- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Zou toch kunnen?Jij dacht zeker dat ze gewoon heel sterk was voor een vrouw?![]()

In nederland heb je altijd van die speciale mensen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou toch kunnen?Jij dacht zeker dat ze gewoon heel sterk was voor een vrouw?![]()

Als je het waardeloos vindt waarom doe je het dan?
Niks tegen jou hoor![]()
Omdat het leven nu even zo loopt..verliefd, ander leefritme van mijn vriend, ik vind het even heerlijk om daar in mee te gaan. maar verstandig? Nee.
Absoluut niet.

Dus net zoals sommige gasten laat je alles maar vallen nu je een vent hebt?
Alsof je de hele dag moeilijk moet eten, je eiwitten en koolhydraten binnen krijgen is toch niet zo moeilijk? Ik pak ook graag een borrel, slaap ook wel eens uit maar aan het einde van de dag heb ik altijd alles binnen wat ik nodig heb. Ik mis nooit een training, no matter what.
Als je echt wil moet je gewoon discipline tonen, excuses kom je nergens mee. Shut the **** up and train.

Alsof je de hele dag moeilijk moet eten, je eiwitten en koolhydraten binnen krijgen is toch niet zo moeilijk? Ik pak ook graag een borrel, slaap ook wel eens uit maar aan het einde van de dag heb ik altijd alles binnen wat ik nodig heb. Ik mis nooit een training, no matter what.
Als je echt wil moet je gewoon discipline tonen, excuses kom je nergens mee. Shut the **** up and train.
ergens heeft ie wel gelijk.
Natuurlijk moet je af en toe een break kunnen nemen.
Maar ook al heb je een partner, dan kan je alsnog wel je meals doen en je trainingen.
Je partner moet dat maar accepteren.
Maar goed, makkelijk praten als je single bent![]()
Zo praatte Nitwit zelf ook toen ze single was
Maar je had vakantie toch? Moet kunnen, nu weer hard ertegenaan.
)