AndroidHealthClinic

No more Haider...

140 waar je 70 mag is natuurlijk een zware overtreding, maar wie van ons heeft dit nog nooit gedaan?
Gelukkig vele mensen niet. En zij die het wel doen volgen hopelijk snel het voorbeeld van Mr. Haider, zonder hier andere mensen bij te betrekken.

Potverdomme Jörg Haider, mijn skimonitor tijdens de vroegere CM-kampen legt het loodje. Was je maar op de skilatten gebleven Jörg, dan slalomde je er zo doorheen!!!

Gelukkig vele mensen niet. En zij die het wel doen volgen hopelijk snel het voorbeeld van Mr. Haider, zonder hier andere mensen bij te betrekken.

Beetje rare uitspraak, vindt je zelf ook niet ? Dus iedereen die een grove snelheids overtreding maakt moet maar dood ,...?? Dat je een risico loopt weet je idd ,... maar om mensen die dit doen dood te wensen ,..... sry gaat net ff te ver !

Iig RIP !

Weinig respect voor snelheidduivels. Ze riskeren andermans leven, dat is het ergste van allemaal. (uitzonderingen daargelaten).

Kan best begrijpen hoe sommigen snelheidduivels (en dronken achter stuur) typen liever dood wenst...

In een auto als waar Jorg Haider in reed (Volkswagen Phaeton) lijkt bijv. 120 km/u alsof je 60 km/u rijdt.

Lol en je gelooft hier zelf ook nog in? Damn ik heb in goede auto's gereden maar ik heb toch altijd wel door of ik harder ga dan nodig is.....

als je 142 rijdt waar je maar 70 mag.en het is nog mistig ook.dan heb je het toch wel een beetje aan je eigen te danken.

Weinig respect voor snelheidduivels. Ze riskeren andermans leven, dat is het ergste van allemaal. (uitzonderingen daargelaten).

Kan best begrijpen hoe sommigen snelheidduivels (en dronken achter stuur) typen liever dood wenst...

een zwaardere straf ( helemaal bij alcohol ) ja ! Zeker als ze idd andere in gavaar brengen , maar iemand om zoiets dood wensen , nee.

Beetje rare uitspraak, vindt je zelf ook niet ? Dus iedereen die een grove snelheids overtreding maakt moet maar dood ,...?? Dat je een risico loopt weet je idd ,... maar om mensen die dit doen dood te wensen ,..... sry gaat net ff te ver !

Iig RIP !

What he says. Dat mensen zichzelf in gevaar willen brengen maakt mij geen zak uit, maar dat ze anderen in gevaar gaan brengen... Da's gewoon egoïstisch. Zo'n mensen kunnen ze niet hard genoeg straffen.

What he says. Dat mensen zichzelf in gevaar willen brengen maakt mij geen zak uit, maar dat ze anderen in gevaar gaan brengen... Da's gewoon egoïstisch. Zo'n mensen kunnen ze niet hard genoeg straffen.

tja,.... nee sry kan me er niet in vinden ( op de excessen na natuurlijk ).
200 op een stuk van 50 ,... tja das idd andere in gevaar brengen ,..... maar als je een keer 30/40 boven de max toegestane rijdt,.... mag van mij goed beboet worden, maar das ook alles.
Alcohol kun je imo btw niet eens met hard rijden vergelijken , bij alcohol is bewezen dat reactie en inschattingsvermogen achteruit gaan,... zodanig dat je idd lichamelijk niet in staat bent auto te rijden. Snelheid kun je omdat je lichamelijk ok bent op anticiperen en er dus rekening mee houden dat remweg e.d. veranderen namate de snelheid toeneemt.

Alcohol is dan ook iets wat ik never nooit zal doen ,.... hardrijden daarentegen,... ik geef idd eerlijk toe dat ik ook regelmatig wat meer gas dan toegestaan, helemaal op de motor. Heb echter nog nooit een ongeluk gemaakt en/of veroorzaakt. Lijkt me sterk dat "vele" dat nog nooit gedaan hebben,...

Snelheid kun je omdat je lichamelijk ok bent op anticiperen en er dus rekening mee houden dat remweg e.d. veranderen namate de snelheid toeneemt.
Hoeveel mensen kunnen zeggen hoe lang hun remweg is? Zijn er maar weinig die het weten hoor. Kijk maar naar Wegmisbruikers bv. daar zie je het genoeg.

Alcohol is dan ook iets wat ik never nooit zal doen ,.... hardrijden daarentegen,... ik geef idd eerlijk toe dat ik ook regelmatig wat meer gas dan toegestaan, helemaal op de motor. Heb echter nog nooit een ongeluk gemaakt en/of veroorzaakt. Lijkt me sterk dat "vele" dat nog nooit gedaan hebben,...
Zullen we eens kijken hoe het zit wanneer jij 30/40 te hard rijdt waar je 50 mag (meestal zit je dan in een bebouwde kom met meer voetgangers) en onderuit gaat met je motor. Zie je al zo'n voetganger opgeschept worden door die motor? Hoe hoger de snelheid, hoe minder tijd mensen hebben om te reageren + grotere kans op zwaar/dodelijk ongeval. Dan kan jij wel je pak aanhebben, maar zo'n mensen zijn helemaal niet beschermd.

Ow wacht dat overkomt jou natuurlijk niet. En je familie, vriendin en vrienden ook niet.

Tip: ga maar eens met mensen praten die een dierbare verloren hebben omdat net iemand anders veel te snel reed. Die mensen zijn getekend voor het leven.

Toch vind ik het persoonlijk erg jammer dat hij overleden is. Had graag gezien hoe hij het verder zou doen in Oostenrijk, vooral omdat zijn partij zo groot aan het worden is.

Hoe weten ze dat hij precies 142 reed?

Ik heb wel eens 295 gereden. En nee heb geen doodswens. Als er de gelegenheid voor is, moet dit geen probleem zijn. Is deze er niet, dan moet je jezelf in houden.

Volg de politiek in het buitenland niet, weet alleen dat hij erg omstreden was.
Lullig voor hem en zijn nabestaanden.

Jammer van de dood van deze man.

En ondanks dat hij extremistisch was in zijn uitspraken, was hij dit niet in zijn politiek.
Af en toe probeerde hij in het nieuws te komen met acties.
Maar tijdens zijn mandaat heeft, is hij toch vrij braaf geweest.

1Hoeveel mensen kunnen zeggen hoe lang hun remweg is? Zijn er maar weinig die het weten hoor. Kijk maar naar Wegmisbruikers bv. daar zie je het genoeg.

2Zullen we eens kijken hoe het zit wanneer jij 30/40 te hard rijdt waar je 50 mag (meestal zit je dan in een bebouwde kom met meer voetgangers) en onderuit gaat met je motor. Zie je al zo'n voetganger opgeschept worden door die motor? Hoe hoger de snelheid, hoe minder tijd mensen hebben om te reageren + grotere kans op zwaar/dodelijk ongeval. Dan kan jij wel je pak aanhebben, maar zo'n mensen zijn helemaal niet beschermd.

Ow wacht dat overkomt jou natuurlijk niet. En je familie, vriendin en vrienden ook niet.

Tip: ga maar eens met mensen praten die een dierbare verloren hebben omdat net iemand anders veel te snel reed. Die mensen zijn getekend voor het leven.

1, Ik, heb diverse rijopleidingen, en mag hopen dat ik dat wel weet ja ;) ( wegmisbruikers kijk ik graag,... Oom agent wordt al helemaal geil en opgefokt als iemand z'n motor ff de sporen geeft in de polder :roflol: ,... vind t leuk om te kijken, maar heb hier vele verhalen van gehoord dat sommige delen opgezet zouden zijn. )
2, Heb je gelijk in , meer kan ik er niet van maken ( zeker in de bbk ) en idd ik ben niemand verloren aan een veerkeersongeluk.
Echter ben ik wel van mening dat wanneer je op open wegen ( poler, snelweg etc ) +30 rijd er geen ongeluk zou gebeuren die ook niet was gebeurd als je de wettelijke max had gereden.

Laatst bewerkt:
Niemand die het erg vind/jammer/zonde dat de man dood is?

Terug
Naar boven