Fitness Seller

NK Bankdrukken 2010

Dan is dus de beginnerswedstrijd die de NPB op zaterdag 22 mei dit jaar organiseerd wellicht iets voor jou? :)
Je hoeft geen lid van de NPB te zijn, en is bedoeld voor mensen die nog geen wedstrijdervaring hebben.

Dat vind ik heel aardig van je maar ik denk dat ik niet echt indruk maak met mijn huidige bench. Die ligt denk ik op de 115kg bij een lichaamsgewicht van ongeveer 90kg.

Dat vind ik heel aardig van je maar ik denk dat ik niet echt indruk maak met mijn huidige bench. Die ligt denk ik op de 115kg bij een lichaamsgewicht van ongeveer 90kg.

Ik vind dat je erg bescheiden bent!

Hieronder de uitslagen van afgelopen jaar.

[Link niet meer beschikbaar]

En van 2008

http://www.powerliftingbond.nl/begin...jdpapendal.htm

Ik zie géén reden waarom je niet zou kunnen meedoen...kom op, er doen al zo'n 15 man van dit forum mee!:)

Meer info?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/beginnerswedstrijd-powerliften-22-mei-235570/

Ik vind dat je erg bescheiden bent!

Hieronder de uitslagen van afgelopen jaar.

En van 2008

http://www.powerliftingbond.nl/begin...jdpapendal.htm

Ik zie géén reden waarom je niet zou kunnen meedoen...kom op, er doen al zo'n 15 man van dit forum mee!:)

Meer info?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/beginnerswedstrijd-powerliften-22-mei-235570/

Nou misschien iets voor volgend jaar dan. Hoe worden die punten berekent trouwens?

Nou misschien iets voor volgend jaar dan. Hoe worden die punten berekent trouwens?

Uitstel = Afstel :p

Wilkspunten: ieder lichaamsgewicht heeft een bepaalde coëfficiënt.
Dat coëfficiënt wordt vervolgens vermenigvuldigd met het totaal wat je
getild hebt en die uitkomst zijn jouw wilkspunten.​
Op de site van wimwam is een wilkscalculator...geef je BDW bij men of women in en je prestaties...vervolgens krijg je de wilkspunten.

Uitstel = Afstel :p

Wilkspunten: ieder lichaamsgewicht heeft een bepaalde coëfficiënt.
Dat coëfficiënt wordt vervolgens vermenigvuldigd met het totaal wat je
getild hebt en die uitkomst zijn jouw wilkspunten.

Op de site van wimwam is een wilkscalculator...geef je BDW bij men of women in en je prestaties...vervolgens krijg je de wilkspunten.

Ik kom net terug van een blessure dus aankomende mei meedoen is niet echt realistisch denk ik :cool:

Uit die calculator komt trouwens iets anders dan in die lijst van 2009 staat. Probeer maar eens een willekeurige. Wordt dit steeds aangepast ofzo?

Ik kom net terug van een blessure dus aankomende mei meedoen is niet echt realistisch denk ik :cool:

Uit die calculator komt trouwens iets anders dan in die lijst van 2009 staat. Probeer maar eens een willekeurige. Wordt dit steeds aangepast ofzo?

Ik heb diverse willekeurige geprobeerd...je moet geen komma's maar punten ingeven...als je BDW 118,5kg is moet je 118.5 ingeven..probeer dat eens, wellicht lukt het dan wel :)
En het wordt dus niet aangepast...ieder BDW heeft een vaste coëfficiënt ( er wordt alleen verschil gemaakt tussen dames en heren).

Wat je blessure betreft...de wedstrijd is pas over ruim 2 maanden...kom op...geen smoesjes ;)

Ik heb diverse willekeurige geprobeerd...je moet geen komma's maar punten ingeven...als je BDW 118,5kg is moet je 118.5 ingeven..probeer dat eens, wellicht lukt het dan wel :)
En het wordt dus niet aangepast...ieder BDW heeft een vaste coëfficiënt ( er wordt alleen verschil gemaakt tussen dames en heren).

Wat je blessure betreft...de wedstrijd is pas over ruim 2 maanden...kom op...geen smoesjes ;)

haha :rolleyes:

Ik kom zondag kijken, samen met mijn zwager, mooi om te zien dat bankdrukken!:)

ik snap er niets van op de training 180x3, maar op de wedstrijd heb ik al moeite met 185.......

Mmm ik heb maar 251wilkspunten niet echt denderend volgensmij

En heeft iemand al uitslagen:)?

Het was een ervaring om eens mee te maken. :thumb:
Leuke contacten gehad, en een paar waardevolle tips van Weak01 o.a.
Goede sfeer, jammer van sommige resultaten.

Terug
Naar boven