XXL Nutrition

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Stiekem stond op de planning MP en DL. *smile*

Maar ik wil eigenlijk Gijs zijn schema gaan pakken +MP.

Beste Nitwit....

Als ik zo je arm in je avatar aanschouw, krijg ik een donkerzwart vermoeden dat je mij "probeert naar de troon te steken", na het daverende succes op DBB van mijn legendarische "Camera fun" foto topic in de donkere weken voor kerst vorig jaar.

Bij deze neem ik de uitdaging aan!

http://www.youtube.com/watch?v=FTByRg5hMqg&feature=related

• #1.246
:D

Ik train voor mijzelf, wat de rest doet of niet doet: moeten ze mooi zelf weten :cool:

Ik train voor nitwit :heart:

Mooie bicep piek, laag bf ook, top!

• #1.250
Ok.. Ik heb Gijs zijn schema met youtube even door genomen.. Ik rij zo naar Healthcity (ipv mijn budget..) en ga aan de gang. Ik ben benieuwd.

Why Healthcity? Die hebben meer mogelijkheden voor dit soort oefeningen. ;)

Damn, brute biceps Nit.

wauw, wat een mooie arm, perfect!

• #1.253
:) Thanks, ik ben er nog niet.. maar het begint eindelijk lekker door te komen.

Ok, training van vandaag.

Motivatie 7/10 (moe, gisteren te laat gemaakt & beetje onzeker over de nieuwe oefeningen + hormonenkwestie:D)

*MP:
1x5x30
1x5x35
1x5x35
2x5x30

Laag gehouden want ik voelde dat het even genoeg was.

*Pullup hammergrip:
1x10/1x7/1x6

*6 min. gefietst

*Bulgarian split SQ: 3x15

OMG, ik stond te trillen. Kan merken dat ik mijn benen niet meer heb getraind. Rechts had ik meer moeite met de balans te behouden.

*Hyperextensions 3x15, begon een beetje te branden

*Hip bridges 3x15, wat trilling in mijn hams?

*Seated calf raises +20kg, 3x20 (peanuts)

*Leg raises: 3x15, trillen bij de laatste set

*planken: 2x1 minuut. Kon niet meer stoppen met trillen +kotsmisselijk dus gestopt na 2x.

Conclusie: voor een groep oefeningen zonder extra gewicht is het bijzonder dat ik er bijna ziek van kan worden. Echt gewoon kots en kots misselijk, trillen. Dit was dus genoeg voor vandaag.

Ik ben lekker de sauna nog even ingedoken en klaar.

:) Thanks, ik ben er nog niet.. maar het begint eindelijk lekker door te komen.

Ok, training van vandaag.

Motivatie 7/10 (moe, gisteren te laat gemaakt & beetje onzeker over de nieuwe oefeningen + hormonenkwestie:D)

*MP:
1x5x30
1x5x35
1x5x35
2x5x30

Laag gehouden want ik voelde dat het even genoeg was.

*Pullup hammergrip:
1x10/1x7/1x6

*6 min. gefietst

*Bulgarian split SQ: 3x15

OMG, ik stond te trillen. Kan merken dat ik mijn benen niet meer heb getraind. Rechts had ik meer moeite met de balans te behouden.

*Hyperextensions 3x15, begon een beetje te branden

*Hip bridges 3x15, wat trilling in mijn hams?

*Seated calf raises +20kg, 3x20 (peanuts)

*Leg raises: 3x15, trillen bij de laatste set

*planken: 2x1 minuut. Kon niet meer stoppen met trillen +kotsmisselijk dus gestopt na 2x.

Conclusie: voor een groep oefeningen zonder extra gewicht is het bijzonder dat ik er bijna ziek van kan worden. Echt gewoon kots en kots misselijk, trillen. Dit was dus genoeg voor vandaag.

Ik ben lekker de sauna nog even ingedoken en klaar.

Productief zondagje denk? En Bulg split squats vind ik ook altijd loodzwaar, ik zweet/tril meer dan bij normale squats.
En planken, doe je dat voor je abs of meer voor core?

Alsnog mooie training meid, denk dat je het morgen wel gaat voelen..
Misselijkkheid+trillen kan ook komen doordat je wat moe was+hormonkwestie, tenminste dat heb ik ook wel is dan reageert m'n lichaam heel anders.

Hoe kijken de mannen wanneer je meer pullups doet als hun? :p

• #1.257
Hoe kijken de mannen wanneer je meer pullups doet als hun? :p
Er was er 1 beschaamd zijn assistent pullups aan het doen :D
Ik heb stiekem even gegrinnikt..dat snap je wel he?

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 12:27 ----------

Alsnog mooie training meid, denk dat je het morgen wel gaat voelen..
Misselijkkheid+trillen kan ook komen doordat je wat moe was+hormonkwestie, tenminste dat heb ik ook wel is dan reageert m'n lichaam heel anders.

Ja, ik denk dat het een stukje hormonen gezeur is en een stukje benen die niet meer getraind zijn de laatste tijd.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 12:29 ----------

Productief zondagje denk? En Bulg split squats vind ik ook altijd loodzwaar, ik zweet/tril meer dan bij normale squats.
En planken, doe je dat voor je abs of meer voor core?

Planken ik krijg er snoeiharde abs van (love how that feels!) Maar ik voel het in het algemeen gewoon over heel mijn core hoor. Gewoon opspannen en vasthouden.

Ik heb dus bij normale squats minder last van zweten (doe ik sowieso weinig) en trillen. Maar dat is bij mij met bb-werk altijd zo. Losse oefeningen vergen veel meer van mijn lichaam omdat ik een onbalans heb.

Er was er 1 beschaamd zijn assistent pullups aan het doen :D
Ik heb stiekem even gegrinnikt..dat snap je wel he?

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 12:27 ----------

Ja, ik denk dat het een stukje hormonen gezeur is en een stukje benen die niet meer getraind zijn de laatste tijd.

Komt vanzelf wel weer, straks gewoon proberen rustig weer te beginnen als je rsi het toelaat. Hoe moeilijk dat ook is :p.

Haha moest wel even lachen om die post! Lijkt me een heerlijk gevoel :D

Voordeel van man zijn, wanneer wij last hebben van hormonen zijn we op zijn ergst heel geil :roflol:

• #1.260
Ik stond overigens in de gym even mijn kuiten te bekoekeloeren, :D:o mijn lichaam begint verder 'op te drogen'. Allerhande lijnen vanaf van knie naar beneden zijn zichtbaar. Bizar dat het juist daar als eerste echt doorkomt.

Terug
Naar boven