MuscleMeat

Diesel Weasel filmpjes (slechtste lifting vorm ooit)

@DianaM: Wat is jouw beweegreden om 2 keer op een buitenlands forum een thread te starten om af te geven op deze man? Heeft hij je gepest op het schoolplein of ben je gewoon een zielig en verbitterd persoon?

prima uitvoering toch? beter dan 80% van dbb

Je gaat toch niet ****en met zijn idool of wel dan?

Weet je.. die guy kreeg heel veel shit "vroeger".. en die kritiek was absoluut terecht. Maar het is gewoon een beetje jammer dat hij dan z'n liftingvorm verbeterd, eigenlijk alles goed doet, aardig sterk word.. en mensen posten alleen maar oude filmpjes van z'n k*tlifts en doen net alsof alle "nieuwe" lifts niet gebeurd zijn. Unlike de meeste gasten geniet ik meer van goede lifts dan van k*tlifts.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als je leest wat die vent allemaal gedaan heeft in het verleden tot nu toe, op het verbeteren van zijn lifting form na, verdient hij het gewoon niet dat mensen het voor hem opnemen, en mensen die denken van wel moeten zich maar eens inlezen. Ik ga hier niet verder op het 'morele' aspect van het posten van zijn video's hier of andere onzin in.

Die oude video's van hem zijn gewoon klassiek en terecht om te lachen.

@DianaM: Wat is jouw beweegreden om 2 keer op een buitenlands forum een thread te starten om af te geven op deze man? Heeft hij je gepest op het schoolplein of ben je gewoon een zielig en verbitterd persoon?

Omdat de amusementswaarde een stuk hoger is dan de threads die jij start?

Laatst bewerkt:
Iedereen zit hem hier wel te bashen, maar hij lift flink zwaar, en lijkt geen blessures op te lopen. Wie is hier nu gek?

Dat filmpje van die RAW powerlifting wedstrijd geeft wel even een ander beeld van deze held. ;)
Ik heb eerst ook wel even zitten gniffelen om zijn "vorm" maar moet toegeven dat ik in het verleden ook wel eens iets van zijn vorm toendertijd heb tentoongesteld... :o
Maar die wedstrijd was gewoon goed, iedere keer 2 goede beurten, en jammer genoeg zijn laatste "all out" beurten gemist. :thumb:

Als je leest wat die vent allemaal gedaan heeft in het verleden tot nu toe, op het verbeteren van zijn lifting form na, verdient hij het gewoon niet dat mensen het voor hem opnemen, en mensen die denken van wel moeten zich maar eens inlezen. Ik ga hier niet verder op het 'morele' aspect van het posten van zijn video's hier of andere onzin in.

Die oude video's van hem zijn gewoon klassiek en terecht om te lachen.

:roflol:

waarom zou iemand ene **** geven om die persoon zelf, dit is forum voor ijzervreters... we willen lifts zien... hoe hij zelf is boeit toch geen ene fl**ker? dit is geen praatgroep waar je je hart kan uitstorten omdat iemand zen gedrag je niet aanstaat en je er zelf niks aan kunt doen. sowieso props dat die man zen eigen lul kan zuigen, das een knap staaltje lenigheid...

enne lifts die hij nu neer zit zijn inderdaad verdomde sterk... 242,5 deadlift aan 75 kilo... thats what its all about

:roflol:

waarom zou iemand ene **** geven om die persoon zelf, dit is forum voor ijzervreters... we willen lifts zien... hoe hij zelf is boeit toch geen ene fl**ker? dit is geen praatgroep waar je je hart kan uitstorten omdat iemand zen gedrag je niet aanstaat en je er zelf niks aan kunt doen. sowieso props dat die man zen eigen lul kan zuigen, das een knap staaltje lenigheid...

enne lifts die hij nu neer zit zijn inderdaad verdomde sterk... 242,5 deadlift aan 75 kilo... thats what its all about

Inderdaad, genoeg over de persoon zelf. Hieronder nog een reeks klassieke lifts van hem:

Diesel Weasel Max lifts #7 - squat 338 lbs x 1
This video is called 'God bless the spotter'. Although he grunts like a lion, the spotter, who almost loses it as well, has to pick him up at the bottom of his lift. Looks more like he's spotting the guy on his biceps workout.
http://www.youtube.com/watch?v=Vd8um-B09Ek

Diesel Weasel Max lifts #9 - squat 375 lbs * 1
There should probably some sort of disclaimer before watching his videos. This time he squats down with the bar on his neck, and as he goes up with a dangerous tilt to the left, you almost expect him to break in half. Only the spotter gets a useful biceps workout out of this excercise. Don't try this at home or in the gym.
http://www.youtube.com/watch?v=0tQOXoEnvp4&feature=channel

Diesel Weasel Max lifts #19 - deadlift 405 lbs
Another deadlift with terrible form where he cums at the time his lower back is rolled into place.
http://www.youtube.com/watch?v=TRhCSc6S1dU

Diesel Weasel Max lifts #29 - partial zercher deadlift 265 lbs
Mother of God.
http://www.youtube.com/watch?v=vHIkPfy8Jv8&feature=channel

Jongens, jongens.. ik heb het mysterie opgelost. Niemand snapte er wat van. Waarom maakt hij een topic als dit? Wat is er gebeurd tussen hem en "Diesel Weasel".. er is filmmateriaal gevonden. Hij wilde de beste jongen gewoon helpen en werd op onbeschofte wijze weggestuurd. Zie 0:28 voor beeldmateriaal.

http://www.youtube.com/watch?v=k4B9GAFoc_k

Waar haalt hij het gore lef vandaan!!!!

Laatst bewerkt:
Jongens, jongens.. ik heb het mysterie opgelost. Niemand snapte er wat van. Waarom maakt hij een topic als dit? Wat is er gebeurd tussen hem en "Diesel Weasel".. er is filmmateriaal gevonden. Hij wilde de beste jongen gewoon helpen en werd op onbeschofte wijze weggestuurd.

http://www.youtube.com/watch?v=k4B9GAFoc_k

Waar haalt hij het gore lef vandaan!!!!

LOL. Ja dat is ook een klassieke video van hem (je ziet nu zelf dat het een eikel is).

Nee hoor. Die gast moet gewoon niet in de buurt komen. Je ziet dat hij serieus bezig is en dat het laatste wat je op zo'n moment nodig hebt een idioot is die denkt dat hij moet helpen.

lol ik vind dat laatste filmpje het droogste van allemaal :roflol:

Ik heb er ook een hekel aan als mensen ongevraagd gaan spotten, focus is dan weg... en stond in powerrack dus was niet eens nodig.

Ach je kan ook 'no thanks' zeggen, scheelt ook qua aantal woorden als je 'serieus' bezig bent. Maar niet iedere lifter heeft manieren.

Laatst bewerkt:
Get a life.

DianaM je bent echt een ****in dikke zeikstraal.
Laat me raden je weegt zelf 120kg en zet nog niet de helft van zijn kilo's weg?

Maare ff wat anders...Is die foto van Weasel die zijn eigen pik zuigt hier ook ergens?

Laatst bewerkt:
Als mensen mij willen helpen, snauw ik ze niet af, ook niet als 'serieus' bezig ben. Als je even de thread doorleest zie je de link een paar keer staan. Hier trouwens nog een rackpull van hem, die is ook wel erg mooi:

Diesel Weasel Max lifts #20 - rackpull 460 lbs
This time he's doing a rackpull with 460 lbs.
http://www.youtube.com/watch?v=HLTaa2wU6eI

Mensen moet je niet ongevraagd helpen tijdens een set, geowon op tieften. Als je super focussed bent, zegt niemand oh meneer sorry maar het hoeft niet....Dan ben je ook kort en bondig!

Terug
Naar boven