MuscleMeat

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Heb je veel last gehad vanavond? Hoe ziet het er voor de komende maanden eig uit? Weer afspraken met dokters hier en daar of?
Nee, ik heb nooit last op het moment dat ik het doe (soms voel ik een verschuiving ofzo, maar geen pijn) ik heb altijd achteraf pijn.

Maandag a.s moet ik naar UZA terug, naar de Orhtopeed die 4 juli die spuit heeft gezet, vandaar weer verder.

Ik heb voor mijzelf aangehouden dat ik ga proberen om begin 2013 weer aan de gang te gaan met gewichten, maar als ik het gevoel heb dat het niet goed gaat komen doe ik dat niet.

Op dit moment doe ik cardio, bi/tri's en wat schouders. Maar allemaal laag in gewicht en wat hoger in reps.

Train je in een 5 sterren hotel ofzo.. chique bedoeling.

Nee, ik heb nooit last op het moment dat ik het doe (soms voel ik een verschuiving ofzo, maar geen pijn) ik heb altijd achteraf pijn.

Maandag a.s moet ik naar UZA terug, naar de Orhtopeed die 4 juli die spuit heeft gezet, vandaar weer verder.

Ik heb voor mijzelf aangehouden dat ik ga proberen om begin 2013 weer aan de gang te gaan met gewichten, maar als ik het gevoel heb dat het niet goed gaat komen doe ik dat niet.

Op dit moment doe ik cardio, bi/tri's en wat schouders. Maar allemaal laag in gewicht en wat hoger in reps.

Ik wens je enorm veel succes Nit en hoop je hier nog vaak te mogen zien met wat (positieve) updates!

Ik merk duidelijk dat het pikt en kan alleen maar met je meeleven

• #2.804
Kan me voorstellen dat je baalt dat je langzaam kwijt raakt waar je hard aan hebt gewerkt.
Hoe gaat het verder met de voeding? Dat wel beetje onder controle?

Voeding heb ik nu weer op strak staan. Dat is ook een maand of 2 prut geweest. (veel alcohol, veel midden in de nacht eten na het uitgaan..blabla)

Ik ben wel weer lekker strikt.

Voor degene die zich afvragen waar ik mij druk om maak, zo stond ik er in april/mei nog voor:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zag die foto, doet me denken aan Healtcity, bij het spoor?
Vorige week toevallig daar eens getraind :)

Mooie foto trouwens!

• #2.806
Train je in een 5 sterren hotel ofzo.. chique bedoeling.

HealthCity Bergen op Zoom

Ik wens je enorm veel succes Nit en hoop je hier nog vaak te mogen zien met wat (positieve) updates!

Ik merk duidelijk dat het pikt en kan alleen maar met je meeleven

Thanks. Ja, ik slik het nu en ik doe het rustig aan. Het is ook rustiger in mijn hoofd ondanks dat de drang er nog altijd is om vollop te squatten en deadliften..zeker aangezien het zoveel goeds heeft gedaan voor mijn lichaam.

Maar goed, wie weet..ooit.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 21:51 ----------

Zag die foto, doet me denken aan Healtcity, bij het spoor?
Vorige week toevallig daar eens getraind :)

Mooie foto trouwens!
Jup, juist. Ik werk zelf in Roosendaal maar aangezien ik hier woon, train ik ook hier.

Je gezondheid gaat voor. Beter rustiger aan dan meer kapot maken, daar heb je helemaal niets aan. Je ziet er nog goed uit en probeer dat gewoon lekker vol te houden.

Jup, juist. Ik werk zelf in Roosendaal maar aangezien ik hier woon, train ik ook hier.

Ja groot gelijk, wel erg chique daar he? haha..
Vond alleen de dumbbells daar niet echt, hielden niet zo lekker vast had ik het idee.

Sterkte verder Nitwit!

• #2.809
Je gezondheid gaat voor. Beter rustiger aan dan meer kapot maken, daar heb je helemaal niets aan. Je ziet er nog goed uit en probeer dat gewoon lekker vol te houden.

Thanks. Ik voel het anders maar ik weet dat andere mensen anders naar mijn lichaam kijken dan ik. :o

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 21:56 ----------

Ja groot gelijk, wel erg chique daar he? haha..
Vond alleen de dumbbells daar niet echt, hielden niet zo lekker vast had ik het idee.

Sterkte verder Nitwit!

Klopt.. DB's vind ik ook niet fijn. In mijn club zijn ze beter,maar goed het staat zo raar als ik ze ga verkassen :D

Thanks. Ik voel het anders maar ik weet dat andere mensen anders naar mijn lichaam kijken dan ik. :o

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 21:56 ----------

Klopt.. DB's vind ik ook niet fijn. In mijn club zijn ze beter,maar goed het staat zo raar als ik ze ga verkassen :D

Haha, je zou het eens kunnen proberen.
Dan kom ik nog eens trainen, maar dan met die jij meeneemt! :)

Ik kan me prima voorstellen hoe Sharon zich voelt.
Als je er 1 maal beter hebt uitgezien neem je geen genoegen meer met minder.
Ze is nu nog steeds slank true, maar zij bedoelt dat dat niet genoeg is;)

Ziet er heel goed uit, goede progressie! :eek::D

• #2.813
Ja dat was progressie ja..1 pagina terug staat de huidige foto ;)

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 22:32 ----------

Ik kan me prima voorstellen hoe Sharon zich voelt.
Als je er 1 maal beter hebt uitgezien neem je geen genoegen meer met minder.
Ze is nu nog steeds slank true, maar zij bedoelt dat dat niet genoeg is;)

Ik mis mijn spieren ;)

Geduld Sharon, geduld;)

• #2.815
Je sais. Ik hoop het terug te krijgen. Tot die tijd eerst maar weer eens in vet percentage dalen en fatsoenlijk blijven eten :D
Zou ook leuk zijn als ik weer 10km aan 1 stuk kan hardlopen :rolleyes:

10km aan 1 stuk moet lukken toch, kan het naar mate wel aan. En anders vult je frustratie dat vast wel een keer aan hehe.

• #2.817
10km aan 1 stuk moet lukken toch, kan het naar mate wel aan. En anders vult je frustratie dat vast wel een keer aan hehe.
Ik heb een jaar of 4 geleden mijn knieeen aan gort gelopen door 3x per week 7/10 km te lopen buiten op asvalt. Sindsdien heb ik een afkeer aan cardio gekregen en dus ook geen conditie meer (op dat niveau). Het is weer even opbouwen :D

Ik heb een jaar of 4 geleden mijn knieeen aan gort gelopen door 3x per week 7/10 km te lopen buiten op asvalt. Sindsdien heb ik een afkeer aan cardio gekregen en dus ook geen conditie meer (op dat niveau). Het is weer even opbouwen :D

Pfff toch petje af dat je het uberhaupt op dat niveau hebt gekregen. Ben zelf geen jogger, twee keer gedaan.. Was ook wel leuk en zat op 6km in een half uur maar na de tweede keer dikke vocht in de enkel dus daar gingen de fatsoenlijke calfraises en toepresses.. **** dat, ik hou het bij fietsen.

HNNNGNNGNGNGNGGGGG would higt, geen sress nitwit!!! :eyebrow;:wankerrr:

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 01:48 ----------

Hnnnngggg wanneer kom je eensi n belgie trainen? :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven