Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh.. true.Schouders gaat ook snel, aders over de onderbuik, dan weet je dat je ripped bent![]()
en die 2 aders over mijn buik lopen er al eventjes. Net als over mijn onderarm en biceps.Schouders gaat ook snel, aders over de onderbuik, dan weet je dat je ripped bent![]()
Mwhahahahha
Waar gaat het heen met de HBO-ers van de huidige tijd.Hoe kijken de mannen wanneer je meer pullups doet dan zij?![]()
Tis altijd goed als je misselijk word en dan nog even doorgaat 
Hmm, bij mij is het nog heel bescheiden hoorEn ook nog eens in mijn 'vochtvasthoud' periode
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb een stront eigenwijs lichaam.. Vaag vermoeden dat ik die periode gewoon blijf houdenJe komt er wel ja S.
En als je VP laag genoeg is heb je die periode ook niet meer

Wat een lieve buik!Hmm, bij mij is het nog heel bescheiden hoorEn ook nog eens in mijn 'vochtvasthoud' periode
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja juist, mijn navel zelf is niet meer rond, die wordt strak getrokken inmiddels, maar die verdomde babyvetjes er net onderMooie armen, Nitwit!
En dat van die buik, herken ik precies. Bovenin strak en hard, zijkanten met duidelijke lijnen maar rond de navel.......uhu!

Ja juist, mijn navel zelf is niet meer rond, die wordt strak getrokken inmiddels, maar die verdomde babyvetjes er net onder![]()

hbo'ersWaar gaat het heen met de HBO-ers van de huidige tijd.

Ik heb geen last! Ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel blij mee.![]()
Nee, dat moet ik niet willen.Mooi dat is lekker
rustig opbouwen en als je binnen 2 dagen geen reacties hebt dan kan je de volgende keer weer iets zwaarder
Maar de volgende training niet gelijk de hulk spelen hoor

Fail.