Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup. Pittige training in elkaar geflanst. Ik heb een aangepast schema gemaakt omdat ik 1x per week met trainer train.
Eens zien hoe ik het trek.
Ok..onder het mom van "go with the flow", doe eens gek, kan jou het schelen..heb ik ook een inzending gedaan. Heb alleen nu al spijt.

Ben een beetje nuchter ingesteld. Volgens mij doet ook half NL mee 
en dat was gewoon te zwaar. Kneus.
Ik geloof dat ik 1 uur en een kwartier ben bezig geweest. Doorgaans haal ik net de 45 minuten. Voor mij is dat optimaal trainen.
Heb ik ook overwogen maar ik mag bijna niets doen op mijn benen. Behalve het gedeelte van Gijs.Zou persoonlijk voor upper/lowerbody split gaan, als je die andere dag ook al fullbody traint. Anders krijg je het toch nooit in twee dagen?
Nee. Dit is het niet. BOR wil ik net als BP en Incl. BP lekker zwaar kunnen doen, dat viel nu gewoon tegen.
Ik heb er lang over gedaan, terwijl ik niet absurd veel rust heb gepakt.
Als je rows lekker zwaar wil doen, waarom doe je dan eerst pullups en flyes? Eerst compounds, dan isolatie is sowieso aan te raden, maar zeker als je op de klok moet letten. Daarbij kun je bijv. oefeningen als flyes en facepulls perfect supersetten = tijdwinst. Zijn gewoon een paar tips, verder super bezig hoor, lees al een tijdje mee.
...........Nee. Dit is het niet. BOR wil ik net als BP en Incl. BP lekker zwaar kunnen doen, dat viel nu gewoon tegen.....