Fitness Seller

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Ja juist, qua mijn bouw ook! en mijn train beperking. Squats zijn toch niet zo goed gevallen..dus tja. Geen squats meer.

Hmmz, ik vind haar op de foto die ik plaatste wat minder hard ogen. (pose?)
Ik wil niet mijn buik zo hard en breed. Nou goed, eigenlijk heb ik weinig te willen, ze heeft ook een ander lichaam dan ik heb, maar zoals ze op de bovenste pic staat vind ik haar het mooiste.

Mooi streven zeg. En met legpresses kom je ook aan mooie benen en nice ass ;) Dus no problem dat je die squat weg laat.
Het is dan wel een mooie complete oefening maar niet strikt noodzakelijk.

• #2.623
leg press gaat ook absoluut niet. :(
Het is echt bulg. split sq, leg extension, en zo nog wat dingetjes

Kan je nooit meer squaten denk je?

• #2.625
Ik begin de hoop te verliezen. Eerlijk gezegd.

En een hack squat waarbij de machine je rug ondersteund?

vertical leg press?

Mascha deadlift en doet bent over row en Tbar rowing :) wat heeft Nitwit dan?Kan ik dat ergens teruglezen?

te brede taille?
Voor wedstrijden? Ja.
Voor Mack 10 ? Nee :cool:

Heerlijk om te strelen!

Goede stats ja :D

• #2.634
Mascha deadlift en doet bent over row en Tbar rowing :) wat heeft Nitwit dan?Kan ik dat ergens teruglezen?

Ik heb vorig jaar een auto ongeluk gehad waarbij mijn SI gebroken is geweest. Nu is het chronisch ontstoken.
Ik heb inmiddels 4 juli een cortisonen prik gehad in mijn SI, ik vind zelf dat het wel wat doet maar lang niet genoeg.
Legpress en Squat zorgt voor instant zeurende pijn die de dag er op escaleert. Ik heb al maanden niet meer gesquat, noch de legpress gebruikt.
Maandag heb ik voor het eerst weer gesquat, ik had een raar gevoel nadien, maar de dag erop had ik al weer pijn.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 22:59 ----------

En een hack squat waarbij de machine je rug ondersteund?
Nee het gaat om de druk vanuit mijn benen in mijn bekken/SI

Ik heb vorig jaar een auto ongeluk gehad waarbij mijn SI gebroken is geweest. Nu is het chronisch ontstoken.
Ik heb inmiddels 4 juli een cortisonen prik gehad in mijn SI, ik vind zelf dat het wel wat doet maar lang niet genoeg.
Legpress en Squat zorgt voor instant zeurende pijn die de dag er op escaleert. Ik heb al maanden niet meer gesquat, noch de legpress gebruikt.
Maandag heb ik voor het eerst weer gesquat, ik had een raar gevoel nadien, maar de dag erop had ik al weer pijn.

Wat enorm ****. Dan moet je die oefeningen dus gewoon niet doen.
Kijken wat je dan wel kan doen. :o

tja het is klote als je wil trainen maar het niet kan door een lullige blesure
Weet er alles van ... kan ook al ruim 2 maanden niet serieus trainen.
Tja eens gaat het voorbij .... geniet eerst maar eens van je nieuwe liefde dat is ook belangrijk.

Als je zou willen en je er de tijd voor hebt, mag je altijd langskomen om te kijken hoe en wat met je rug en wat mogelijk is.
Pm maar als je er meer over wilt weten ;)

• #2.639
Als je zou willen en je er de tijd voor hebt, mag je altijd langskomen om te kijken hoe en wat met je rug en wat mogelijk is.
Pm maar als je er meer over wilt weten ;)

Super bedankt voor het aanbod. Ik pm je binnenkort even ok? Het is even een chaotische drukte maar als mijn zoon weer naar school gaat komt het vast goed!

• #2.640
Vandaag weer een benentraining er tegen aan gegooid. Ik snap het niet, de gewichten zijn niet hoog maar ik stond te trillen en was echt super misselijk. Na de leg extension kon ik serieus geen rechte lijn meer lopen. (benen vol)
Ik heb wel veel reps gemaakt maar er is zeker geen sprake van hoge gewichten.

Overigens brand mijn SI weer lekker..Zucht.

Terug
Naar boven