MuscleMeat

Nitwit's log

Lekkere training. :)

Hai nitwit, Ik dacht ik ga even ook bij jou spieken! Looks good girl! En dat in zon korte tijd! Respect hoor.. So im in here;) lekkere bench;)

Lekkere train brah weer mooie pr erbij, de motivatie is er :D Blijf wel voorzichting doen met je SI als je weer meer gaat trainen :o

:heart:

Mooie gewichten toch wel hoor én mooie foto's!:thumbs:

Goed weekend Nitwit!

Idd mooie doelen waar je naar toe wilt werken Nitje :cool: Hoop dat je wel blijft letten op je SI en jezelf niet weer voorbij loopt.

Je training die een stukje terug staat met de melding van een zere rug na DL.... :mad: Beetje blijven oppassen ;) Doelen stellen is altijd mooi en het zijn doelen die ik jou zeker nog wel zie halen, maar verdiep je eerst in je stabiliteit voordat je weer echt gaat knallen. Leer de risicovolle oefeningen te mijden en ik ben nog steeds een groot voorstander dat je de oefeningen die g-men opgaf meepakt.

Die PR heb je toch maar weer mooi in the pocket!
Op deadlift, MP en BoR reageer ik Niet meer....als straf!

Wauw, je bench gaat echt hard. Goed hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.228
Thanks allemaal!
Ik ga vanavond of morgen even op het gemakje Gijs zijn oefeningen doornemen en noteren. Morgen ochtend heb ik onverwacht de mogelijkheid om te trainen. Dat ga ik dus ook doen.

Ik heb er zin in..

Thanks allemaal!
Ik ga vanavond of morgen even op het gemakje Gijs zijn oefeningen doornemen en noteren. Morgen ochtend heb ik onverwacht de mogelijkheid om te trainen. Dat ga ik dus ook doen.

Ik heb er zin in..

Beter! Kan je uiteindelijk toch 3 x trainen :)

• #1.230
Ja juist.. Heb er echt zin in..

Nog iemand in de buurt die zin heeft om mee te trainen morgen?

• #1.232
Mwhahahah.. t*ring eind weg man

Laat Marcel3000 het niet horen, die staat zo op de stoep

lekker getraind en nu hopen dat je geen last krijgt van je rug

Fijn Nitwit! Houden zo :D. Niet te hard van stapel lopen anders roep ik je op het matje ;):rolleyes:.

• #1.240
Thanks Lady! binnenkort een keer samen trainen hoor!

Fex.. dat mag je!

Terug
Naar boven