XXL Nutrition

NK gewichtheffen @ Simson: 26 feb!

overal last bij?

Mn rug houd het de laatste 2mnden weer aardig *afkloppen* en voor de rest alleen gevoelige knieen door de combi squats en push jerks...
Dus niet overdrijven he stampertje!

overal last bij?

Mn rug houd het de laatste 2mnden weer aardig *afkloppen* en voor de rest alleen gevoelige knieen door de combi squats en push jerks...
Dus niet overdrijven he stampertje!

mmm oke, dan check ik je log misschien te weining. bijna altijd als ik je spreek of in je log kijk dan heb je ergens last van :roflol:

vandaar.

btw, check al die comments op Destrey in die link :roflol:

haha wtf man.. ook nog het horloge om... was dit bij het recente nk ofwa ?

Die beurten werden niet goedgekeurd hoor, het niveauverschil was gewoon erg groot, wat wel moet om de sport populairder te krijgen.

Ik weet niet of deze wel werd goedgekeurd maar volgens mij was het wel deze kerel die op een gegeven moment een duidelijke pressout had en die alsnog werd goedgekeurd. Stond die kerel zelf ook de jury aan te gapen "srs?"

Is ook zo dat de sport wat populairder mag worden maar ik denk dat ze ipv wanstaltig liften goedkeuren beter eerst dit soort evenementen wat beter aan moeten pakken. Volgens mij weten de helft van de mensen die olympisch gewichtheffen niet eens dat er een NK was en gaat de andere helft niet heen omdat ze zich dan moeten inschrijven, naar Den Haag moeten komen voor iets wat niet zo bar veel betekent.

Het imago moet dus beter worden. Nu stonden er ook gewoon totale beginners te kloten. Ik had er tussen kunnen staan bij wijze van spreken.

Deze persoon heeft meegedaan aan de NK Masters. Hierbij geld angepaste regels. Hierbij mogen de scheidsrechters een soepele omgaan met de regels van bij de senioren.

Dat geloof ik graag, maar ik heb werkelijk nog nooit iemand zo vreemd zien snatchen. :p

Deze beurt was niet goedgekeurd......

Terug
Naar boven