MuscleMeat

Nitwit's log

Alles op zijn tijd NitWit. bi's en tri's kan je toch gewoon lekker trainen. Calfs toch ook lijkt me. En leggextension. Zittend hammetjes. Kom je best een eind denk ik.
Gewoon even kijek wat je wel kan in plaats van wat je niet kan en ooo zo graag wilt doen. ;-)

Mijn excuses had me verkeken, maar dan geld mn reactie nog steeds. Je ziet er nog steeds top uit.

Je hebt spiergeheugen dus ik zou me daar niet zo druk om maken;)

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik weet niets meer van dat bericht:o mijn excuses :P

Heb er wel karma voor gekregen, mensen hebben dezelfde mening :D

:roflol: Bekijk het positief, je weet wat moois te herkennen. Bij velen lukt dit niet als ze drank op hebben

Je ziet er nog steeds goed uit nitwit!
Tuurlijk zie je verschil met de foto's in mei, maar denk dat je gezondheid/rust nu belangrijker is en hopelijk kan je dan in 2013 weer lekker aan de gang :)

Ik zie nu pas dat je een nieuwe foto had gepost :o

Ziet er toch nog goed uit?? Veel vrouwen zouden een moord doen om zo'n figuur te hebben!

geduld Sharon... jouw tijd komt echt wel weer!
Eerst echt goed helen... daarna rustig weer opbouwen

dat ene woord... moet echt terug in jouw woordenboek. Ik weet dat je het al geschrapt had, maar dat kan echt niet :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.829
HNNNGNNGNGNGNGGGGG would higt, geen sress nitwit!!! :eyebrow;:wankerrr:

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 01:48 ----------

Hnnnngggg wanneer kom je eensi n belgie trainen? :D

Ik wilde al vragen wat je gezopen had.. Gezien het tijdstip en spelfouten enzoooooooo..
Alles op zijn tijd NitWit. bi's en tri's kan je toch gewoon lekker trainen. Calfs toch ook lijkt me. En leggextension. Zittend hammetjes. Kom je best een eind denk ik.
Gewoon even kijek wat je wel kan in plaats van wat je niet kan en ooo zo graag wilt doen. ;-)
Ik heb expres alles laten vallen omdat ik toch continu te ver blijf gaan en mijn lichaam om totale rust vroeg, aangezien ik echt overal op begon te reageren met pijn.
Ik ben nu aan het aftasten, in januari hoop ik op te kunnen pakken, maar goed, 1 ding tegelijkertijd :o

Mijn excuses had me verkeken, maar dan geld mn reactie nog steeds. Je ziet er nog steeds top uit.

Je hebt spiergeheugen dus ik zou me daar niet zo druk om maken;)

Dank je, op dat spiergeheugen hoop ik ook idd :rolleyes:

Ik weet niets meer van dat bericht:o mijn excuses :P

Heb er wel karma voor gekregen, mensen hebben dezelfde mening :D
Was ik al niet bang voor..:cool:

Je ziet er nog steeds goed uit nitwit!
Tuurlijk zie je verschil met de foto's in mei, maar denk dat je gezondheid/rust nu belangrijker is en hopelijk kan je dan in 2013 weer lekker aan de gang :)
Daar ben ik ook voor gegaan inderdaad, de rust en mijn gezondheid. Maar dat ik not amused ben; zal duidelijk zijn.:rolleyes:

geduld Sharon... jouw tijd komt echt wel weer!
Eerst echt goed helen... daarna rustig weer opbouwen

dat ene woord... moet echt terug in jouw woordenboek. Ik weet dat je het al geschrapt had, maar dat kan echt niet :(

Ik weet het..Rustig.. raar woord wat niet bij mij past, in geen enkele zin. Ik ga mijn best blijven doen ;)

Leg extensions met redelijke weerstand is ook discipline. Waarom maak je daar niet je nieuwe uitdaging van?

• #2.831
Leg extensions met redelijke weerstand is ook discipline. Waarom maak je daar niet je nieuwe uitdaging van?

Heb ik gedaan, met 65kg (en minder ofcourse). Alleen krijg ik dus gek genoeg ook daar last van. Zoals ik al zei, mijn lichaam begon op alles te reageren. Vandaar dat ik helemaal gestopt was/ben.

Maandag richting het ziekenhuis, ik ben benieuwd wat de volgende stap van de orthopeed is.

Ik ga langzaamaan weer aftasten, maar richt mij vooral op cardio. Ik heb wel wat lunges gedaan afgelopen week, dat ging an sich wel ok, ondanks dat ik weer een wat brandend gevoel ervaarde (in mijn SI/omgeving)

Het enige irritante is: alles wat ik doe, daar behoud ik gelijk 3/4 dagen spierpijn van :eek: beetje vreemd.

Krijg toch wel erg sterk het idee dat er meer speelt dan alleen wat gewrichtspijn en uitstraling/compensatie daar van :confused:

• #2.833
Krijg toch wel erg sterk het idee dat er meer speelt dan alleen wat gewrichtspijn en uitstraling/compensatie daar van :confused:
Als ik het zou weten..zou het fijn zijn. Ik heb echt geen idee. Morgen dokter, ik ga het ook aankaarten.

Nitty succes vandaag. Hoop dat je iets te horen krijgt vandaag.

• #2.835
Dank je wel! Ik verwacht dat er meer onderzoeken gaan plaatsvinden. We zullen zien. :)

• #2.836
Oh ja, Les Mills komt met een nieuwe les: Gritt.
http://www.youtube.com/watch?v=EiA9BgQ2IVc

Dood gaan in een half uur..:D

Ik ga dat ook met mijn arts bespreken. Het is allemaal met laag gewicht en max aan reps. Mocht ik optijd genezen of het onverwachts aankunnen omdat er weinig gewicht in het spel is (alhoewel ik ook op bewegingen met pijn kan reageren)

Krijg ik op mijn werk de kans om dit volgend jaar als les te gaan geven. VET!

Ik hoop echt dat ik het kan, alhoewel ik in mijn achterhoofd houd dat het goed mogelijk is dat het mij niet lukt.

• #2.837
Vandaag weer bij de arts geweest.
Was weer een hele toer om er te komen maar a la..

Ze weten het volgens mij ook niet echt meer. Behalve dat die ontstekingen er nog wel zullen zitten. (Geen scan meer gehad)
Ik mocht braaf gaan liggen en weer 2 spuiten incasseren :eek::( Ze hebben nu de gehele linkerkant van het SI verdoofd. Als dat werkt, dan moet ik 19 november weer terug om nogmaals cortisonen in te laten spuiten :(:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Maar dan in alle 2 de kanten tegelijkertijd. Feest...

balen Nitwit... zeiden ze nog wat over je trainingsplannen?

grgrrr.... wat heb je gezegd... dat kan ik ook bedenken., van jullie verwacht ik een constructiever antwoord:mad:

ktkf

Terug
Naar boven