Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Nog altijd te klein naar mijn zin maar na de training ziet het er toch leuk uit. 

Bergen op Zoom

Dank je. Ik ben iets onder het max gebleven bij de BP, even wat zakken in gewicht ipv altijd aan de bovenkant zitten knallen.
Zoooo shredded omg. Jaloers.
Eerste foto is nice en op de tweede lijkt je rug ook nog eens supergroot.
Oja en je topje blijft leuk.

Ah, jij hebt je aangemeld op mijn FB? Dan ken ik je van zien inderdaadVandaar je kwam me al bekend voor! Ging vroeger veel op stam met Danny M. Uit Putte. Heb me sinds 2 jaar ook toegelegd op trainen. Train meestal bij de baas. Maar wil ook in de avonden en zaterdag in bergen gaan trainen

Thanks, zo heel veel is het nog niet. Hier staat ook vol pomp op, maar wel een mooi begin.Thanks!
Ja volgens mij gaan ze wat harder dan de rest. Terwijl ik er niet zo gek veel aan doe (gericht dan)Flinke schouders zeg!
Lopen ze niet een beetje voor op de rest?
Heb niet zoveel kennis over vrouwen bodybuilding criteria
Middel of schouders?zeer nice! Mooie bicep heb je! Stomme vraag miss maar wat is je omtrek?
Nee niet eens zo zeer. Je gezicht herkende ik. Ennuh; in die tijd was ik ook wat voller geloof ik ..Ja had ook al op je FB gereageerd!!! Haha van zien ja toen ik nog wat aan de flinke kant was zeker!! Schaam schaam

Middel of schouders?
Middel 69/70 cm
Schouders 113cm