XXL Nutrition

Review NO Shotgun - VPX Sports

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? BCAA, Arginine, Creatine, L-Glutamine en Beta-Alanine allemaal in hun Ethyl Ester vorm voor maximale opname.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Slecht, geen smaak keuze
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-1,5 schepje 25 min voor het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 84,90<
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik denk wel dat ik het opnieuw zou kopen, omdat ik er tog behoorlijk goeie resultaten mee hebt geboekt.
Mijn review:

ik heb behoorlijke goeie resultaten met dit product behaald. ik ben in 7 weken 2,4 kilo spiermassa aangekomen (train in DC style). ik heb geen getallen voor me vet% maar ik zie dat ik alleen maar meer definitie heb gekregen. De energie die je ervan krijgt is geweldig, maar tog heb je jezelf goed in de hand, je blijft heel geconcentreerd. de pomps voelde ik alleen in de kleinere spieren (schouders, triceps en biceps) maar dat kan aan mij liggen. En Beta-Alanine Ethyl Ester doet echt zn werk het het duurt echt eff voordat ik verzuurt ben. Hetgene wat me wel dwarszit is de smaak. ik weet dat ik niet moet klagen zolang het maar werkt maar tog ik vind het bijna niet te doen. ik deed gewoon me neus dicht en gooide er een kwart liter water achteraan. De prijs klinkt hoog maar hij valt behoorlijk mee aaangezien je het alleen op trainingsdagen hoeft te nemen. Nog een dingetje is dat ik in de avond na het trainen een enorme honger krijgt daarom raad ik het aan dit product in bulk te gebruiken. Het krijgt van mij een 8 omdat grotendeels wel doet wat het zegt. maar 1 puntje eraf vanwege de honger en 1 punt voor de smaak.

no-shotgun750.jpg

effe voor stellen 19jaar 61,5kg 2jaar aant trainen bij fabofit 1,83m groot
ik heb ne pot no-shutgun bestelt ik heb daar een vraag over als ge er mee stopt gaat dan gewone kracht en massa e weg of is het blijfend

61.5 kilo ik ben ook 1m83
en ik weeg 82 kilo dan ben jij maar een scharminkel voglens mij:D:D:D

niet te drinken

wel goed effect

neus dicht en achterover gooien dus maar

Na vanalles te hebben geprobeerd, heb ik eindelijk iets gevonden waarmee het lekker smaakt:

Cassis!

gratis gekregen.. zal een ongezoute mening geven als de tijd daar is ;)

oo zie 2 reviews.. post ik nog een keer hier:

Wij hebben sinds enige tijd van afwezigheid NO-Shotgun weer toegevoegd aan ons assortiment. Naar ervaringen van gebruikers is het toch 1 van de betere/sterkere NO varianten.

no shotgun of no xplode welk is de beste keuze(of koop)?

no shotgun of no xplode welk is de beste keuze(of koop)?

Ligt eraan wat je wilt.

Ik zelf merk met NO Shotgun meer pomp en krachttoename dan met NO Explode.

Van de andere kant, NO Explode is wat goedkoper en smaakt veeeeel beter, enige waar ik NO Shotgun mee weg krijg is met Cassis.

Maar misschien dat het voor jou wel juist andersom is...

Extra honger ? TOG GOED :D

hoe kun je nou een punt aftrekken voor honger gevoel? Dat is toch alleen maar een teken dat je spieren meer bouwstoffen nodig hebben om te herstellen.
Hiervoor moet er juist een punt bij!!

Smaak is idd persoonlijk.

No-s en NO-x Zijn gewoon super producten. Een zeer groot nadeel is idd dat je steeds meer nodig hebt om dezelfde werking te krijgen.

Daarom doe ik het altijd zo;

1e week niks
2e week 1 schep
3e week 1 schep
4e week 1,5 schep
5e week 1,5 schep
6e week 2 scheppen.
rustweek niks

Je gebruitk het alleen tijdens trainings dagen

Als je dat op deze manier doet dan zul je de 2e week weer strak staan in de gym en je hele schema lekker blijven knallen(mijn ervaring). Bovendien is het zo een stuk goedkoper.

Als je je verrot voelt, moe bent of ziek bent geweest kan een extra schepje geen kwaad.

Heb het een tijdje niet gebruikt en ik had nog een halve pot staan, dus ik ging het weer eens gebruiken. Het geeft je dus die heerlijke pomp en zoals al eerder gezegd heb ik ook ervaren dat je er geconcentreerd bij blijft. Wat ik heb gemerkt is dat als ik het 30-45 min (zoals voorgeschreven) voor me training inneem op een nuchtere maag dat ik een positief effect krijg. Wanneer ik het ongeveer 15-25 minuten voor training inneem word ik zwaar duizelig en zelfs misselijk.

Smaak is om te kotsen, heb het nog niet in cassis gedaan. Ook vind ik die korrelige troep die enigzins achterblijft niet lekker; effect van zand tussen je tanden...

Ik had het een tijdje terug voor de helft van de prijs gekocht, het ging om een partij ingedeukte potten met nog goed spul erin. 70-85€ vind ik vrij veel, maar je doet er inderdaad wel lang mee

geen reet van gemerkt.

gebruik het ook, en idd goeie pomp en concentratie gaat omhoog

je duwt je oefening (vb bench) correct en efficient

Begin er morgen mee we zullen zien!

Terug
Naar boven