- Waardering
- 2.343
Het is misschien onbeschoft om te vragen, maar waar is de vader?![]()
Ik ben de vader

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Captain obvious to the rescue
Lijkt mij niet echt handig om op basis van die informatie dat soort veronderstellingen te hebben. En om eerlijk te zeggen vond ik dat nogal een vreemde vraag.Captain obvious to the rescue
Ik las een tijdje geleden dat haar zoon ziek was oid en de vader niet naar de dokter wou met haar zoon (correct me if i'm wrong). Dus ik veronderstelde dat het een ongeplande zwangerschap was. Maar nu blijkt van niet.
Aangezien nitwit redelijk jong was en toen met die ziekte oid van haar zoontje dacht ik dat.Lijkt mij niet echt handig om op basis van die informatie dat soort veronderstellingen te hebben. En om eerlijk te zeggen vond ik dat nogal een vreemde vraag.

ben 23 bro (12 dagen 24), en ja heb "helaas" een kind, nu geen spijt meer van omdat we beide klaar zijn met school etc. maar toch wel lastig ivm zorg enzo.
Mijn zoon was geheel gepland, in een relatie van (voor mijn zwangerschap) van 4 jaar. (uiteindelijk na 6 jaar gestrand)
Zijn vader en ik zijn uit elkaar gegaan maar we doen met grote regelmaat leuke dingen met zijn 3en. O.a. naar de bioscoop gaan ofzo. Ik vind dat dat moet kunnen. Mijn zoon hoeft geen geruzie te zien.
Hij mag best ervaren dat papa en mama niet samen wonen maar wel leuke dingen kunnen doen samen.
Zonder geruzie.
Natuurlijk heb ik mijn meningsverschillen met hem, en ben ik van mening dat hij zo nu en dan wat volwassener moet zijn..maar goed; Wat hem niet geleerd is...

DAn kunnen we je nu benoemen tot:Een kind is nooit helaas. Een kind is hooguit ongepland en het resultaat van onvoorzichtigheid of domme pech. (bv dwars door spiraaltje heen).
Daarna moet je er het beste van maken.
Mijn kind was gepland, ik was 22. Beste keuze ooit. Heerlijk, als ik 40 ben, is hij 18.. Heb ik nog een heel leven voor mij.