Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eerlijk.. Doe mij die bevalling maar.Denk dat een kind baren wel pijnlijker is dan een prik![]()
Deed zeer maar ben je snel vergeten.Eerlijk.. Doe mij die bevalling maar.Deed zeer maar ben je snel vergeten.

Ik heb een lang (s)lopende blessure aan mijn SI gewricht door een auto ongeluk. Blijkbaar zit er een ontsteking in mijn SI. Daar gaan ze onder een scan een infuus inbrengen met cortisonen. Om de ontsteking tegen te gaan.Even nieuwsgierig doen. Wat voor prik hebben jullie het hier over?

ben 23 bro (12 dagen 24), en ja heb "helaas" een kind, nu geen spijt meer van omdat we beide klaar zijn met school etc. maar toch wel lastig ivm zorg enzo.
ben 23 bro (12 dagen 24), en ja heb "helaas" een kind, nu geen spijt meer van omdat we beide klaar zijn met school etc. maar toch wel lastig ivm zorg enzo.
Een kind is nooit helaas. Een kind is hooguit ongepland en het resultaat van onvoorzichtigheid of domme pech. (bv dwars door spiraaltje heen).
Daarna moet je er het beste van maken.
Mijn kind was gepland, ik was 22. Beste keuze ooit. Heerlijk, als ik 40 ben, is hij 18.. Heb ik nog een heel leven voor mij.
Het is misschien onbeschoft om te vragen, maar waar is de vader?Een kind is nooit helaas. Een kind is hooguit ongepland en het resultaat van onvoorzichtigheid of domme pech. (bv dwars door spiraaltje heen).
Mijn kind was gepland, ik was 22. Beste keuze ooit. Heerlijk, als ik 40 ben, is hij 18.. Heb ik nog een heel leven voor mij.

Een kind is nooit helaas. Een kind is hooguit ongepland en het resultaat van onvoorzichtigheid of domme pech. (bv dwars door spiraaltje heen).