AndroidHealthClinic

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Beetje ruk kwaliteit maar ach. Was voordat ik op een uitje ging ;)

Nice pic, wanneer ga je voor de prik?

• #2.343
4 juli.. Don't remind me.. :(

waarom een " :( "

vind je het niet leuk om te prikken? waarom begin je er dan aan :p

Ziet er goed uit!

Even nieuwsgierig doen. Wat voor prik hebben jullie het hier over?

• #2.351
Even nieuwsgierig doen. Wat voor prik hebben jullie het hier over?
Ik heb een lang (s)lopende blessure aan mijn SI gewricht door een auto ongeluk. Blijkbaar zit er een ontsteking in mijn SI. Daar gaan ze onder een scan een infuus inbrengen met cortisonen. Om de ontsteking tegen te gaan.

Het zit alleen heel diep.. :o

Kan jij toch niet over meepraten??

Mwa, als ik mijn vrouwtje moet geloven dan doet het zwaar veel zeer. en prikken met dit soort zaken doet volgens mij aardig zeer.

maar al om al kan ik er zelf niet echt over mee praten. ben maar een arme test junk :D

heb jij al een kind? Jij bent toch 19 ofzo?

Laatst bewerkt:
  • #2.356
ben 23 bro (12 dagen 24), en ja heb "helaas" een kind, nu geen spijt meer van omdat we beide klaar zijn met school etc. maar toch wel lastig ivm zorg enzo.

Een kind is nooit helaas. Een kind is hooguit ongepland en het resultaat van onvoorzichtigheid of domme pech. (bv dwars door spiraaltje heen).
Daarna moet je er het beste van maken.

Mijn kind was gepland, ik was 22. Beste keuze ooit. Heerlijk, als ik 40 ben, is hij 18.. Heb ik nog een heel leven voor mij.

kinderen zijn stom, ze stinken en poepen overal en ze maken lawaai.

:trollface:

Een kind is nooit helaas. Een kind is hooguit ongepland en het resultaat van onvoorzichtigheid of domme pech. (bv dwars door spiraaltje heen).

Mijn kind was gepland, ik was 22. Beste keuze ooit. Heerlijk, als ik 40 ben, is hij 18.. Heb ik nog een heel leven voor mij.

Mijn ouders waren ook vrij jong, ik vind het nog steeds super om 'jonge' ouders te hebben. Vergeleken met ouders van vrienden die al rond de 60 zijn.

Het is misschien onbeschoft om te vragen, maar waar is de vader? :o

Goed bezig met de trainingen!En leuke foto.
Denk wel dat het scheelt dat het gepland was. Kinderen zijn heel leuk, maar een kind opvoeden is 24 uur per dag, 18 jaar lang (of misschien wel langer). In de situatie waarin ik nu zit zou een kind absoluut niet welkom zijn en zou dus onmiddelijk bij een abortuskliniek staan.:o

Terug
Naar boven