AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Schouders gaat ook snel, aders over de onderbuik, dan weet je dat je ripped bent:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Schouders gaat ook snel, aders over de onderbuik, dan weet je dat je ripped bent:D
Euh.. true.
Lijnen in schouders zitten er ook zonder al te veel flexen :cool: en die 2 aders over mijn buik lopen er al eventjes. Net als over mijn onderarm en biceps.

Toch wil het vet rond mijn navel nog niet hard.

De grote lijnen aan de zijkant van je buik (buitenste buikspieren), zijn snoeihard, alleen de rest gaat moeizaam. Maar goed, ik train ook heel weinig buik en er zit nog wel wat aan vet op mijn lichaam, dus het zal tzt wel gaan komen gok ik zo.

Dit bedoelde ik:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.267
Hmm, bij mij is het nog heel bescheiden hoor :cool: En ook nog eens in mijn 'vochtvasthoud' periode :mad:

Nette training voor op de zondag :D Tis altijd goed als je misselijk word en dan nog even doorgaat :D

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 13:32 ----------

Hmm, bij mij is het nog heel bescheiden hoor :cool: En ook nog eens in mijn 'vochtvasthoud' periode :mad:

xzibit_meme_7219_RE_Wtf_am_i_reading-s510x334-157605.jpg

Je komt er wel ja S.
En als je VP laag genoeg is heb je die periode ook niet meer

• #1.270
*en nog wat vet op de heupjes..baaaaaaaaahhh*

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 13:38 ----------

Je komt er wel ja S.
En als je VP laag genoeg is heb je die periode ook niet meer
Ik heb een stront eigenwijs lichaam.. Vaag vermoeden dat ik die periode gewoon blijf houden :rolleyes:

Mooie armen, Nitwit!
En dat van die buik, herken ik precies. Bovenin strak en hard, zijkanten met duidelijke lijnen maar rond de navel.......uhu!

Mirin'..!:)

• #1.274
Mooie armen, Nitwit!
En dat van die buik, herken ik precies. Bovenin strak en hard, zijkanten met duidelijke lijnen maar rond de navel.......uhu!
Ja juist, mijn navel zelf is niet meer rond, die wordt strak getrokken inmiddels, maar die verdomde babyvetjes er net onder :mad:

• #1.276
Ik zit rond de 2200 kcal p/d.

Grof weg:

Ontbijt:
40gr. Brinta, 400ml melk, 24gr.Whey

10.00
300gr. kwark, fruit, noten

12.00
Zilvervliesrijst, broccoli, sperziebonen, champignons en kipfilet

15.00
Salade, fetakaas, ei,tomaat, komkommer en wat balsamico dressing

18.00
Groenten, vis/roodvlees of kip en soms wat aardappel ofzo erbij.

22.00
500gr. kwark + 250gr. roodfruit (bramen, bosbessen, rodebessen, frambozen etc)

Maar dit is in grote lijnen hoor. Uiteraard eet ik ook iedere dag anders, alleen het ontbijt+ middageten is vaak wel hetzelfde (maar dan met ander woksausje, aangezien ik 10/12 maaltijden tegelijk kook)
Verder drink ik heel veel water, maar ook koffie :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik heb geen last! Ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel blij mee. :)

Mooi dat is lekker
rustig opbouwen en als je binnen 2 dagen geen reacties hebt dan kan je de volgende keer weer iets zwaarder
Maar de volgende training niet gelijk de hulk spelen hoor

• #1.279
Mooi dat is lekker
rustig opbouwen en als je binnen 2 dagen geen reacties hebt dan kan je de volgende keer weer iets zwaarder
Maar de volgende training niet gelijk de hulk spelen hoor
Nee, dat moet ik niet willen.
Ik hou voorlopig het benen schema van Gijs aan.:)
Was best pittig eigenlijk. Ik had ook zijn 20reps naar 15 gebracht omdat ik het gewoon niet haalde.

:o Fail.

DL pak ik zo nu en dan gewoon mee, als ik denk dat het 'veilig' is, BOR idem.
BP en MP hou ik aan, dat gaat gewoon lekker.

Mooi, je kan beter verstandig zijn en je even inhouden en je op andere spiergroepen concentreren.
15 reps is toch goed... persoonlijk ga ik zelf nooit boven de 12 maar 15 reps met een iets lichter gewicht is retezwaar

Terug
Naar boven