AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Captain obvious to the rescue

Ik las een tijdje geleden dat haar zoon ziek was oid en de vader niet naar de dokter wou met haar zoon (correct me if i'm wrong). Dus ik veronderstelde dat het een ongeplande zwangerschap was. Maar nu blijkt van niet.

Captain obvious to the rescue

Ik las een tijdje geleden dat haar zoon ziek was oid en de vader niet naar de dokter wou met haar zoon (correct me if i'm wrong). Dus ik veronderstelde dat het een ongeplande zwangerschap was. Maar nu blijkt van niet.
Lijkt mij niet echt handig om op basis van die informatie dat soort veronderstellingen te hebben. En om eerlijk te zeggen vond ik dat nogal een vreemde vraag.

Lijkt mij niet echt handig om op basis van die informatie dat soort veronderstellingen te hebben. En om eerlijk te zeggen vond ik dat nogal een vreemde vraag.
Aangezien nitwit redelijk jong was en toen met die ziekte oid van haar zoontje dacht ik dat.

Achja, wil hier nu geen probleem rond laten. Ik zal het hier wel bij laten :)

ben 23 bro (12 dagen 24), en ja heb "helaas" een kind, nu geen spijt meer van omdat we beide klaar zijn met school etc. maar toch wel lastig ivm zorg enzo.

Hoezo lastig? Kost alleen een beetje tijd en liefde.., maar je krijgt zoveel terug! Zie het 'probleem' niet zo..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.367
Mijn zoon was geheel gepland, in een relatie van (voor mijn zwangerschap) van 4 jaar. (uiteindelijk na 6 jaar gestrand)

Zijn vader en ik zijn uit elkaar gegaan maar we doen met grote regelmaat leuke dingen met zijn 3en. O.a. naar de bioscoop gaan ofzo. Ik vind dat dat moet kunnen. Mijn zoon hoeft geen geruzie te zien.
Hij mag best ervaren dat papa en mama niet samen wonen maar wel leuke dingen kunnen doen samen.
Zonder geruzie.

Natuurlijk heb ik mijn meningsverschillen met hem, en ben ik van mening dat hij zo nu en dan wat volwassener moet zijn..maar goed; Wat hem niet geleerd is...

Mijn zoon was geheel gepland, in een relatie van (voor mijn zwangerschap) van 4 jaar. (uiteindelijk na 6 jaar gestrand)

Zijn vader en ik zijn uit elkaar gegaan maar we doen met grote regelmaat leuke dingen met zijn 3en. O.a. naar de bioscoop gaan ofzo. Ik vind dat dat moet kunnen. Mijn zoon hoeft geen geruzie te zien.
Hij mag best ervaren dat papa en mama niet samen wonen maar wel leuke dingen kunnen doen samen.
Zonder geruzie.

Natuurlijk heb ik mijn meningsverschillen met hem, en ben ik van mening dat hij zo nu en dan wat volwassener moet zijn..maar goed; Wat hem niet geleerd is...

Wat een mooie instelling van je. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.370
Omg..Ik heb mijzelf gruwelijk in de vingers gesneden door gisteravond uit te gaan.. te drinken en veeeeeeel te laat naar bed te gaan. Het deed zeer vanmorgen.

MP: (cheated, kneedrive)
1x5x35
2x5x37,5
2x5x35

Side raises:
4x8x6

Bulg. Spl.sq
3x15

Hyperext.
3x15

Leg extension
3x10x45 Deze heb ik al dik een jaar niet gedaan ivm knieeen en benen. Ging echt super lekker. Ik ga even kijken hoe deze uitpakt (qua blessure) als het goed gaat neem ik hem weer mee.

Even een geimproviseerde training ivm zaterdag naar RPB en misschien zondag te brak om te trainen.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 11:48 ----------

Oh ja, ik stapte van de leg ext. af..en voelde even mijn benen niet meer. hahaha

Lekkere training hoor na een katabole avond :D

Toch nog een goede training! Er zijn veel gastjes in mijn gym die je niet zouden kunnen volgen hoor :p

En van die extensions is herkenbaar! Je moet maar eens een dropset doen en tot falen gaan! Ik wou rechtstaan en zakte gewoon door mijn benen :o

Evengoed lekkere training na een avondje fun.

Mooie instelling betreft je ex en jullie kind, girl. :)

En... fijne training weer toch!! Lekker bezig, goed te horen. :)

Wanneer ga je wedstrijden draaien nit?

Een kind is nooit helaas. Een kind is hooguit ongepland en het resultaat van onvoorzichtigheid of domme pech. (bv dwars door spiraaltje heen).
Daarna moet je er het beste van maken.

Mijn kind was gepland, ik was 22. Beste keuze ooit. Heerlijk, als ik 40 ben, is hij 18.. Heb ik nog een heel leven voor mij.
DAn kunnen we je nu benoemen tot:

De MILF van DBB!:eek:

nom nom nom

Terug
Naar boven