AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Lol, echt weer een Killy opmerking..

Ik doe het idd staggered. Dus setA => rust => setB => rust setA => rust => setB => rust => enz.

Bij normale sets hou ik 2-3 minuten rust, bij staggered sets 1.5-2. Als je dan de duur van een set er bij rekent dan kom je ook weer ergens tussen de 2-3 minuten rust tussen de sets van een bepaalde spiergroep.

Ik doe ze trouwens alleen bij niet concurerende spiergroepen, dus antagonisten of groepen die niets met elkaar te maken hebben (bv benen + armen)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/om-om-na-elkaar-294661/#post6385345

De uitleg van 3XL is idd waar ik het vandaan heb!

ik wordt dr helemaal moeilijk van als ik zo'n filmpjes kijk, volgens mij heb ik 3x ge-ademt in het hele filmpje.. ik ben zo bang dat er iets mis gaat!:P knap dat hun dat durven en kunnen!

Op 40 sec........ ik zou spontaan in een split eindigen :)

Hahaha hoop dat die opname op de begane grond is...lol :D
Doen joh die wedstrijd! Leuk doel om naar toe te werken, samen met een vriendin kan ook heel motiverend zijn. Zoek alleen even iemand die je helpt met catwalk en poseertraining om de puntjes op de i te zetten. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.330

Hmmz,blijkbaar heb ik toch ergens opgeslagen 'geen rust'. Ipv 'wel rust'. Nou goed.. haha, ik doe het dus zonder rust.

De uitleg van 3XL is idd waar ik het vandaan heb!

En ik heb het verkeerd onthouden..lekker dommmmmmmmmmm

Super vet. Wat een kracht en lichaamsbeheersing. Respect.

Hmmz,blijkbaar heb ik toch ergens opgeslagen 'geen rust'. Ipv 'wel rust'. Nou goed.. haha, ik doe het dus zonder rust.

En ik heb het verkeerd onthouden..lekker dommmmmmmmmmm
Nee. De informatie is je hoofd wel binnengekomen, maar daarbinnen weer vertaald naar je eigen idee. Zelfs je onderbewustzijn is eigenwijs!:P

Ja leuk filmpje;)
Pff ze liften die kg's alsof t niks is..droom droom.. gewoon ff 60kg liften lijkt me wel stoer;)

Beste wheels die dames ;)

Hmmz,blijkbaar heb ik toch ergens opgeslagen 'geen rust'. Ipv 'wel rust'.

Staggered is met rust, zonder ust zijn supersets. Het vb dat ze op die site aangeven (combineren van tegenwerkende spieren) is een antagonisten superset.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.337
Was inmiddels helder inderdaad. Dank je.

Leuke foto nitwit.. :)

Terug
Naar boven