MuscleMeat

NK gewichtheffen @ Simson: 26 feb!

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen moet komen kijken, grootste NK in vele jaren met 61 deelnemers! en er zijn rumors dat er veel records gebroken zullen worden!

@PrinceVegetta: Heb je je opgegeven bij Tom Bruijnen als helper? Zoja..de taakverdeling is bekend en dan sta je hier als het goed is tussen ;)

2011 - NK Gewichtheffen Organisatie

[Link niet meer beschikbaar]

@PrinceVegetta: Heb je je opgegeven bij Tom Bruijnen als helper? Zoja..de taakverdeling is bekend en dan sta je hier als het goed is tussen ;)

2011 - NK Gewichtheffen Organisatie

[Link niet meer beschikbaar]

Yep thanx, staat derbij, onder jonathan!

Stond vandaag een groot artikel + foto bij ons in de krant (Noordhollands Dagblad) over Dio Deegenaars.
Hij doet zaterdag ook mee bij de masters 50-55 jaar in de categorie tot 85kg en wilt een nieuwe WR neerzetten in zijn klasse.

Hij traint in de gym waar ik ook train, goed om te zien dat er media aandacht aan besteedt wordt.

lol wist niet dat het tot zo laat duurde joh

gaat niet tot zo laat, kijk maar op eerste pagina hier

jawel, maar kijk hoeveel laders derbij staan, dus 2 die doen de echte laadwerk. eentje moet staan om stang met de barlift ze liften en eentje met een sheet om te kijken hoe het precies geladen moet worden

hey ga jij tot savonds laat laden.
je hebt een Nk de volgedne dag en daar moet je een record zetten

Dat hadden we inderdaad al besproken met Tom, ik kan gewoon bijv met het sheet ernaast alleen zeggen wat erop moet. Ik ga echt niet met gewichten sjouwen.

Dat hadden we inderdaad al besproken met Tom, ik kan gewoon bijv met het sheet ernaast alleen zeggen wat erop moet. Ik ga echt niet met gewichten sjouwen.

dat heb je goed bekeken zondag moet je 290 kilo namelijk gaan sjouwen

Komt goed!

Elke klasse was spannend en de sfeer was ook top, strak georganiseerd door Sportquest(op de eerste paar partijen van de laders na haha... en het niet hebben gedacht aan een prijs voor de beste vrouwelijke heffer, oei foutje) technisch werd er niet heel goed getrokken maar sterk was het wel. Vond mooi!

Was een leuk dagje inderdaad maar t*ring wat een scheidsrechters af en toe..

Ik heb zeker 10 Military presses gezien die dag. De "gunfactor" had een grote rol had ik het idee.

Zaten wel een paar hele mooie tussen overigens.

press outs die goed gekeurd worden? :p

Was idd goed te zien dat gewichtheffen klein is. Meeste prestaties waren matig, als ik denk aan een nk verwacht ik toch zeker bij de zwaardere jongens hogere gewichten. Gelukkig wel een paar impressive lifts gezien!
Maar nld heeft nog een lange weg te gaan!

Was idd goed te zien dat gewichtheffen klein is. Meeste prestaties waren matig, als ik denk aan een nk verwacht ik toch zeker bij de zwaardere jongens hogere gewichten. Gelukkig wel een paar impressive lifts gezien!
Maar nld heeft nog een lange weg te gaan!

wat let je...?

misschien een leuk/goed idee voor jou om die weg in te slaan?

not sure if srs

Was een leuke wedstrijd, maar wel dodelijk vermoeiend en niet echt chill achteraf zo 1 dag voor nk PL :D

Idd vermoeiend en hinderlijke scheidsrechter die limburger! Voelde 's avonds me onderrug gewoon van het laden.. :D Hoe is het trouwens gegaan met je 290 DL attempt de volgende dag?

Terug
Naar boven