Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies, gelukkig heb je nu de juiste gevonden. En omdat het een arts binnen Europa is (met verwijzing?) krijg je het inderdaad lekker vergoed. Maar de uitslag en uiteindelijke hulp en zo is natuurlijk belangrijker.

Oke gelukkig krijg je ook vervangend vervoer. Die teamchef klinkt als een goed man, mag 'ie nu nog even laten blijken.

Draag je er een bh onder? Ik zie dat er een band in zit.
Ik heb nu tops van Addidas met zo'n band, maar kan die niet zonder bh aan. Heb net even op de site zitten spieken, maar veel tops hebben de bandjes zo dat een bh er onder wel lelijk is hehe.

...Ik heb er een zwarte bh onder aan inderdaad. Je ziet de bandjes over mijn schouders, ach ja.
Er zit wel een inwendige bh (soort van..) in. Maar dat vind ik dus helemaal niets ivm 'stijve tepels van airco-syndroom'![]()
En zich maar af vragen waarom ze toch nog steeds eenzaam op hun kamertje zitten te fappen.
iedereen weet dat jij hetzelfde dacht. Jij zegt het gewoon niet. 

dus ik ontzie die knie even. ..omdat ik gisteren echt snoeihard mijn knie heb gestoten..
Dus als je nergens last van hebt dan zorg je er zelf maar even voor?![]()

Serieus...als ik een euro moet wegsteken in een pot voor elke keer ik tegen een deur/kast of handvat aan een keukendeur aanloop dan kon ik mn fitness abo niet betalen :/Uhu, ben ik goed in.
Ik ben echt verschrikkelijk onhandig als ik druk bezig ben.