Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmz, ik vind haar op de foto die ik plaatste wat minder hard ogen. (pose?)
Ik wil niet mijn buik zo hard en breed. Nou goed, eigenlijk heb ik weinig te willen, ze heeft ook een ander lichaam dan ik heb, maar zoals ze op de bovenste pic staat vind ik haar het mooiste.
Dus no problem dat je die squat weg laat. Hey, foto komt me bekend voor
Anne-Marie Swisher
Heel erg mooi, maar besef wel dat dit niet zomaar gaat lukken
http://www.girlswithmuscle.com/images/full/600682845.jpg
http://www.girlswithmuscle.com/images/full/484938204.jpg

te brede taille?
Voor wedstrijden? Ja.
Voor Mack 10 ? Nee![]()
dus je vind mijn dikke buik helemaal niet zo erg?Mascha deadlift en doet bent over row en Tbar rowingwat heeft Nitwit dan?Kan ik dat ergens teruglezen?
Nee het gaat om de druk vanuit mijn benen in mijn bekken/SIEn een hack squat waarbij de machine je rug ondersteund?
Ik heb vorig jaar een auto ongeluk gehad waarbij mijn SI gebroken is geweest. Nu is het chronisch ontstoken.
Ik heb inmiddels 4 juli een cortisonen prik gehad in mijn SI, ik vind zelf dat het wel wat doet maar lang niet genoeg.
Legpress en Squat zorgt voor instant zeurende pijn die de dag er op escaleert. Ik heb al maanden niet meer gesquat, noch de legpress gebruikt.
Maandag heb ik voor het eerst weer gesquat, ik had een raar gevoel nadien, maar de dag erop had ik al weer pijn.
---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 22:59 ----------
Nee het gaat om de druk vanuit mijn benen in mijn bekken/SI

Ik heb vorig jaar een auto ongeluk gehad waarbij mijn SI gebroken is geweest. Nu is het chronisch ontstoken.
Ik heb inmiddels 4 juli een cortisonen prik gehad in mijn SI, ik vind zelf dat het wel wat doet maar lang niet genoeg.
Legpress en Squat zorgt voor instant zeurende pijn die de dag er op escaleert. Ik heb al maanden niet meer gesquat, noch de legpress gebruikt.
Maandag heb ik voor het eerst weer gesquat, ik had een raar gevoel nadien, maar de dag erop had ik al weer pijn.
---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 22:59 ----------
Nee het gaat om de druk vanuit mijn benen in mijn bekken/SI

Als je zou willen en je er de tijd voor hebt, mag je altijd langskomen om te kijken hoe en wat met je rug en wat mogelijk is.
Pm maar als je er meer over wilt weten![]()

Als je zou willen en je er de tijd voor hebt, mag je altijd langskomen om te kijken hoe en wat met je rug en wat mogelijk is.
Pm maar als je er meer over wilt weten![]()