dr livingstone
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat toch niet ****en met zijn idool of wel dan?
@DianaM: Wat is jouw beweegreden om 2 keer op een buitenlands forum een thread te starten om af te geven op deze man? Heeft hij je gepest op het schoolplein of ben je gewoon een zielig en verbitterd persoon?

Als je leest wat die vent allemaal gedaan heeft in het verleden tot nu toe, op het verbeteren van zijn lifting form na, verdient hij het gewoon niet dat mensen het voor hem opnemen, en mensen die denken van wel moeten zich maar eens inlezen. Ik ga hier niet verder op het 'morele' aspect van het posten van zijn video's hier of andere onzin in.
Die oude video's van hem zijn gewoon klassiek en terecht om te lachen.

waarom zou iemand ene **** geven om die persoon zelf, dit is forum voor ijzervreters... we willen lifts zien... hoe hij zelf is boeit toch geen ene fl**ker? dit is geen praatgroep waar je je hart kan uitstorten omdat iemand zen gedrag je niet aanstaat en je er zelf niks aan kunt doen. sowieso props dat die man zen eigen lul kan zuigen, das een knap staaltje lenigheid...
enne lifts die hij nu neer zit zijn inderdaad verdomde sterk... 242,5 deadlift aan 75 kilo... thats what its all about
Jongens, jongens.. ik heb het mysterie opgelost. Niemand snapte er wat van. Waarom maakt hij een topic als dit? Wat is er gebeurd tussen hem en "Diesel Weasel".. er is filmmateriaal gevonden. Hij wilde de beste jongen gewoon helpen en werd op onbeschofte wijze weggestuurd.
http://www.youtube.com/watch?v=k4B9GAFoc_k
Waar haalt hij het gore lef vandaan!!!!
Ach je kan ook 'no thanks' zeggen, scheelt ook qua aantal woorden als je 'serieus' bezig bent. Maar niet iedere lifter heeft manieren.
D'r was toch een linkje..?DianaM je bent echt een ****in dikke zeikstraal.
Laat me raden je weegt zelf 120kg en zet nog niet de helft van zijn kilo's weg?
Maare ff wat anders...Is die foto van Weasel die zijn eigen pik zuigt hier ook ergens?