AndroidHealthClinic

Review NO Shotgun - VPX Sports

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? BCAA, Arginine, Creatine, L-Glutamine en Beta-Alanine allemaal in hun Ethyl Ester vorm voor maximale opname.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Slecht, geen smaak keuze
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-1,5 schepje 25 min voor het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 84,90<
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik denk wel dat ik het opnieuw zou kopen, omdat ik er tog behoorlijk goeie resultaten mee hebt geboekt.
Mijn review:

ik heb behoorlijke goeie resultaten met dit product behaald. ik ben in 7 weken 2,4 kilo spiermassa aangekomen (train in DC style). ik heb geen getallen voor me vet% maar ik zie dat ik alleen maar meer definitie heb gekregen. De energie die je ervan krijgt is geweldig, maar tog heb je jezelf goed in de hand, je blijft heel geconcentreerd. de pomps voelde ik alleen in de kleinere spieren (schouders, triceps en biceps) maar dat kan aan mij liggen. En Beta-Alanine Ethyl Ester doet echt zn werk het het duurt echt eff voordat ik verzuurt ben. Hetgene wat me wel dwarszit is de smaak. ik weet dat ik niet moet klagen zolang het maar werkt maar tog ik vind het bijna niet te doen. ik deed gewoon me neus dicht en gooide er een kwart liter water achteraan. De prijs klinkt hoog maar hij valt behoorlijk mee aaangezien je het alleen op trainingsdagen hoeft te nemen. Nog een dingetje is dat ik in de avond na het trainen een enorme honger krijgt daarom raad ik het aan dit product in bulk te gebruiken. Het krijgt van mij een 8 omdat grotendeels wel doet wat het zegt. maar 1 puntje eraf vanwege de honger en 1 punt voor de smaak.

no-shotgun750.jpg

Ik gebruik al een eindje No Xplode BSN
zeer goed product
zojuist een pot NO Shotgun V3 besteld
49.90euro, gratis verzendingskosten in België
ik ben benieuwd welke van de 2 het meeste resultaat levert

De shotgun 4 sure!!!

no xplode is rommel en de combo shotgun en synthesize is bangelijk

waaruit leidt je af dat NO Xplode rommel is? heb je beide al geprobeerd?
Zoja waarin is No shotgun beter dan No Xplode?

ja ik heb beide geprobeerd.

En de no xplode werkt 1 week waarna je erna volledige gewennig hebt ( dat ondervond ik toch ) ook het roze schuim er op als je het mengt is vatsig.

Ik train nu op de stack no shotgun en synthesize en ik ondervind gewoon keer op keer , training na training en enorme rush , focus en pomp van hier tot in Chakamakka.

Dus weet ik dan toch gewoon weg dat de no shotgun vele beter is als de no xplode....

ik heb vandaag mijn eerste shake van NO shotgun genomen
BWAH !! heerlijke smaak, of ook niet. vanaf ik die shake binnenhad dacht ik meermaals, nu ga ik over de nek.
Qua energie: veel beter dan NO Xplode
Pump: veel beter, harder, langer
Aders springen eruit
Smaak? Hmm... volgende shake spoel ik eerst men mond met tabasco
Ik kijk er niet naar uit maar ik hoop dat het snel went...

Als je voor results gaat, lijkt NO shotgun V3 totnogtoe dubbel zo goed als NO Xplode
Ik laat over 3 weken nog iets weten wat ik ervan vond

no shotgun

hoi ja het is de v3 ken geen anderen
en deze met no exploot is een goede combinatie
groetjes:D:D:D:D:D:D:D

Weet niet waar jullie je producten halen, maar ik heb voor NO-Shotgun samen met NO-Synthesize 99.90€ betaald...De smaak is niet echt alles maar dan neem beter je maar geen supps als je daar op afknapt. Krijg van de shotgun een halfuurtje na inname wel even jeuk over men gezicht en nek..Traint wel lekker, niet om uit te zetten, wel om te definieren..Is goed voor 1x..

En inderdaad veel honger krijg je er wel van!

Weet niet waar jullie je producten halen, maar ik heb voor NO-Shotgun samen met NO-Synthesize 99.90€ betaald...De smaak is niet echt alles maar dan neem beter je maar geen supps als je daar op afknapt. Krijg van de shotgun een halfuurtje na inname wel even jeuk over men gezicht en nek..Traint wel lekker, niet om uit te zetten, wel om te definieren..Is goed voor 1x..

En inderdaad veel honger krijg je er wel van!

is het eigenlijk de bedoeling de shotgun en/of de synthesize met iets van dextrose in te nemen? of is dat niet nodig?

1: J Int Soc Sports Nutr. 2009 Aug 5;6(1):16. [Epub ahead of print] Links

Effects of 28 days of resistance exercise and consuming a commercially available pre-workout supplement, NO-Shotgun(R), on body composition, muscle strength and mass, markers of satellite cell activation, and clinical safety markers in males.Shelmadine B, Cooke M, Buford T, Hudson G, Redd L, Leutholtz B, Willoughby DS.

ABSTRACT: Purpose: This study determined the effects of 28 days of heavy resistance exercise combined with the nutritional supplement, NO-Shotgun(R), on body composition, muscle strength and mass, markers of satellite cell activation, and clinical safety markers.
METHODS: Eighteen non-resistance-trained males participated in a resistance training program (3 X 10-RM) 4 times/wk for 28 days while also ingesting 27 g/day of placebo (PL) or NO-Shotgun(R) (NO) 30 min prior to exercise. Data were analyzed with separate 2 x 2 ANOVA and t-tests (p < 0.05).
RESULTS: Total body mass was increased in both groups (p = 0.001), but without any significant increases in total body water (p = 0.77). No significant changes occurred with fat mass (p = 0.62); however fat-free mass did increase with training (p = 0.001), and NO was significantly greater than PL (p = 0.001). Bench press strength for NO was significantly greater than PL (p = 0.003). Myofibrillar protein increased with training (p = 0.001), with NO being significantly greater than PL (p = 0.019). Serum IGF-1 (p = 0.046) and HGF (p = 0.06) were significantly increased with training and for NO HGF was greater than PL (p = 0.002). Muscle phosphorylated c-met was increased with training for both groups (p = 0.019). Total DNA was increased in both groups (p = 0.006), while NO was significantly greater than PL (p = 0.038). For DNA/protein, PL was decreased and NO was not changed (p = 0.014). All of the myogenic regulatory factors were increased with training; however, NO was shown to be significantly greater than PL for Myo-D (p = 0.008) and MRF-4 (p = 0.022). No significant differences were located for any of the whole blood and serum clinical chemistry markers (p > 0.05). CONCLUSIONS: When combined with heavy resistance training for 28 days, NO-Shotgun(R) is not associated with any negative side effects, nor does it abnormally impact any of the clinical chemistry markers. Rather, NO-Shotgun(R) effectively increases muscle strength and mass, myofibrillar protein content, and increases the content of markers indicative of satellite cell activation.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/1550-2783-6-16-pdf.661669/

Bijlagen

Iemand enig idee wat de NO Shotgun MHF-1 'beter' maakt dan de V3??

wie haalt er nou 2 punten af voor de smaak...:rolleyes:

nou, ik vind niet iets snel goor.... maar damn.... dit smaakt echt nergens naar.
voordeel vind ik van dit spul is dat je geen nuchtere maag nodig hebt, het werkt wel. je voelt het door je aderen stromen.... maar eerst moet t door je keelgat!!

Ik prefereer NO Explode.... als ik kan kiezen.... EN dat kan ik, want ik heb beiden staan [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zie je maar, dat een pre wo heel persoonsgebonden is. No Shotgun heeft weinig effect op mij.

Vandaag getrained met een sample van NO Shotgun MHF-1, grapesmaak. Wat het verschil is met de andere weet ik niet maar deze was buitengewoon goed te drinken.

Los van de smaak was mijn training ronduit perfect, voelde me top en gedreven. ook een zware cardio sessie erna was geen probleem. Na de training voelde ik me nog steeds top, geen crashes en op het moment van schrijven nog steeds in goede mood. Top product!

ik heb dit ook wel eens gebruikt, 1 schepje voor mn training,
ik voelde me geconcentreerd, en daae bleef het bij:(
no-xplode is meer iets voor mij

Sample NO Shotgun MHF-1 geprobeerd vandaag. Merkte er nauwelijks iets van :( De smaak is niet lekker nee, maar als je de tijd neemt is het goed weg te krijgen. Ultralife's NOX Xtreme Pump kotste ik half uit in ieder geval... Maar verder niet zo veel ervaring mee.

Merkte wel iets meer pomp in mn biceps, kwam sneller dan normaal. Maar heb niet echt het idee dat ik meer kon doen ofzo. Ook geen tintelingen van de beta-alanine gehad. Gevoel gehad dat ik bijna out ging na wat deadlifts, maar kan ook door gebrek aan carbs komen (hou niet van trainen na alleen meal 1...). Staat iets over proteinesynthese op t zakje, dat in combinatie met een pomp kan wel voor beter herstel zorgen denk ik, maar de werking tijdens mn rugworkout vond ik teleurstellend.

Iemand de Lime smaak al geprobeerd?

Terug
Naar boven