Fitness Seller

Nitwit's log

Ja precies, gelukkig heb je nu de juiste gevonden. En omdat het een arts binnen Europa is (met verwijzing?) krijg je het inderdaad lekker vergoed :cool:. Maar de uitslag en uiteindelijke hulp en zo is natuurlijk belangrijker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Ja precies, gelukkig heb je nu de juiste gevonden. En omdat het een arts binnen Europa is (met verwijzing?) krijg je het inderdaad lekker vergoed :cool:. Maar de uitslag en uiteindelijke hulp en zo is natuurlijk belangrijker.

Ja juist.

Vandaag heb ik ook wat kunnen regelen voor mijn auto. Daarvoor heb ik even op mijn strepen gestaan maar a la: dan heb je ook wat :D

Copy/past van FB:

Was nog een hele toer. AG Insurances (K*T BEDRIJF!) moest het aan Dekra Claims doorgeven omdat het een NL schade betreft. Die brief werd vandaag pas gemaakt!! WTF? Dan moest Dekra BE de gegevens invoeren en weer doorsturen naar Dekra NL, daar zou het dan pas opgepakt worden. kan dus gerust nog een weekje duren. Grrr. Ik heb het er niet bij laten zitten. Dekra NL gebeld: teamchef aan de lijn gekregen, verhaal uitgelegd, *hijmoestgrinnikenomhetverhaalenverheugdzichopdefoto's* Hij ziet dat het een vervelende situatie begint te worden: hij stuurt morgen een schadeexpert en ik mag dus al vervangend vervoer gaan regelen

Oke gelukkig krijg je ook vervangend vervoer. Die teamchef klinkt als een goed man, mag 'ie nu nog even laten blijken.

• #2.124
Oke gelukkig krijg je ook vervangend vervoer. Die teamchef klinkt als een goed man, mag 'ie nu nog even laten blijken.

Ja juist. Hij gaf aan onlangs een soortgelijk schade te hebben gehad, althans: zelfde soort auto.
Dat deze ook total loss is en die persoon 1000 euro heeft gehad..
Nou..ik ben benieuwd wat die van mij gaat doen. :)

Damn...wat een klote situatie zeg...had die kerel stijf gevloekt denk ik. Hopelijk kun je er nog aardig wat voor vangen en er een knappe auto voor terugkopen.
Fijn dat je nu zoveel onderzoek aan je onderrug/bekken hebt gehad, hopelijk kun je er wat mee. Knik in je lendenwervels ofzo?
Gaaf topje btw! Heb altijd zwaar moeite om leuke trainingstops te vinden, ten 1e heb ik het idee dat er tegenwoordig alleen maar pastelkleur tops voor de gemiddelde huisvrouw verkocht word ipv leuke, wat stoerdere tops en als ik dan eens wat leuks vind zit het vaak te strak onder mijn oksels/bovenkant rug en dat traint niet erg lekker.
Succes met alles!

• #2.126
Dank je wel..

Ja dat gezanik met de tops heb ik ook altijd. Sinds ik Better Body's tops bestel, ben ik er vanaf! Echt mega fijn draagcomfort.

je topje is inderdaad geweldig!! ik ga ook ens bij better body's kijken de volgende keer.

Wat een verhaal zeg pfoe! Snap niet dat er zo'n mensen bestaan die dan doodleuk eerst even de kerk inlopen:S dan ben je toch niet goed in je hoofd. Of zal hij gelijk zijn gaan biechten voor vergiffenis? Ik zou helemaal niet weten wat ik met zo'n situatie aanmoest, heb je nog mooi geregeld allemaal, hoop dat het allemaal goed komt snel!

Ik zou zo geloven dat je hem er zelf heen hebt getild als ik die gewichten bij jouw trainingen zie ^^ " Ja ik weet het, rust. Maar dat woord komt niet in mijn woordenboek voor. Ik heb echt vreselijk veel moeite met verplicht rust. "

Draag je er een bh onder? Ik zie dat er een band in zit.
Ik heb nu tops van Addidas met zo'n band, maar kan die niet zonder bh aan. Heb net even op de site zitten spieken, maar veel tops hebben de bandjes zo dat een bh er onder wel lelijk is hehe.

• #2.129
Draag je er een bh onder? Ik zie dat er een band in zit.
Ik heb nu tops van Addidas met zo'n band, maar kan die niet zonder bh aan. Heb net even op de site zitten spieken, maar veel tops hebben de bandjes zo dat een bh er onder wel lelijk is hehe.

Ik heb er een zwarte bh onder aan inderdaad. Je ziet de bandjes over mijn schouders, ach ja.

Er zit wel een inwendige bh (soort van..) in. Maar dat vind ik dus helemaal niets ivm 'stijve tepels van airco-syndroom' :D

Ik heb er een zwarte bh onder aan inderdaad. Je ziet de bandjes over mijn schouders, ach ja.

Er zit wel een inwendige bh (soort van..) in. Maar dat vind ik dus helemaal niets ivm 'stijve tepels van airco-syndroom':D
...

uploadfromtaptalk1338982082753.jpg

Hahahahahaha of omdat je strak staat van de pomp..... :P
Heb je dat weer ja... ghehe.

Ok thanks! :)

Ghehehe :P

• #2.136
Yes, lekker aan het benchen geweest :D
Heel rustig aan gedaan. Niet bp en incl.bp, geen hoge gewichten.

Ik heb al bi's/tri's en schouders gedaan dus het werd even geimproviseerd een halve benen/borst training.

Ik kon geen bulg.split sq omdat ik gisteren echt snoeihard mijn knie heb gestoten :o:D dus ik ontzie die knie even.

Warm lopen op de loopband: 1min opwarmen 7 min. hardlopen.

BP
1x8x35
3x8x45

Pecdec
3x10x15kg

Flyes
3x10x8 kg (ging soepel)

SLDL
3x10x35kg

Calf raises
3x10x50kg

Hyper extensions
3x15

Hip bridges
3x15

Niet moe, wel gestopt. Genoeg is genoeg.

..omdat ik gisteren echt snoeihard mijn knie heb gestoten..

Dus als je nergens last van hebt dan zorg je er zelf maar even voor? :o

• #2.138
Ja daar is nitwit goed in;)

Uhu, ben ik goed in. :D
Ik ben echt verschrikkelijk onhandig als ik druk bezig ben.
Serieus...als ik een euro moet wegsteken in een pot voor elke keer ik tegen een deur/kast of handvat aan een keukendeur aanloop dan kon ik mn fitness abo niet betalen :/

Terug
Naar boven