turboknaller
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
al 62 deelnemers

Word een mooie dag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ruim 60 deelnemers aan het NK BD...dat is bijna het dubbele dan het NK PL. BD is blijkbaar erg populair![]()

alleen wel jammer dat de inweegtijd voor alle deelnemers hetzelfde is. Dus als je wat zwaarder bent qua lichaamsgewicht (zeg zo rond de 100), moet je dus ook inwegen tussen 9:00 en 10:30 maar ben je wel pas ergens om 15:00 aan de beurt.....
maar goed... we zullen zien wat voor wedstrijd het wordt

alleen wel jammer dat de inweegtijd voor alle deelnemers hetzelfde is. Dus als je wat zwaarder bent qua lichaamsgewicht (zeg zo rond de 100), moet je dus ook inwegen tussen 9:00 en 10:30 maar ben je wel pas ergens om 15:00 aan de beurt.....
"Het wegen van de deelnemers dient niet meer dan twee uur voor aanvang van de wedstrijd van
een bepaalde gewichtsklasse/gewichtsklassen plaats te vinden. Alle lifters van de
categorie/- categorieën dienen zich voor de weging te presenter en, welke weging uitgevoerd wordt
in aan- wezigheid van de twee / drie voor die categorie/categorieën aangewezen scheidsrechters.
Indien zulks niet reeds eerder is geschied, vindt de inspectie van kostuum en persoonlijke materialen
(zie pag.16 punt 9) plaats gedurende de weegperiode."
"Er moeten echter groepen worden gevormd als er 15 of meer lifters in
dezelfde sessie tillen."
ik heb ff gerekend en er zullen mijn inziens 5 groepen gemaakt worden waarbij 1 groep de max overschrijd van 15 lifters...
1 lift sessie duurt zo'n 20 tot 30 minuten
Als dat zo is gelden de records niet, omdat een wedstrijd (lees gewichtklasse) 30 minuten na de weging moet starten. Dit zal dan voor commotie zorgen. Hopelijk beginnen de meiden (Ielja en Joanne) in de 1ste groep, zodat zij zonder probleem WR poging kunnen doen.

Is dat niet net voordelig? Dan kan je een lager gewicht hebben en na de weging nog 5 uur vreten. Of is dat te simplistisch van me.
Is dat niet net voordelig? Dan kan je een lager gewicht hebben en na de weging nog 5 uur vreten. Of is dat te simplistisch van me.

ik ben er klaar voor!!!!! laat ze maar komen
iedereen succes zondag
ik zou er graag heengaan, het is alleen 101km rijden...