XXL Nutrition

Review NO Shotgun - VPX Sports

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? BCAA, Arginine, Creatine, L-Glutamine en Beta-Alanine allemaal in hun Ethyl Ester vorm voor maximale opname.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Slecht, geen smaak keuze
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-1,5 schepje 25 min voor het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 84,90<
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik denk wel dat ik het opnieuw zou kopen, omdat ik er tog behoorlijk goeie resultaten mee hebt geboekt.
Mijn review:

ik heb behoorlijke goeie resultaten met dit product behaald. ik ben in 7 weken 2,4 kilo spiermassa aangekomen (train in DC style). ik heb geen getallen voor me vet% maar ik zie dat ik alleen maar meer definitie heb gekregen. De energie die je ervan krijgt is geweldig, maar tog heb je jezelf goed in de hand, je blijft heel geconcentreerd. de pomps voelde ik alleen in de kleinere spieren (schouders, triceps en biceps) maar dat kan aan mij liggen. En Beta-Alanine Ethyl Ester doet echt zn werk het het duurt echt eff voordat ik verzuurt ben. Hetgene wat me wel dwarszit is de smaak. ik weet dat ik niet moet klagen zolang het maar werkt maar tog ik vind het bijna niet te doen. ik deed gewoon me neus dicht en gooide er een kwart liter water achteraan. De prijs klinkt hoog maar hij valt behoorlijk mee aaangezien je het alleen op trainingsdagen hoeft te nemen. Nog een dingetje is dat ik in de avond na het trainen een enorme honger krijgt daarom raad ik het aan dit product in bulk te gebruiken. Het krijgt van mij een 8 omdat grotendeels wel doet wat het zegt. maar 1 puntje eraf vanwege de honger en 1 punt voor de smaak.

no-shotgun750.jpg

Ik heb eerst Superpump250 gebruikt, shit letterlijk en figuurlijk. De massa's bezoeken aan 't toilet maakt voor mij het product een NO NO.
Nu bezig met NO Shotgun.
1ste paar dagen niet veel gemerkt, nu neem ik een dikke schep en ik merk toch wel een lekkere pomp.

Maar..ik ben ook net begonnen met Anabolic Pump (USP Labs)..

Ik had men NO shotgun op bulknutrition besteld, was ong. 24euro zonder verzendingskosten:D

Grtz

aan de reacties te zien is dit zeker een product dat ik ga proberen, no-expode en trac-no geprobeerd en was daar zeker positief over, ben benieuwd wat deze voor mij gaat betekenen!

dit spul is trouwens best lekker.... smaakt naar hubba bubba kauwgum...:D:D:D heerlijk...

Ja ik vebaasde me ook over de smaak iedereen van pfff vies dit dat maar ik heb geloof ik perenijsje smaak ofzo hahaah best lekker.
Verder merk ik nog niet super veel van No Shotgun ben er nu een kleine week mee bezig hoop er nog wel wat meer van tegaan voelen!

Is naar mijn inziens een super product!
De pump (vooral biceps/triceps) is ongeloofelijk!
je hebt soms echt het gevoel dat je arm in 2 zal knappen :D
je concentratie gaat er ook een stuk op vooruit en dankzij de redline die er in verbrand je ook nog eens extra calorieen :)

Zit nu halverwege en heb al een nieuwe pot besteld :)

Kwas er niet zo blij mee, kzeg het volgens mij reageer ik op geen 1 supplement goed ofzo:D

De beste pre-workouts waren voor mij:
- ALRI Venom Hyperdrive 3.0 (wat eig. een fatburner is)
- Dymatize Xpand
- Gaspari Superpump 250 (zonder de schijterijen)

Toen ik van No Shotgun 2 goed volle scoops nam, dan merkte ik iets ofwat ja maar dan werd ik na men training ziek..

Grtz

ben NU beig met mijn 1e dosering no shotgun... 1 woord potverdommeSMERIGVIES

maja, kijken hoe het traint:D

EDIT: Goed, training gister met dit spul achter de rug, en echt een mega zin in trainen, veel positieve agressie en pomps houden zeer lang vast! Zo smerig als het smaakt, zo goed dat je er op traint!

Laatst bewerkt:
NO in NO-explode staat niet voor stikstof en straie is niets...striae misschien?
Verder gebruik ik zelf NO-explode en de resultaten verschillen per keer op de een of andere manier. De ene dag ben ik erg energiek en de volgende voel ik me er erg leem bij. Verder is het product zeer zeker niet aan te raken bij enige vorm van vechtsport. Toen ik ging worstelen en NO daarvoor gebruikte vocht ik echt als een krant en kon me totaal niet op mn training concenteren vanwege een vaag gevoel door mn hele lichaam...geef mij maar SWOLE!!!

NO in NO-explode staat niet voor stikstof en straie is niets...striae misschien?
Verder gebruik ik zelf NO-explode en de resultaten verschillen per keer op de een of andere manier. De ene dag ben ik erg energiek en de volgende voel ik me er erg leem bij. Verder is het product zeer zeker niet aan te raken bij enige vorm van vechtsport. Toen ik ging worstelen en NO daarvoor gebruikte vocht ik echt als een krant en kon me totaal niet op mn training concenteren vanwege een vaag gevoel door mn hele lichaam...geef mij maar SWOLE!!!

lol, het gaat hier over no-shotgun niet no-explode....

Sorry,
Je hebt gelijk. Ik wou op een andere posten en zag later dat dit bij de verkeerde was.
En toen was het kwaad dus al geschied...:(

oke dit product vindik ronduit et best beter dan die nox pump van dorian yates en beter dan supercharge je word er echt hyper van en de energie is ongeloofelijk en de pomp hadik zo zwaar in men benen daar dat ik et nog nooit! Na 30min voelde ik de werking! De prijs valt zeer goed mee en je krijgt een leuke dvd met correcte oefeningen en dit product is gwn top!

oke dit product vindik ronduit et best beter dan die nox pump van dorian yates en beter dan supercharge je word er echt hyper van en de energie is ongeloofelijk en de pomp hadik zo zwaar in men benen daar dat ik et nog nooit! Na 30min voelde ik de werking! De prijs valt zeer goed mee en je krijgt een leuke dvd met correcte oefeningen en dit product is gwn top!

Had jij no shotgun v3? of gewoon de oude?

Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen die V3 al gebruikt hebben?

heb net de V3 stack binnen met redline xtreme van bodybuilding.com.. maak eerst even me nox pump en nos ether stack op en dan laat ik het weten :)

Ok begonnen aan Shotgun V3.. in een woord SUPER..

smaak: Lekker niet te vergelijken met andere pre workouts net hubba bubba :D

Goede energie en lekkere pomp (vooral in me schouders)
heb het wel meteen gestart na me cycle met noxpump en NosEther
dus hoop dat er geen gewenning optreed.
Over 2 maanden ff 4 weken zonder pre workout en post stack zodat het weer lekker hard inslaat:D

Gisteren de sample van Bardolino eens getest bij schouders-borst-biceps training.

Smaak viel me 100% mee (beetje kauwgumachtig), best lekker eigenlijk!

Qua energie haalt deze het niet bij de Noxpump en qua pomp ook niet bij Supercharge maar zeker wel lekker kunnen trainen, goede focus en uiteindelijk een lekkere pomp.

Ik ben een maand geleden er mee begonnen.
De pomp is waanzinnig, beetje nerveus voor het trainen en als ik thuis kom staan me ouders te kijken! dat is niet normaal.
Spieren zijn echt hard, ben 4 kg aangekomen is gewoon niet normaal.
me borst en linker schouder drukken zo erg dat ik er pijn van in me nek heb

hee dit spul is erg goed maar de SMAAK is om te kotsen
en hij kost nu bij be fit 55.= of 99.95 voor twee

Terug
Naar boven