- Waardering
- 1.015
Weer een slachtoffer van dbb's maneater
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HNNNGNNGNGNGNGGGGG would higt, geen sress nitwit!!! :eyebrow;:wankerrr:
---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 01:48 ----------
Hnnnngggg wanneer kom je eensi n belgie trainen?![]()
Ik heb expres alles laten vallen omdat ik toch continu te ver blijf gaan en mijn lichaam om totale rust vroeg, aangezien ik echt overal op begon te reageren met pijn.Alles op zijn tijd NitWit. bi's en tri's kan je toch gewoon lekker trainen. Calfs toch ook lijkt me. En leggextension. Zittend hammetjes. Kom je best een eind denk ik.
Gewoon even kijek wat je wel kan in plaats van wat je niet kan en ooo zo graag wilt doen. ;-)

Mijn excuses had me verkeken, maar dan geld mn reactie nog steeds. Je ziet er nog steeds top uit.
Je hebt spiergeheugen dus ik zou me daar niet zo druk om maken![]()
Was ik al niet bang voor..Dank je, op dat spiergeheugen hoop ik ook idd
Ik weet niets meer van dat berichtmijn excuses
Heb er wel karma voor gekregen, mensen hebben dezelfde mening![]()

Daar ben ik ook voor gegaan inderdaad, de rust en mijn gezondheid. Maar dat ik not amused ben; zal duidelijk zijn.Je ziet er nog steeds goed uit nitwit!
Tuurlijk zie je verschil met de foto's in mei, maar denk dat je gezondheid/rust nu belangrijker is en hopelijk kan je dan in 2013 weer lekker aan de gang![]()

geduld Sharon... jouw tijd komt echt wel weer!
Eerst echt goed helen... daarna rustig weer opbouwen
dat ene woord... moet echt terug in jouw woordenboek. Ik weet dat je het al geschrapt had, maar dat kan echt niet![]()

Leg extensions met redelijke weerstand is ook discipline. Waarom maak je daar niet je nieuwe uitdaging van?
beetje vreemd.Als ik het zou weten..zou het fijn zijn. Ik heb echt geen idee. Morgen dokter, ik ga het ook aankaarten.Krijg toch wel erg sterk het idee dat er meer speelt dan alleen wat gewrichtspijn en uitstraling/compensatie daar van :confused:

Ze hebben nu de gehele linkerkant van het SI verdoofd. Als dat werkt, dan moet ik 19 november weer terug om nogmaals cortisonen in te laten spuiten 

Dat ik het nog even in de ijskast moest zettenbalen Nitwit... zeiden ze nog wat over je trainingsplannen?