Fitness Seller

Nitwit's log

lekker belangrijk wie er naar je kijkt. Als je goed doorzet met trainen durven ze je op termijn niet eens meer lastig te vallen.

Is natuurlijk wel zo. En voor de rest train ik hard hoor, maar die hip bridges doe ik toch lekker thuis. Vooral die draai in je heup onderin voor je omhoog komt ziet er gewoon uit alsof je de lucht aan het ... nouja, je snapt t. Ik doe hem lekker thuis.

Ik heb vrijwel ook altijd getraind met als basis 5 x 5 en heb best wel wat massa gebouwd daarmee. Dus daar moet je niet over in zitten! Massa bouw je toch voornamelijk op door de combinatie van goede KT en de juiste voeding voor jou. En hoe snel je progressie of achteruitgang ziet in je training hoe moeilijk het is om te zien en aan te voelen wat nou precies voeding met je spieren doet helaas.
Succes met je nieuwe trainingsschema trouwens!

I'm in :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
MEGA lekker getraind. Ik was moe (werk) maar had mijn oude trainings maatje mee. Het ging HARD. Ik voelde mij echt zo goed.

Met een beetje mazzel kan ik mijn benen training toch los blijven doen, als het goed is moet ik donderdag's later beginnen met werken waardoor ik een uur heb om mijn benen te trainen. Dan kan de vrijdag training lekker zijn zoals hij nu is, beviel mij geweldig goed. :)

MP:
3x5x40 PR op reps
1x3x40 (laatste 2 fail)
1x5x35

DB side raises (voorzichtig aan opgepakt, maatje meegekeken op vorm, pijn die ik normaal heb kon ik verklaren doordat ik te ver uitstrek op het einde)
1x8x4
1x8x5
1x8x5

(ooooeeeeh, lijnen in mijn schouders!! :heart:)

Tri pushdown (staggered sets vs bi's)
1x8x20
2x8x25 (PR)
1x8x20

Bi curl (cable)
1x8x20
1x8x25
2x8x27,5

Tri bb extensions (lying)
4x8x15

DB Hammercurl
1x8x8
3x8x7

LEEG.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 20:55 ----------

Ik heb vrijwel ook altijd getraind met als basis 5 x 5 en heb best wel wat massa gebouwd daarmee. Dus daar moet je niet over in zitten! Massa bouw je toch voornamelijk op door de combinatie van goede KT en de juiste voeding voor jou. En hoe snel je progressie of achteruitgang ziet in je training hoe moeilijk het is om te zien en aan te voelen wat nou precies voeding met je spieren doet helaas.
Succes met je nieuwe trainingsschema trouwens!

Dank je voor jouw comment ;)
Stiekem worstel ik ook vaak met dezelfde zaken als ik in jouw log voorbij zie komen. Enfin: ik herken een hoop punten.. Soms wel fijn om te zien dat ik niet de enige ben.

Welkom.

Kijk aan dat is super!! Na een vermoeiende dag zo'n top training neerzetten!:D

Mooie PR's en loving those schoulder lines:heart:

Ik wil ook lijntjes. SUPERMOOIE training wel!

Lekkere training voor een "meisje" :p nette (v)pr's erbij ook!

• #1.749
Oh hehee.. Eindelijk weer dat euforische gevoel na een training. Ik geloof dat ik dat echt weken kwijt ben geweest. Feels damn good. :heart:

Damn, wil ook lijnen in mn schouders. Vanaf welk vetpercentage had je dat ongeveer?

lekker hoor nit! Fijn dat je het gevoel weer terug hebt! Dan is het echt een heerlijke sport!

Ja soms, in het onderste deel van de beweging bij bijv. side raises en upright row. Maar minimaal :(

patience..vroeg of laat..komen ze door!!

• #1.756
Damn, wil ook lijnen in mn schouders. Vanaf welk vetpercentage had je dat ongeveer?
Ik heb meer het idee dat het aan mijn spiermassa ligt. Toen ik (volgens tang meting) op 13.42% zat, zag ik het echt niet zo..
Ik gok dat ik nu wat hoger zit in vet, gezien mijn buik vet, maar nu zie ik het echt heel goed. Koud wat minder tenzij ik aanspan maar als ik train heb ik overal lijnen lopen. :heart:

lekker hoor nit! Fijn dat je het gevoel weer terug hebt! Dan is het echt een heerlijke sport!

Ja, dat gevoel, die euforie :heart: Ik ben zo de weg kwijt geweest en ik heb het echt nog maar net gevonden: maar ik ben er ZO blij mee.

Ligt ook een beetje aan de persoon denk ik.
Ik heb op mijn schouders altijd heel weinig vet, ook heb ik dan wel een lekker laagje op mijn buik :)

Ik heb meer het idee dat het aan mijn spiermassa ligt. Toen ik (volgens tang meting) op 13.42% zat, zag ik het echt niet zo..
Ik gok dat ik nu wat hoger zit in vet, gezien mijn buik vet, maar nu zie ik het echt heel goed. Koud wat minder tenzij ik aanspan maar als ik train heb ik overal lijnen lopen. :heart:

Ja, dat gevoel, die euforie :heart: Ik ben zo de weg kwijt geweest en ik heb het echt nog maar net gevonden: maar ik ben er ZO blij mee.

Dat gevoel nu vasthouden hè, is zo goed voor je zelfvertrouwen.
Je bent een doorzetter ten top.

Leuk al die dameslogjes hiero..had weer eens wat eerder mee moeten gaan lezen geloof ik.
Heb een vraagje, las dat je ook last van een whiplash had? Kamp je daar nog steeds mee? Heb het zelf nu een jaar of 2 en moet hier echt "omheen"trainen, is soms wel lastig.
Mooie progressie in een jaar trouwens, succes!

• #1.760
Ja, ik kamp nog met een aantal beperkingen. Mijn nek en het gedeelte ten hoogte van mijn bh bandje gaan een stuk beter (tenzij ik over belast) maar mijn Si/bekken zijn nog 1 groot drama. Ik kan dus ook geen SQ en DL doen. :(
Ik heb 4 juni een afspraak in het UZA om daar eens een Orthopeed te gaan. ZIjn visie aanhoren.

Dank je voor het compliment. :)

Terug
Naar boven