XXL Nutrition

Nolvadex

Testosteronbom

Competitive Bodybuilder
Waardering
749
Goeiemorgen ijzervreters,

Ben sinds gisteren met nakuur begonnen, 10 mg nolvadex van het gekende merk met de stier ;-)

Vorige keer deed ik standaard 20mg per dag maar las hier en daar dat 10mg zou volstaan dus probeer ik deze keer op 10mg. Hopelijk zijn de tabs niet ondergedoseerd natuurlijk :p

Waar mijn vraag over gaat: ligt het aan mij of brokkelen die tabs heel gemakkelijk uit elkaar? In mijn zakje zijn er verscheidene gebroken en als ik één op mijn tong leg dan brokkelt die vrij gemakkelijk uit elkaar.

Iemand een idee hoe dit komt?

• Topic Starter Topic Starter
Weinig bindmiddel, verder niks mis mee

Dacht ik ook al, zouden ze iets moeten aan doen want oogt niet echt 'professioneel' natuurlijk. Je verliest per zakje wel een tab of 10 omdat die uit elkaar brokkelen.

Nu ja, vorige nakuur is heel goed verlopen (toen wel op 20mg) dus hoop deze keer hetzelfde (op 10mg).

Ik heb ze maar 1x in een zakje gekregen, verder alleen in blitsers of potjes. UG potjes is ook niks mis mee

Dacht ik ook al, zouden ze iets moeten aan doen want oogt niet echt 'professioneel' natuurlijk. Je verliest per zakje wel een tab of 10 omdat die uit elkaar brokkelen.

Nu ja, vorige nakuur is heel goed verlopen (toen wel op 20mg) dus hoop deze keer hetzelfde (op 10mg).
Ik heb nolvadex in een potje.niks over te zeggen.en ik had gelezen 30mg per dag.

Neejj 10mg per dag is goed maar ik houd het zelf op of 20mg nolva of 20mg nolva 50mg clomid

Goeiemorgen ijzervreters,

Ben sinds gisteren met nakuur begonnen, 10 mg nolvadex van het gekende merk met de stier ;-)

Vorige keer deed ik standaard 20mg per dag maar las hier en daar dat 10mg zou volstaan dus probeer ik deze keer op 10mg. Hopelijk zijn de tabs niet ondergedoseerd natuurlijk :p

Waar mijn vraag over gaat: ligt het aan mij of brokkelen die tabs heel gemakkelijk uit elkaar? In mijn zakje zijn er verscheidene gebroken en als ik één op mijn tong leg dan brokkelt die vrij gemakkelijk uit elkaar.

Iemand een idee hoe dit komt?
Mag ik vragen wanneer je start met nolvadex.ik zou ze nemen in myn laatste tes
Neejj 10mg per dag is goed maar ik houd het zelf op of 20mg nolva of 20mg nolva 50mg clomid
Had het opgezocht.30mgper dag 4weken

Bron? 30mg is gewoon teveel
Niet zomaar wat roepen alsof het smarties zijn, er zijn mensen die zomaar je "advies" op gaan volgen

Tenzij UG labs tegenwoordig opeens onder zijn gaan doseren maar dat lijkt me sterk aangezien de productie van nolva geen ruk kost

Aha daar heb je het al hahah "zet mijn poep merk test gozer! Moet je wel 10ml van per week zetten anders werkt die nie"

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik vragen wanneer je start met nolvadex.ik zou ze nemen in myn laatste tes

Had het opgezocht.30mgper dag 4weken

Ik start gewoon twee weken na laatste inject omdat ik lange esters gebruik. 10 mg per dag zou met goed gedoseerde Nolva voldoende moeten zijn, ik ga er idd van uit dat Nolva niet ondergedoseerd is omdat het cheap is om te produceren.

Mocht ik merken dat ik deze nakuur minder goed doorkom dan doe ik in toekomst natuurlijk gewoon terug 20 mg, 30 is overdreven.

30 mg is overkill, 20 mg al zelfs. 10 mg nolva is genoeg als nakuur, of 25/50 mg clomid.

Koop jij daar misschien?

Heb andere source voor gear, met uitzondering van die Nolva die kocht ik ook vorig jaar via site. In toekomst ook gewoon via mijn source ;)
Ja kvind de reus goed.merk golden gear uitstekend.altyd via sites. Altyd goed gelukt.ja zyn ook lange esters dat ik gebruik.heb wat lang gekuurd.iets van 8maand.daarom mss 20mg 4weken

Ja kvind de reus goed.merk golden gear uitstekend.altyd via sites. Altyd goed gelukt.ja zyn ook lange esters dat ik gebruik.heb wat lang gekuurd.iets van 8maand.daarom mss 20mg 4weken
Bij 8 maanden mag je wel wat langer nakuren dan 4 weken. Na m'n laatste kuur kuurde ik 50 dagen na met clomid en nolva

Zodra je bloedwerk goed zit
1000 test 600 deca vind ik een leuke
En anders 1.5g test met hgh
Oxy is ook de moeite waard

Terug
Naar boven