Fitness Seller

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Had ook even de neiging je uit te nodigen als vriendje, maar ken je alleen van je logje :p

Balen zeg van die whiplash, vind het alleen maar nog knapper van je dat je door blijft gaan met trainen zo goed als het gaat, ik hoop dat ze jou kiezen voor de cover, zou wel heel erg stoer zijn, en als die dj alleen aan zijn 6pack gaat werken heb jij grotere spierballen dan hij :D

Je mag me wel toevoegen hoor ;)

Ja, stiekem begin ik er lol in te krijgen. Ook de DBB reacties op de foto..:D Volgens mij is er op geen 1 andere foto zo veel gereageerd :o Funny.
Nu maar zien wat ze beslissen dit weekend.

Voor degene die het gemist hebben:
https://www.facebook.com/#!/photo.p...95234705.62738.201723959921026&type=1&theater
de 100 dagen met Mark Labrand

Moet je zien hoeveel reacties je krijgt wanneer je er een topic voor start:p

En mocht je nou op de cover komen dan krijg ik een gesigneerd exemplaar natuurlijk, haha.

Misschien dat ik het niet goed lees, maar je gewichten lopen echt ver uiteen. Een bp van 42 kilo en een fly van 8 kilo.

8kg per hand misschien? Ik vind het dan wel aardig in verhouding hoor!
Btw, een fly hoort imo niet zwaar uitgevoerd te worden.., is meer techniek en vorm.

Is niet zo gek toch, ik bp met 35 kg en fly 7 kg.

ik bp ook met 57.5kg en fly met 9kg.. Wel gestrekte arm.. En soms ook de 8kg.. Veel mensen doen eerder een halve db press/fly;)

Ik bench 6x100kg en doe flyes met 10kg :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.849
Ja juist, ik fly met 8/9 kg per hand en wel met bijna gestrekte arm! Correcte vorm dus. Geen halve press idd. ;)
En mijn BP had ik wat lager gepakt omdat we hoger in de reps gingen (8) en veel op negatief aan het trainen zijn geweest. Ik train als ik zelf train lager in reps en vrij explosief. Niet super snel maar wel met een beetje gang er in.

Lichter pakken omdat je negatieve er bij pakt?
Dan moet je juist zwaarder nitty!! Dat is het fijne van negatieve!

Ik vind miss H leuk, ze is het vaak met me eens :)

is negatieve hetzelfde als een superset?

In demian zijn log ook al een paar keer hoor!

Hoe gaat het met je lichaam, crash-test-nitty

Goede training hoor Nitwit! Dat vs betekend supersets in jou geval?

Hoe is het met de rug?

Terug
Naar boven