 van de beste combinations qua kleuren:Black & Yellow ;)

Ik heb em ook.

Ik ben al een jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd in NL. De zorg hier is echt om te janken. Wachttijden zijn belachelijk en men is zo druk bezig om de kosten te besparen (grote onderzoeken weigeren) dat het ten koste van mijn pijn ging.

In Belgie gooien ze er gelijk een zwik stevige en goede/gerichtte onderzoeken tegen aan. Conclusie volgt dan ook altijd snel..En zo zou het moeten zijn.

Mijn verzekeraar is blij met mij. :cool:

Terug
Naar boven