- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus...als ik een euro moet wegsteken in een pot voor elke keer ik tegen een deur/kast of handvat aan een keukendeur aanloop dan kon ik mn fitness abo niet betalen :/

Ik met me grote mond :/ Vol met 3 middelste tenen tegen een houten deur geknald, nu stond deze deur er al dus hoe kan dit gebeuren!?Dan kan ik je een handje geven.
Ik wil veel te snel dingen doen. Daar krijg je brokken van.
Toen ik vorig jaar aan het verhuizen was, was ik echt bont en blauw. Iedereen dacht op zijn minst dat ik geslagen was.
Keukenkastjes open zetten, bukken, omhoog komen.. klabam met je kop er tegen.![]()
morgen heb ik een sportevenement 
Ik herken dit soort gesprekken van mijn stage plek.. allemaal oude mensen die aan het aftakelen zijn![]()
Zaterdag zie ik abfab in de gym... Over tijdje weer met kitty naar straatweg... Als ik ze maar niet breek![]()
Ik met me grote mond :/ Vol met 3 middelste tenen tegen een houten deur geknald, nu stond deze deur er al dus hoe kan dit gebeuren!?
resultaat, bloedblaas, gescheurd nagel en ik maar manken :/ En vandaag, zou ik benen gaan trainenmorgen heb ik een sportevenement
Hoe gaat het me jou nit?
uitbetalen.
Toch maar afgeslagen. Iets klopt er niet aan.Ziet ondertussen al paars en is volledig gezwollen dus heb waarschijnlijk een barstjeAuw..Oh damn, dat doet zeeeeerr..Bah.
Ik ben morgen in Nijmegen, Eastside Performance. Daar zijn wat meer mensen die ik ken via het Fitnessforum (waar ik ooit ben begonnen met info vergaren toen ik begon met trainen)
Ik heb er zin in. Vorig jaar november hebben we het hier in BoZ gedaan, was erg gezellig. Lekker even op techniek getraind.
Ben benieuwd hoe het morgen is.
Goddank kan ik met iemand meerijden want mijn auto is echt k u t.
Ik ben aan het rondneuzen naar een andere auto maar de Belgische verzekering gaat waarschijnlijk pas over een paar wekenuitbetalen.
Heel gedoe om alleen even te verifieren dat mijnheer de randdebiel verzekerd was toen hij mij aanreed.
That's it..that's they only thing the need to do.
De 23ste moet ik ook naar Baarn, ik mag HOPEN dat ik dan een andere auto heb.
Ben vandaag gaan kijken naar een Lancia Ypsilon..Die viel tegen. Veel deuken+roest..+ twijfels bij koppeling.
En een Ford Ka, was ansich wel ok, maar ik krijg altijd de kriebels als ze ook het moterblok hebben gepoetst..Toch maar afgeslagen. Iets klopt er niet aan.
ik voel me zo lomp 
mijne is ook een wrak maar ik ben er best aan gehecht...en dat ding rijd goed...Laat staan dat een andere dwaas hem dan naar de kl*ten zou rijden :/