Timmeh88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 49
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is maar goed dat zo'n vrouwen niet in mijn gym trainen. De concentratie op mijn training zou sterk verminderenHeftig verhaal zeg, dat onderzoek! Laat ook even weten hoe het afloopt
.
Nice BB-top! *zucht*, waarom trainen alle vrouwen niet?![]()

Heftig verhaal zeg, dat onderzoek! Laat ook even weten hoe het afloopt
.
Nice BB-top! *zucht*, waarom trainen alle vrouwen niet?![]()

Vervelende situatie voor je meis..zit je echt niet mee
Leuk topje idd, ik heb ook een nieuwe besteld..ook geel..lol leuk zomer kleurtje
Die garage op de achtergrond die heeft mijn zoontje ook..hahaha leuk hé kinderspeelgoed
Ik hoop voor je dat alles mee gaat vallen.
Maar vind t wel knap van je ondanks alles je wel probeert toch te trainen!
Keep going girl! Kan je in ieder geval nog een klein beetje frustratie uitten!

Daar voel ik mij goed in.
Leuke kleding dat ook nog functioneel ok is, heb ik graag.Speelgoed..breek mij de bek niet open. Mijn zoon barst er van.
Ik ga een boel verkopen want met de helft speelt hij niet meer mee en dat is nog als nieuw.
Ik heb een totaal handgemaakt ridder-kasteel (van hout) met alle details er op en er aan: ik vond het geweldig om te geven..hij heeft er 3x mee gespeeld
Interesse?
Trainen blijf ik doen.. Ik moet wel, anders loop ik tegen de muur omhoog.
En die topjes? die blijf ik bestellenDaar voel ik mij goed in.
Leuke kleding dat ook nog functioneel ok is, heb ik graag.

Ja dat bleek bij Luciano dus ook het geval. Auto's en Thomas Trein. Meer niet. Jammer want het is een prachtig kasteel.Haha interesse zeker als ik zou weten dat hij er mee zou spelen, maar helaas bij mijn zoontje zijn auto's bijna t enige wat zijn interesse heeft..helaas
Ja topjes mooi en funtioneel= top combi!!

haha ja dat herken ik ook echt..wij kopen wat omdat Wij t leuk vinden
Dean heeft 6verschillende bliksem mc gueen auto's, voor mij allemaal hetzelfde..voor Dean allemaal anders..zit net een iets ander stickertje op
En ik de leukste dingen voorgedragen maar nee, t werd echt weer een cars auto*zucht*

Ik heb al bijna een jaar pijn wat ontstaan is na een auto ongeluk. Vooral in mijn bekkengebied/SI en wat uitstraalt naar mijn benen en onderrug.hoezo moest je scan laten doen? waar heb je last van?
Waarom doe je dat in Belgie btw?
1 van de beste combinations qua kleuren:Black & Yellow
Ik heb em ook.

Waarom doe je dat in Belgie btw?
1 van de beste combinations qua kleuren:Black & Yellow
Ik heb em ook.