Fitness Seller

Nitwit's log

Injectie heeft helemaal niets geholpen?

Van high reps word je juist zo zwak. Flinke belasting hoor, zelfs met laag gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.642
Injectie heeft tijdelijk verlichting gegeven heb ik het idee, squats hebben het weer getriggerd.. :(

ik heb 3x20 reps gedaan.. Oef.

• #2.643
Borst/triceps wo er tegen aan gegooid.
Was lekker. Volle tri's en borst.

Morgen rug/bi's.

Even wat anders.

Goede vooruitgang! Inspiratiebron voor me! Hoe kwam je erachter dat je te hoog in de eiwitten zat?

• #2.645
Ik hield vocht vast, beetje bol buikje etc. Last van mijn darmen ook! *bloos*

ik heb vandaag de eiwitpannekoeken binnen gehad van B&F. Ruikt wederom mierzoet, maar dat ben ik inmiddels wel gewend van B&F.
Morgen maar eens gaan proberen, er moeten echt een paar % vet van af.

Mijn hoofd weer op de rit krijgen en mijn voeding..best nog wel een gedoe.
Vooral omdat ik het zo beu ben om met blessures te trainen.
Mijn SI is killing me, mijn bovenrug loopt continu vast sinds mijn vakantie, mijn nek idem.
Af en toe ben ik meer een bejaarde dan een gezonde 27jarige sportfanaat.

Dat frustreert zo inmens dat ik de neiging krijg om boos te worden. Dat bevordert niets..

Mijn mind is te sterk.

Succes meid

Lijkt me ook erg frustrerend hoor Nitwit! Maar zoals al eerder is gezegd, probeer te doen wat mogelijk is. Ik ga de laatste tijd ook wel eens zwemmen, IMO ook een goede workout (al helemaal al bak je er niks van).

Prettig weekend!:D

........Af en toe ben ik meer een bejaarde dan een gezonde 27jarige sportfanaat.

Dat frustreert zo inmens dat ik de neiging krijg om boos te worden. Dat bevordert niets..

Mijn mind is te sterk.

Wat enorm **** dat je lijf je nu zo in de steek laat. :(
En wat goed van dat je je daar niet door laat afremmen. Vechten en zoeken naar een oplossing is de enige manier. Je kop laten hangen is dat zeker niet.
Nitty vele hier kunnen daar een voorbeeld aan nemen. Succes.

• #2.649
Vandaag rug/bi gedaan. Ik heb deze week weer wat meer tijd dus ik heb alles uit elkaar gehaald zodat ik wat meer kan concentreren op de spiergroepen die wel gaan.

Voor mijzelf heb ik wat foto's gemaakt van mijn benen. Stomme Nokia geeft ruk foto's maar toch zie ik aardig wat verbetering qua belijning.
Weinig massa, maar de reden daarvan mag inmiddels wel duidelijk zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 13:11 ----------

Dit is koud overigens. Ik stond klaar om te gaan sporten.

Je ziet wel dat je er wat mee doet!
Hoe staan de glutes er bij? Die kan ik zo slecht zien :p

• #2.651
Glutes gaan prima..mwhahha. Nee zonder gein, daar zit voor mijn doen best wat vorm in.
Hamstrings ook, maar dat is best wel een sterk punt bij mij.

Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien na een benentraining :)

• #2.654
haha, de vorige training (maandag) kon ik echt geen rechte lijn meer lopen. Ondanks mijn lage gewichten (max 60kg op leg extension, gewichtloze bulg.split sq, 50kg calf raises, en 35/40kg sldl, hip bridges en hyper extensions ook gewichtloos)

Netjes toch? Je doet tenminste je ding ook al moet je wat aanpassen en dan nog moet je blijkbaar goed opletten wat je doet. Iemand kan het net zo goed alles aan de kant gooien uit frustratie zoals ik jammer genoeg een voorbeeld van ken. Lekker doorgaan..

• #2.656
Ik ga zeker door. :)

Mooi zo, en veel plezier. :)

Niet veel massa, maar wel erg mooie benen hoor Nitje! Daar doet menig vrouw een moord voor..

denk je dat er nog wel wat meer massa op komt?
Lijnen zijn leuk, maar wie wil er nou geen massa? :cool:
En je calves dan?

Pfffff waar zitten chicks zoals je in mijn gym? :sad:

Terug
Naar boven