Fitness Seller

Nitwit's log

Mooie armen hoor, Nitwit!

Kijk een dagje niet en mis ik gelijk die fotos van je. Wat een monster schouders heb je zeg woow. En die biceps indrukwekkend.

idd foto;s heb ik ook gemist, klasse armen en schouders idd! Je gaat goed Nitwitjoooo

Heb zelf al verschillende soorten behandelingen voor whiplash gehad, niets hielp. Als ik je tip mag geven koop dan zo'n kersenpit nekkussen bij de tuinen die je in de magnetron op kunt warmen. Die doet wonderen als je weer eens een keer echt last hebt (zoals bij stress, dan schiet het bij mij altijd in mijn nek). Squaten hebben wij een machine voor die op de schouders rust, soort staande calf daar squat ik op dan heb ik geen druk op mijn nek. Frontsquat kan natuurlijk ook he. Mooie schouders ook, vind ikzelf altijd het mooiste om te hebben..flinke schouders.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
https://www.facebook.com/100dagen

And she's in..

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 20:52 ----------

Even snel, vanmorgen lekker getraind, vanmiddag naar Utrecht gereden en wederom in een auto ongeluk terecht gekomen..

Echt ongelooflijk.

Op dit moment heb ik goed last van mijn rug, we gaan het zien waar het weer strand.

And she's in..

Even snel, vanmorgen lekker getraind, vanmiddag naar Utrecht gereden en wederom in een auto ongeluk terecht gekomen..

Echt ongelooflijk.

Op dit moment heb ik goed last van mijn rug, we gaan het zien waar het weer strand.

Wooow Sterkte! In en rondom Utrecht wordt ook levensgevaarlijk gereden, ik merk het dagelijks. Wel gegevens met de "dader" gewisselt?

Wat is trouwens het doel van die facebook wedstrijd? het enige wat ik er lees gaat over die dj.

ik snap het ook niet...kunnen we stemmen?? :)

gewoon like denk ik of niet? meeste like its wint?

ik heb al ge liked.. Maar wat is er precies gebeurd dan?

heb ook een likeje er bijgezet :)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 21:20 ----------

ja jeetje, een auto ongeluk????

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 21:24 ----------

ja jeetje, een auto ongeluk????

Jesus ..... je bent niet echt een geluksvogel he?
Hoe kan je nu weer een ongeluk gekregen hebben, zoek je ze op ? :)
Hoop dat het enkel spierpijn is van de eerste klap en de stress
Sterkte

Pff, het ziet niet mee Nitwit!

Heb ook even je foto op fb geliked, zodat jij misschien op de cover mag schitteren van MH.

Damn, veel concurrentie Shar.
Stem zowiezo op onze DBB buffel!
Suc6

Djeez. Hoop dat je weer snel kan beginnen!

Sterkte!

And she's in..

Echt ongelooflijk.

Hehe, zag eindelijk de foto's voorbij komen:) Sowieso het beste materiaal aangeleverd qua foto's. DBB!

Wel klote van je ongeluk, hopen dat het meevalt.

Wat is trouwens het doel van die facebook wedstrijd? het enige wat ik er lees gaat over die dj.

Die dj, Mark, heeft 100 dagen de tijd gehad om zich klaar te stomen voor een covershoot voor de Men's Health. Nu zoeken ze een dame die naast hem wil staan op die cover. Dus ff liken met z'n allen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.818
Geen idee of je kan stemmen bij 538, volgens mij gaan ze zelf kiezen? Wel leuk al die reacties! :)
Thanks allemaal.

Gisteren ben ik naar Utrecht gereden naar een vriendin (ben ik nu nog) en heb in een dikke file gestaan. Iedereen rolde wat, ik keek naar mijn achterligger aangezien hij steeds HEEL dicht op mij zat..Voor mij stond ineens iedereen op de rem: te laat gezien. :o
Dus ik tikte mijn voorganger aan.
Mijn auto heeft flink wat schade, die van haar had gelukkig nagenoeg niets.

Maar ik voel mijn WL weer. :(
Gisteravond had ik echt heel veel pijn in mijn benen en rug (spierpijn?)
Op dit moment heb ik ook last..Ik hoop dat het gaat meevallen.

****ed up.
Wat is WL?

Sterkte

Waarom komt die gast igg op menshealth cover???
Komt die gast wel eens in de sportschool?

Terug
Naar boven