MuscleMeat

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Ik merk dat ik al even niet meer echt hard heb kunnen trainen. Ik merkte het heel erg in mijn kracht. Op het filmpje zie je straks ook mij worstelen met een 2x40kg mp. ???
Nou goed, 1,5 uur in de auto, te weinig slaap afgelopen week, weinig harde trainingen..dat voel je. Beetje vervelend.

We hebben van alles gedaan, ik heb een 1x60 pr op mijn BP, maar wel een slordige. Concentratie en een technisch foutje wat ik vaak doe (bb te ver richting mijn hoofd )

Pullups deden we op het laatst en 1x met wat foto's en daarna nog een paar keer voor op de film, dus je ziet er 6 ofzo op het filmpje. Was ook gelijk het laatste wat ik gedaan heb.

Vanavond moet ik echt eens vroeg naar bed gaan. :D

In de ringen heb ik nu niet heel veel gedaan: skin de cat (die deed ik al wel eens maar dan aan het optrek rek en zowel voor als achterwaards helemaal uitstrekken)

En wat je mij hier op de foto ziet doen (met die ketting) echt het stil blijven hangen en proberen steeds verder je armen van je lichaam af te brengen.
Shake, shake ivm onbalans in die ringen..Wel iets wat ik vaker wil gaan doen.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 16:18 ----------

Leuke foto's Nit, je ziet er goed uit hoor:)
Mooie benen ook!
Hoe was de training? ook lekker of alleen foto's gemaakt:p

Mijn benen zijn echt vreselijk.. Sprietjes. Daar baal ik zo van. Wel definitie..geen massa.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 16:21 ----------

Overal weinig reps, gewoon even proberen van dingen of om even te kunnen filmen. :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=eGNRvtk57Fc&list=UUnQhJKMzB13Jemfnn7oktaA&index=1&feature=plcp

leuke fotos, nu beetje massa erop knallen :)

Leuk filmpje Nit:)
Ach over een tijdje gaat die 60kg vast soepel..nu was ie uiteraard nog erg wankel..en zakte je net het laatst stukkie niet..maar kan je wel mooi wennen aan t gewicht.
Ik heb eigenlijk nog nooit mijn max uitgeprobeerd..geen idee eiggenlijk..
in ieder geval vind ik je benen er wel mooi uitzien hoor, strak en die massa komt met de jaren;P
Of je moet heel veel gaan eten..maar dat soort massa willen we niet hé..

Eigenlijk een keertje samen trainen:P

(Ps filmpje over mijn incline db press doet het inmiddels ook..was 6x24kg per db)

• #2.165
Leuk filmpje Nit:)
Ach over een tijdje gaat die 60kg vast soepel..nu was ie uiteraard nog erg wankel..en zakte je net het laatst stukkie niet..maar kan je wel mooi wennen aan t gewicht.
Ik heb eigenlijk nog nooit mijn max uitgeprobeerd..geen idee eiggenlijk..
in ieder geval vind ik je benen er wel mooi uitzien hoor, strak en die massa komt met de jaren;P
Of je moet heel veel gaan eten..maar dat soort massa willen we niet hé..

Eigenlijk een keertje samen trainen:P

(Ps filmpje over mijn incline db press doet het inmiddels ook..was 6x24kg per db)

Ik zak expres het laatste stukje niet meer ivm schouder issues in het dode punt. (ik ben een kneussssss)

Vandaar ;)

Wankel: jup. 2 weken niet meer gebencht, woensdag ineens wel weer.. gek genoeg voel je dat ook gelijk in kracht. Die 57,5 heb ik al eens x5 gedaan.. Heel bizar hoe snel je kracht (vertrouwen?) verliest.

Ja, samen trainen doen we zeker! Lijkt me super.

okee vandaar..
ja benchen daar zak je snel in gewicht maar als je die weer regelmatig doet, ben je ook zo weer terug op je oude gewicht!

Maar die 57,5 bench je wel tot op borst.. was je bang met die 60 dat t niet zou lukken dan..

Super stoer filmpje Nit! :)

Vet filmpje.
Pull ups lijken ook easy.
Waarom kijk je steeds opzij?
Spiegel zeker? :D

• #2.169
okee vandaar..
ja benchen daar zak je snel in gewicht maar als je die weer regelmatig doet, ben je ook zo weer terug op je oude gewicht!

Maar die 57,5 bench je wel tot op borst.. was je bang met die 60 dat t niet zou lukken dan..
Ja, we hadden er een discussie over en ik besloot toen (met wat aanvullende tips) toch weer te laten zakken tot de borst. Uiteindelijk voelde het niet prettig, dus ik blijf bij de 'vuist er tussen'.

Vet filmpje.
Pull ups lijken ook easy.
Waarom kijk je steeds opzij?
Spiegel zeker? :D

Nee, daar was van alles gaande. Ik ben nieuwsgierig van aard. :D

Mooie mannen kijken zeker? :cool:

Mooi filmpje nits! Doe je goed zo te zien :D

Leuk filmpje :)

Goed bezig. Heb je die clip toevallig met windows moviemaker gemaakt?

• #2.175
Ja, heel gemakkelijk progje!

Echt super leuk dat filmpje!
Pull ups lijken heel easy te gaan :D.

Stoere fotos in de ringen, die kunnen zo in een fitness blad. Ik vind je benen trouwens niet heel iel hoor, vind ze wel in verhouding metde rest van je lichaam.

als t niet lekker aanvoelt tja.. Dan niet doen natuurlijk. Jij kent je eigen lichaam het beste. Desalniettemin een erg nette prestatie!

• #2.179
als t niet lekker aanvoelt tja.. Dan niet doen natuurlijk. Jij kent je eigen lichaam het beste. Desalniettemin een erg nette prestatie!

Dank je.

Ik ben nog lang niet tevreden. Ik vind dat ik er zelf nog erg schriel uitzie. :mad:
Als ik schouders heb getraind loopt de boel lekker vol en zie ik er ook best aardig gespierd uit, maar als de pomp er af is, ben ik gewoon nog een schrielkip.

Ok, geen vettige schrielkip maar (veel vet % gedropt) maar ook niet mooi gespierd.

Harderrrrrrrrrrrrr trainen..

we zijn gelukkig ook niet zo snel tevreden he.. ;)

Terug
Naar boven