MuscleMeat

Review NO Shotgun - VPX Sports

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? BCAA, Arginine, Creatine, L-Glutamine en Beta-Alanine allemaal in hun Ethyl Ester vorm voor maximale opname.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Slecht, geen smaak keuze
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-1,5 schepje 25 min voor het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 84,90<
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik denk wel dat ik het opnieuw zou kopen, omdat ik er tog behoorlijk goeie resultaten mee hebt geboekt.
Mijn review:

ik heb behoorlijke goeie resultaten met dit product behaald. ik ben in 7 weken 2,4 kilo spiermassa aangekomen (train in DC style). ik heb geen getallen voor me vet% maar ik zie dat ik alleen maar meer definitie heb gekregen. De energie die je ervan krijgt is geweldig, maar tog heb je jezelf goed in de hand, je blijft heel geconcentreerd. de pomps voelde ik alleen in de kleinere spieren (schouders, triceps en biceps) maar dat kan aan mij liggen. En Beta-Alanine Ethyl Ester doet echt zn werk het het duurt echt eff voordat ik verzuurt ben. Hetgene wat me wel dwarszit is de smaak. ik weet dat ik niet moet klagen zolang het maar werkt maar tog ik vind het bijna niet te doen. ik deed gewoon me neus dicht en gooide er een kwart liter water achteraan. De prijs klinkt hoog maar hij valt behoorlijk mee aaangezien je het alleen op trainingsdagen hoeft te nemen. Nog een dingetje is dat ik in de avond na het trainen een enorme honger krijgt daarom raad ik het aan dit product in bulk te gebruiken. Het krijgt van mij een 8 omdat grotendeels wel doet wat het zegt. maar 1 puntje eraf vanwege de honger en 1 punt voor de smaak.

no-shotgun750.jpg

Mijn ervaringen met NO shotgun zijn in het algemeen positief.
Het geeft meer energie en minder verzuring.
Als ik alles uit mijn training haal lukt het zelfs om pomp in mijn lats te krijgen.

Lichte duizeligheid en een beetje opgewonden gevoel zijn er soms bijwerkingen van, gevolg van de arginine die al je bloedvaten openzet denk ik.
Trainingsfocus is in het algemeen goed.

Smaak van kaneel, zwavel en bitter is minder, maar ik doe een schep in een glas vruchtensap en gooi er 2 glazen water achteraan, dan is het te doen.

Die honger na de training lijkt me juist een positief ding, en niet een reden om punten af te trekken.
Je lichaam is dan in een hoog anabole staat.

Na 6 weken is de werking idd minder geworden, 2 tot 4 weken zonder en dan weer opnieuw beginnen werkt dan goed.

Bij 3 maal per week trainen is een pot goed voor 3 maanden als je de afbouwperiode meetelt, dus de prijs die ik ervoor betaal (79,95 euro) valt in dat opzicht mee.

Ik vind het in elk geval zijn geld waard.
Wat me niet belet om No-xplode te proberen als ik aan een nieuwe pot pre-workout booster toe ben, zodat ik een vergelijking kan maken.

Ik heb het ook een maand gebruikt en het is een zeer goeie pre workout booster.
De smaak moet je er bij nemen. Verstand op nul en binnen kwakken. Twintig minuutjes voor de training nemen.
Nu ben ik bezig met Supercharge van Labrada en is evengoed qua resultaat maar de smaak is veel beter.......precies limonada....mmmmm.......straks giet ik er één binnen.

met wat zou je het kunnen combineren

Supercharge combineren met Sizeon en wheymaxx pvl

merk er geen hol van

85 eur voor een suppelement is wel erg veel

75 euro bij Muscle2muscle

over twee euro gaan we toch niet zagen...

ik ga denk ik maar ook de no shotgun proberen zit al 2 maanden over na te denke heb net me no explode afgemaakt ben opzich niet zo veel aangekomen denk aan massa 2 kilo ofzo maar goed daar voor heb ik noko gebruikt daar kwam ik enorm mee aan was super product al zeg ik het zelf maar kan iet meer aan komen in de winkle waar ik het wil kopen oja nog een vraagje is het goed als je al op je 17 aan de no producten begint?

wat die leeftijd betreft heb ik geen antwoord.

No shotgun is inderdaad een zeer goeie pre workout booster.

In het begin nam ik één scoop en na een weekje 1.5 scoop (meer mag je niet nemen) en het doet echt wel iets hoor.

Volgende keer probeer ik superpump.

Supercharge is ook wel zeer goed.

Na wijze raad hou ik mij enkel nog aan :
whey
pre workout booster
creatine (met rust pauzes)

Thanks en succes.

Xpand al een keer geprobeert? Van dymatize.. ook zeer fijn spul en echt lekker !

effe voor stellen 19jaar 61,5kg 2jaar aant trainen bij fabofit 1,83m groot
ik heb ne pot no-shutgun bestelt ik heb daar een vraag over als ge er mee stopt gaat dan gewone kracht en massa e weg of is het blijfend

ik heb hem al gebruikt maar supercharge van Labrada is nog beter en de smaak is ook beter. No shotgun is niet echt lekker

ik heb net ook een pot no-shotgun besteld voor 75 euro met verzend kosten hopen dat het beter is dan no-explode oja zaterdag binne dus gelijk die pompen :D:rolleyes:

75 euro holy shit...

Terug
Naar boven