Fitness Seller

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.602
Als je het waardeloos vindt waarom doe je het dan?
Niks tegen jou hoor ;)

Omdat het leven nu even zo loopt..verliefd, ander leefritme van mijn vriend, ik vind het even heerlijk om daar in mee te gaan. maar verstandig? Nee.
Absoluut niet.

Omdat het leven nu even zo loopt..verliefd, ander leefritme van mijn vriend, ik vind het even heerlijk om daar in mee te gaan. maar verstandig? Nee.
Absoluut niet.

Verliefd is mooi, daar moet je met volle teugen van genieten. En als je dan af en toe jezelf tot de orde roept is er toch niks loos. ;)

Ik d8 dat jij een vriend zocht zoals deze :D

tumblr_m3xvc4Iwax1rs4ej4o1_400.png

• #2.605
Ook lekker :D

Je kiest niet op wie je verliefd wordt he.. Ben plat op mijn bekkie gegaan voor mijn vriend. Zou ook niet anders willen :heart:

Vanavond 30 min op de crosstrainer gestaan, 22km standje. Ging dood van het gezweet bah.
Daarna buikspiertjes en sauna.

Morgen rug/borst

Dus net zoals sommige gasten laat je alles maar vallen nu je een vent hebt?
Alsof je de hele dag moeilijk moet eten, je eiwitten en koolhydraten binnen krijgen is toch niet zo moeilijk? Ik pak ook graag een borrel, slaap ook wel eens uit maar aan het einde van de dag heb ik altijd alles binnen wat ik nodig heb. Ik mis nooit een training, no matter what.
Als je echt wil moet je gewoon discipline tonen, excuses kom je nergens mee. Shut the **** up and train.

• #2.607
Alsof je de hele dag moeilijk moet eten, je eiwitten en koolhydraten binnen krijgen is toch niet zo moeilijk? Ik pak ook graag een borrel, slaap ook wel eens uit maar aan het einde van de dag heb ik altijd alles binnen wat ik nodig heb. Ik mis nooit een training, no matter what.
Als je echt wil moet je gewoon discipline tonen, excuses kom je nergens mee. Shut the **** up and train.

He, lezen he.. ik zeg toch al dat ik weer on track ben :cool:

Zijn nog meer dingen belangrijk in het leven, maat.
Drie weekjes niet trainen en eens ff minder met voeding bezig zijn is niet het einde van de wereld.

Succes weer, Nitwit.

Streng is ie he?
http://www.youtube.com/watch?v=tdbORXEmbnk&feature=related

ergens heeft ie wel gelijk.
Natuurlijk moet je af en toe een break kunnen nemen.
Maar ook al heb je een partner, dan kan je alsnog wel je meals doen en je trainingen.
Je partner moet dat maar accepteren.
Maar goed, makkelijk praten als je single bent;)

Zo praatte Nitwit zelf ook toen ze single was :D

Maar je had vakantie toch? Moet kunnen, nu weer hard ertegenaan.

• #2.612
ergens heeft ie wel gelijk.
Natuurlijk moet je af en toe een break kunnen nemen.
Maar ook al heb je een partner, dan kan je alsnog wel je meals doen en je trainingen.
Je partner moet dat maar accepteren.
Maar goed, makkelijk praten als je single bent;)

Zo praatte Nitwit zelf ook toen ze single was :D

Maar je had vakantie toch? Moet kunnen, nu weer hard ertegenaan.

Oh hoho! Wacht even. We hebben ooit de discussie gehad dat mensen stoppen of minderen omdat hun partner dat wil. Daar ben ik het idd niet mee eens. Mijn partner wil dat ook niet van mij, die vindt het prima wat ik doe (zolang hij maar gewoon mag blijven eten en drinken :D)

Ik zal nooit helemaal stoppen en mijn doelen zijn niet veranderd. Hij dwingt dat ook absoluut niet af van mij. Ik denk dat hij stiekem wel van mijn lichaam geniet *air*:D:D:D:D

Iedereen treft een momentje dat je even een tandje minder gaat. Ik geloof dat zelfs Aradev zich in de vakantie even heeft laten gaan. Miss H. weet er ook van alles van, die is nog niet zo lang geleden weer opnieuw begonnen.

Waar hebben we het over..3 weken van het padje af. So what? Ik plaats binnenkort wel weer foto's..wedden dat ik echt niet veel geleden heb?Die schade trekt wel bij hoor.

Sorry nitwit... maar deze afdwaling is onvergeeflijk en wij zullen daarom ook een ban voor je aanvragen bij de admins...

Mvg,
Maarten van Elst

• #2.614
Kijk jij nou maar uit dat jij jezelf niet weer banned.;)

Streeffysiek: Super mooi lijf! Ik ben er achter voor mijzelf dat ik er wel van houd om mooi rank te blijven maar ook gespierd te zijn. Dit is daar een prachtig voorbeeld van.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey, foto komt me bekend voor ;)
Anne-Marie Swisher

Heel erg mooi, maar besef wel dat dit niet zomaar gaat lukken;)

hhhhnnnnnggggggg!

:roflol: mack, jij kent echt elke muscle chick!

• #2.618
Hmmz, ik vind haar op de foto die ik plaatste wat minder hard ogen. (pose?)
Ik wil niet mijn buik zo hard en breed. Nou goed, eigenlijk heb ik weinig te willen, ze heeft ook een ander lichaam dan ik heb, maar zoals ze op de bovenste pic staat vind ik haar het mooiste.

en ik maar denken dat ik je vriend was :(

Mooie streef wel! Smallere lb dan bovenlichaam, meer wat voor jou ;)

Terug
Naar boven