AndroidHealthClinic

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
grgrrr.... wat heb je gezegd... dat kan ik ook bedenken., van jullie verwacht ik een constructiever antwoord:mad:

ktkf

Ik was wel even aan de kook ja, maar goed, werd gelijk weer geblust door een fijne spuit.

Het zij zo. Ik ga gewoon zelf aftasten hoe of wat.

Dat is trouwens helemaal balen zeg.. weer 2 spuiten..arme nit.. ik hoop echt dat 2013 een beter jaar voor je word;)

Dat ik het nog even in de ijskast moest zetten :mad:

Dat is wel het eerste wat ze zeggen he. Je zal dan op zoek moeten naar een arts die zelf ook sport en fanatiek is.
Ik had voor mijn knie een orthopeed die mij begreep en dus foute oefeningen verbood. Hij had kunnen zeggen, niets doen.

Nitty volgende keer wat mondiger zijn en aangeven dat je dus gewoon wil sporten. Dan kom je misschien ook meer te weten over je blessure.

Al met al gewoon k*t nu. Sterkte Nitty.

• #2.844
Vandaag heb ik op het werk een Grit Training mee gedaan. Voor de nieuwsgierigen:
http://www.youtube.com/watch?v=P0tZd_yUrGY

Het is doodgaan in drievoud. Zeker als je, net zoals ik, al een tijd uit het trainen ligt..en dan ook nog eens op kracht traint en niet op krachtuithoudings vermogen.. man.. ik had het niet meer. Ben mijzelf echt enorm tegen gekomen :o (Ik ben een luie sporterttt)
Squats (met 15kg of een 5kg schijf :o) gevolgd door overhead presses, gecombineerd met jumping squats en lunges, opdrukken tot je er bij neer valt.. ik ging d o o d. Maar god: het was heerlijk. En veel mooier nog: mijn lijf reageerde minimaal. Ik ga kijken hoe het uitpakt qua pijn. Als dit goed gaat, denk ik dat ik een switch ga maken (tijdelijk?) naar het HIT trainen ipv op kracht en massa. Misschien moet ik mij er bij neerleggen dat ik dat gewoon niet meer aankan. Geen idee. Ik ga het tot maandag aankijken en dan beslis ik verder.

god Nitwit dat zou ontzettend mooi zijn als dit zou lukken.
Als je lijf dit accepteerd!!! Kan je tenminste je ei in kwijt!

• #2.846
god Nitwit dat zou ontzettend mooi zijn als dit zou lukken.
Als je lijf dit accepteerd!!! Kan je tenminste je ei in kwijt!
Ja he.. Ik ben vanmorgen uit bed gekomen zonder noemenswaardige pijn aan mijn SI (irritatie is er altijd ivm ontsteking) Ik wacht nog af tot maandag..maar ik ben stilletjes al wel blij. :)

Betekend wel dat ik alleen nog maar interval training ga doen. Slopend en daar ben ik wat lui voor :o dus ik denk dat dit een nog grotere uitdaging gaat worden dan SL voor mij was en later gewoon KT.

Ja he.. Ik ben vanmorgen uit bed gekomen zonder noemenswaardige pijn aan mijn SI (irritatie is er altijd ivm ontsteking) Ik wacht nog af tot maandag..maar ik ben stilletjes al wel blij. :)

Betekend wel dat ik alleen nog maar interval training ga doen. Slopend en daar ben ik wat lui voor :o dus ik denk dat dit een nog grotere uitdaging gaat worden dan SL voor mij was en later gewoon KT.

Goh dat is erg mooi nieuws voor je dan. Goed om te lezen en zet um op.

• #2.848
Dank je.. Ik wacht nog heel even met echt blij zijn, maar ik heb even goede moed. Het zal wel een enorme ommezwaai worden (tijdelijk?) maar goed, we'll see.

Begrijpelijk hoor, ook al had je dat gevoel van voldoening weer even. En tijdelijk.. Who knows.. Misschien heb je zo maar een nieuwe verslaving gevonden.

Ziet er heftig uit! Soort van bodypump maar dan echt next level maximaal kapotgaan. LesMills heeft wel goeie workouts! Te gek als dit zou lukken.

• #2.851
Ziet er heftig uit! Soort van bodypump maar dan echt next level maximaal kapotgaan. LesMills heeft wel goeie workouts! Te gek als dit zou lukken.

Ja het is echt maximaal kapot gaan. Hartslag omhoog, kleine rustpauzes tussen door (heul klein) en weer omhoog met die hartslag. Ik merkte dat mijn hartslag niet snel genoeg naar beneden kwam (conditie) waardoor ik echt stuk ging.
Het is een les van 30 minuten, maar hij kon ook geen minuut langer meer duren. :o
Het is als bulg.splitsquatten met minimaal gewicht in je handen en dan achterelkaar 20 reps per been maken en dan wisselen..30 sec. rust en dan in totaal 120 reps maken ofzo.: dan wil je echt wel kotsen. :D

Zelfs een heel goed getrainde fitnesstrainer bij ons (geeft XCO, RPM en Basketball trainingen, veel doorzettingsvermogen!) kreeg de les niet uitgezeten. :o echt bizar.

als dit wel pijnvrij kan vooral blijven doen.

Hoop voor je dat je pijn vrij blijft en dit een leuke uitdaging blijft vinden!!!

• #2.855
Goed om je focus even ergens anders op te richten. Ik kwam via via crossfit tegen. Misschien ook een leuke voor je. http://www.youtube.com/watch?v=mlVrkiCoKkg

Ziet er heel gaaf uit, niet in alles kan ik mij vinden omdat ik van mening ga dat veel vorm verloren gaat in de snelheid van de oefeningen. En aangezien ik blijkbaar al gevoelig ben voor blessures..

Grit is echt ook wel op juiste techniek trainen. Je wordt ook tijdens de wo gewezen op techniek fouten.

Ik heb vandaag sowieso spierpijn en een beetje een rumoerig gevoel in mijn onderlichaam. Even zien hoe het zich houdt. Ben benieuwd.

Lekker voor je Nit, coole foto ook;) Ik duim voor je mee hoor!

Sorry dames, maar die is echt dun....

• #2.860
Beetje inspiratie:
http://www.simplyshredded.com/pro-fitness-model-christine-bullock-talks-with-simplyshredded-com.html

Las dat ze weinig tot geen krachttraining doet en moest aan jou denken. Het kan dus wel, als je nu eerst de tijd neemt om soorten fitness te ontdekjen waar je geen last van krijgt.

Weer een nieuwe uitdaging. Veel succes!

Ze is wat ranker dan ik ben, ben grover van mijzelf (op de schouders) het kan inderdaad. Ik ga mij er in verdiepen. :)

Thanks Ab!

Terug
Naar boven