- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en nu is het enkel nog wachten op de 'voorrang van rechts'- mopjes

Ik vraag me af hoe men zou reageren als straks een links politicus in Nederland zou sterven (auto ongeluk, kanker...) en rechts hier dan ook van die grapjes zou maken. Je zou plots opmerkingen van links krijgen als "dat doe je niet" "heb eens respect" "dit is erover" maar zolang het extreem-rechts is mag je blijkbaar alles. Lachen met de dood van iemand, zo kort na de feiten, niet netjes.
Ik vraag me af hoe men zou reageren als straks een links politicus in Nederland zou sterven (auto ongeluk, kanker...) en rechts hier dan ook van die grapjes zou maken. Je zou plots opmerkingen van links krijgen als "dat doe je niet" "heb eens respect" "dit is erover" maar zolang het extreem-rechts is mag je blijkbaar alles. Lachen met de dood van iemand, zo kort na de feiten, niet netjes.
arnoldfan zei:Ik weet niet wie er langs heeft gezeten maar die mag van mij ook dood.
arnoldfan zei:Als mod vind ik dat deze reacties meteen verwijderd moeten worden.
Je beseft hoop ik hoe dom je overkomt op deze manier?
Voor alle linksen is het rip maar ondertussen een lachje bij het scherm, haha stakkers.
Rechts is groter in oostenrijk.
Voor alle linksen is het rip maar ondertussen een lachje bij het scherm, haha stakkers.
Rechts is groter in oostenrijk.
Is het nu je strategie om je onzin te verbergen met nog meer onzin?
Jij bent een grote onzin, dat weten we ondertussen wel.