Whiplash

Ik heb iemand op FB geweigerd omdat hij mij niet eens een beetje bekend voor komt, mocht het iemand van hier zijn: geef even een gil

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Whiplash
Ik heb iemand op FB geweigerd omdat hij mij niet eens een beetje bekend voor komt, mocht het iemand van hier zijn: geef even een gil![]()

Geen idee of je kan stemmen bij 538, volgens mij gaan ze zelf kiezen? Wel leuk al die reacties!
Thanks allemaal.
(de PT van Mark)Waarom komt die gast igg op menshealth cover
Komt die gast wel eens in de sportschool?

Ik doe nooit mee met van die oproepen om op iemand ergens te stemmen puur om het stemmen. Beetje competitievervalsing, maar in dit geval niet![]()
Ik volg je log zo nu en dan en vind je wel een geschikte kandidaat voor deze covershoot. Merendeel van de kandidaten tot nu toe zijn allemaal van die popjes waarvan ik denk dat ze nog nooit een dumbbell hebben aangeraakt en ik zag ook nog wat Panorama materiaal voorbij komen. Van wat ik hier lees heb jij een druk leventje en ben je erg gedreven om resultaat te bereiken. Die Mark heeft in die 100 dagen ook mogen ervaren wat het inhoud om gezond en fit te worden/zijn/blijven. Vandaar dat ik het wel vind matchen.
Ben benieuwd, misschien doe ik nog een goed woordje voor je bij Guy(de PT van Mark)

Andere bumper..Ktjing..gewoon weigeren als je hem niet kent. Wat erg wat nu met je auto??
Dank je. Aardige comment. Ja inderdaad dat Panorama-gedoe..wtf? Daar draait het toch niet om?

Ja joh..Echt niet normaal. Alles zat vol. Wel lekker

Whiplash
Ik heb iemand op FB geweigerd omdat hij mij niet eens een beetje bekend voor komt, mocht het iemand van hier zijn: geef even een gil![]()