markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn borst is wel serieus k*t volgens mij. Ik dumbbell press hem er wel uit (zelf met een heel wat betere vorm), maar zulke deadlifts krijg ik van mijn leven niet van de grond.
Zijn borst is wel serieus k*t volgens mij. Ik dumbbell press hem er wel uit (zelf met een heel wat betere vorm), maar zulke deadlifts krijg ik van mijn leven niet van de grond.

zelf train ik graag zeer strikt, "die oefening dient voor die spier dus DAAR moet het echt gevoeld worden"
Kan het echt niet aanzienBegrijp er niets van, geen last vn zen rug ofzo? :s
hahaahaha idd
zelf train ik graag zeer strikt, "die oefening dient voor die spier dus DAAR moet het echt gevoeld worden"
Kan het echt niet aanzienBegrijp er niets van, geen last vn zen rug ofzo? :s
Ja ik schrijf toch ook 'ik heb er hier al eerder over gepost maar sindsdien zijn er veel nieuwe videos bijgekomen van hem' - vandaar dat ik een nieuw topic heb geopend.
Ik word zo schijt en schijtziek van ****ing debielen als de topicstarter. Kijk die gast z'n nieuwe filmpjes is.. Hij heeft zn techniek opgeschoond enlift ALLANG (echt al jaren) niet meer zo.
75kg bw
180kg sq
100kg bench
242.5kg dl
Raw.
Dat is een ruim 3xbw dl, bijna een 2,5xbw sq. Helemaal niet slecht.Hell, sterker dan de meeste DBB'ers zelf. Met decent vorm.
Maar de filmpjes van de laatste 2 jaar die skip je maar even voor het gemak?![]()
Ik kan serieus filmpjes posten uit 2007 waar hij z'n lifting vorm allang verbeterd had. Dus ik ben serieus benieuwd waar jij je "nieuwe" filmpjes vandaan haalt.
Goed topic verder hoor. Volgend jaar gewoon weer eentje maken met 30 jaar oude filmpjes. Leuk joh!
Je gaat toch niet ****en met zijn idool of wel dan?Jezus kerel, en jij bent 24 jaar? Het gaat er helemaal niet om dat hij zijn lifting vorm heeft verbeterd.
Die kerel postte tussen 2004-2007 zijn videos en is vervolgens geband van bb.com, van t-musle, van jesse-marunde en talloze andere boards omdat hij niet tegen kritiek kon. Als reactie op kritiek postte hij onder andere een foto van zichzelf waarop hij aan zijn eigen lul zuigt (zie http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=2435691&d=1273006670 ).
Oftewel, de enige randdebiel is die kerel zelf. Het is dan ook geen wonder dat zijn oude videos in een sticky topic op bb.com staan (ik repost ze alleen hier). Hij heeft zijn lifting vorm inderdaad verbeterd maar hij gedraagt zich nog steeds als een klein kind.
Misschien dat jij iemand bent die zichzelf aftrekt op het aantal schijven dat iemand tilt maar lees je ook even in over de houding van de betreffende persoon voordat je zulke onzin verkoopt.
Jezus kerel, en jij bent 24 jaar? Het gaat er helemaal niet om dat hij zijn lifting vorm heeft verbeterd.
Die kerel postte tussen 2004-2007 zijn oude videos en is vervolgens geband van bb.com, van t-musle, van jesse-marunde en talloze andere boards omdat hij niet tegen kritiek kon. Als reactie op kritiek postte hij onder andere een foto van zichzelf waarop hij aan zijn eigen lul zuigt (zie http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=2435691&d=1273006670 ).
Oftewel, de enige randdebiel is die kerel zelf. Het is dan ook geen wonder dat zijn oude videos in een sticky topic op bb.com staan (ik repost ze alleen hier). Hij heeft zijn lifting vorm inderdaad verbeterd (ondanks dat ieder ander persoon al in het ziekenhuis was beland) maar hij gedraagt zich nog steeds als een klein kind.
Misschien dat jij iemand bent die zichzelf aftrekt puur op het aantal schijven dat iemand tilt maar lees je ook even in over de houding van de betreffende persoon voordat je zulke onzin verkoopt.