MuscleMeat

Nolvadex

Neem aan dat je het wel hebt verdeeld in 2 spuiten? Eene links een rechts haha en anders gewoon 2x per week..

Als je dit gedaan hebt verbaast me dat? Dan zou je een ander merk moeten proberen wat deca/test betreft

anyway high test hgh only... Blijft de nummer 1 voor mij

Neem aan dat je het wel hebt verdeeld in 2 spuiten? Eene links een rechts haha en anders gewoon 2x per week..

Als je dit gedaan hebt verbaast me dat? Dan zou je een ander merk moeten proberen wat deca/test betreft
Nee hoor.in 1 spuit en 1 per week.hahaaa nie goed dus

Hahaa in myn 6eweek hebk es 1000 test en 500deca wel khad pyn en bult on my ass hahaa
die kuur en die stats en alsjeblieft stop met adviesen geven brengt onnodig risico

je hebt veel te weinig kennis en geen bronnen
en dat op die leeftijd

Nee hoor.in 1 spuit en 1 per week.hahaaa nie goed dus
En wrom 2x als het 1x per week moet? Heeft dat effect? Want eerste weken hadk daar nix aan
die kuur en die stats en alsjeblieft stop met adviesen geven brengt onnodig risico

je hebt veel te weinig kennis en geen bronnen
en dat op die leeftijd
Jaja elk zyn ding e.en doet wat ie wil.en bronnen zyn van iemand die al 25jaar kuurt.voor my is dat genoeg

Verdelen over 2x zijn stabielere bloedwaarden

1g in rechter bil en 600mg in de linker bv voorkomt dat ei op je bil haha

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer na nakuur mag je terug starten? En weetj goeie massa kuur na test e en deca? Kzie dat je van vlaanderen bent.ik ook west vlaanderen.

De tijd dat je ON bent (kuur + nakuur) moet je ook OFF gaan. Dat is een regel die vaak gehanteerd wordt. Je kan natuurlijk pas zeker zijn dat je hersteld bent na bloedonderzoek.

En wrom 2x als het 1x per week moet? Heeft dat effect?

Als je meer dan 4ml moet zetten dan is het handig om 2 keer per week te zetten omdat je dan minder last van pijn zal hebben na injectie.

Het zorgt ook voor stabielere bloedwaarden waardoor je minder last van sides hebt (vb: acne als je daar gevoelig aan bent).

Als je meer dan 4ml moet zetten dan is het handig om 2 keer per week te zetten omdat je dan minder last van pijn zal hebben na injectie.

Het zorgt ook voor stabielere bloedwaarden waardoor je minder last van sides hebt (vb: acne als je daar gevoelig aan bent).
Ja ze.ksta er vol van.en zonnebank of gistpillen helpen nie echt

Als je meer dan 4ml moet zetten dan is het handig om 2 keer per week te zetten omdat je dan minder last van pijn zal hebben na injectie

Dat is geen gegeven, ik ken zat lui die met gemak 6ML in hun quads wegduwen zonder problemen.. Bij mijzelf is 5ML prima te doen 2x per week.

En wrom 2x als het 1x per week moet? Heeft dat effect? Want eerste weken hadk daar nix aan

Jaja elk zyn ding e.en doet wat ie wil.en bronnen zyn van iemand die al 25jaar kuurt.voor my is dat genoeg
Hier snijdt je jezelf flink mee in de vingers, broseph. Is die bron van jou dezelfde bron die jou 1000 test en 600 deca aanraad, met jouw stats?

Let op: ik kraak niet je stats af of je fysiek, absoluut niet, maar wel je AAS-dosissen met die stats.

Dat is geen gegeven, ik ken zat lui die met gemak 6ML in hun quads wegduwen zonder problemen.. Bij mijzelf is 5ML prima te doen 2x per week.

Heb je helemaal gelijk in. Voor mij is 4ml de grens en denk voor velen, vooral in quads :)

Let op: ik kraak niet je stats af of je fysiek, absoluut niet, maar wel je AAS-dosissen met die stats.

Zijn doseringen zijn idd te hoog voor zijn stats. Kan perfect nog gainen op 500mg per week ;)

Hoe kun je iemand statts dan weten op basis van een foto? We weten zijn lengte gewicht en vp niet eens

Staat toch onder zijn naam? Of gaat het niet over Hulkios? :o

Terug
Naar boven