XXL Nutrition

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Knudde met een hoofdletter.
Het is precies die WL plek die weer terug is. :( En dat is echt vreselijk klote.
Deze week ga ik niet trainen, ik weet gewoon dat ik dat niet moet doen.
Ik heb vandaag mijn orthomanueel arts proberen te bereiken, helaas zonder resultaat. Ik hoop dat hij komende week tijd heeft.

Wat balen voor je..ik kan mij heel goed voorstellen hoe frusty dit moet zijn voor je..
Maar ja, beter even rustig aan en dan hopelijk na een week weer aan de ijzers dan het helemaal naar de klote helpen..virtuele hug;)

Komt wel goed schatje ;)

• #1.864
Wat balen voor je..ik kan mij heel goed voorstellen hoe frusty dit moet zijn voor je..
Maar ja, beter even rustig aan en dan hopelijk na een week weer aan de ijzers dan het helemaal naar de klote helpen..virtuele hug;)

Thanks :)Ik ben er echt HEEL erg gefrustreerd over inderdaad. :(

Is wel de bedoeling he :D;)

Net wel even naar de sportschool gereden en de sauna ingedoken. Heerlijk even bijkomen en ontspannen.

• Like
Waarderingen: Fex
Haha toch even teruggekeerd naar je natuurlijk habitat :D. Goedzo, lekker ontspannen, heb je verdiend.

• #1.866
Nice :D. Zo kan het ook. Lekker beetje toeschouwen ook... heb je toch het gevoel dat je "iets" gedaan hebt? In ieder geval naar de sportschool geweest ;).

• #1.868
Stront eigenwijs als ik ben.. Toch maar een training er uit gewerkt.
Het ging vrij zwaar. MP laag in gewicht gepakt ivm rugpijn maar daar had ik toch last van.

MP
3x5x35
1x5x32,5
1x5x30

Bi cable curl vs tri rope pushdown
Beide 3x8 met 30 kg en 1x8 25kg

Schoot toen al vol pomp ???

Tri db. kickback vs db. hammer curl
4x8x7kg

Last van mijn rug, dus het daar maar bij gelaten.

Snap niet dat je gaat MP'en als je last van je rug hebt...
Doe dan gewoon wat toestellen en sideraises ofzo

• #1.872
Snap niet dat je gaat MP'en als je last van je rug hebt...
Doe dan gewoon wat toestellen en sideraises ofzo

*bloos*
Ik vind het ZO een fijne oefening. Wilde gewoon heel graag mp-en. Had achteraf beter aan de side raises kunnen gaan inderdaad. :o
Ik heb overigens geen napijn ofzo dus het was alleen dat ik het met de uitvoering voelde. :D:o

Ik moet altijd proberen..Kijken of iets echt niet gaat. Als het echt niet gaat: doe ik het niet meer, als het wel gaat; ben ik er mooi mee weg gekomen. haha

Ja, mijn kerk. :heart: haha.. Ik kan het niet laten. Even een praatje gemaakt met een aantal gasten daar. Altijd leuk.:)

Kon het ook niet laten vandaag even te gaan kijken op de sportschool! Altijd gezellig, zeker zaterdags omdat je toch wel weet wie er dan trainen.

Net wel even naar de sportschool gereden en de sauna ingedoken. Heerlijk even bijkomen en ontspannen.

Goed plan! lekker ontspannen en goed voor je spieren
Neem je rust.. dat is echt heel belangrijk
Ik weet dat je vol wil trainen maar soms is dat niet goed.. ik zelf heb de laatste maand ook aangeklooit - niet leuk maar soms wel noodzakelijk
Geloof ons .. het duurt ff maar het komt vast goed;)

• #1.877
Ja dat is een pro. Daar mag je niet van winnen denk ik dan maar.
En in vergelijk met jou heeft ze nul spieren. ;)

Ja, ach. Ze zullen opzoek geweest zijn naar een bepaald plaatje. Het is jammer dat ze niet voor iemand gegaan zijn die wat meer spier heeft.
Er waren wel wat meer meiden in mijn ogen wat geschikter waren. Ze is wel mooi ;) Dat zal ongetwijfeld 1 van de hoofdredenen geweest zijn om haar te selecteren.

Toch getraind?

Heerlijk die instelling!

Terug
Naar boven