Fitness Seller

Nononsense progressie

Bezoekers in dit topic

Goed om te zien dat hier een stuk minder nonsense is dan voorheen :)

Goeie trainingen!
 
Goed om te zien dat hier een stuk minder nonsense is dan voorheen :)

Goeie trainingen!
Thanks voor het compliment! Ik had even een aanloop nodig 😉
 
  • Like
Waarderingen: LM
Bij leg press en leg extensions staat er telkens UL voor ook bij pull down. Wat betekent dat?
 
Zie dat de laatste geüpdate training van 08-11 is.
Ga nog steeds 3 keer per week en dat bevalt eigenlijk wel prima. Heb nog best veel overuren staan dus met lg afgesproken dat ik elke dinsdag 2 uurtjes opneem, kan ik mooi gaan sporten voordat de kids thuis komen. Scheelt me weer veel stress 's avonds.

Hierbij de laatste trainingen 11-11 vs 15-11
20201118_095931.jpg

En 8-11 vs 13-11 vs 16-11
20201118_095913.jpg
20201118_095849.jpg


Morgenavond weer trainen heb er zin in. Trainingen lopen lekker, doe voornamelijk compaired sets, waardoor het me ook veel tijd scheelt. Sportschool is nog steeds gewoon open, geen mondkapjes plicht, hoef vooraf niet te reserveren en geen tijdslimiet. Super chill dus!

Voeding gaat iets minder. Heb veel last van snaaibuien. Kan het niet omschrijven als echt binge eaten, kan het zelf ook wel stoppen, maar het is meer een gewoonte. Tijdens het koken een handje nootjes, bij de thee een graai in de zak met pepernoten, etc... tot een uur of 14.00 gaat het goed en daarna begint de zoektocht naar eten... gelukkig is het nog enigzins binnen de perken te houden en voelt het niet als een verloren zaak ofzo, vandaag gewoon nieuwe ronde nieuwe kansen 😄
 
Heavy weights incomming! Gas erop.
 
Heavy weights incomming! Gas erop.
Heb je het nou over mn lichaamsgewicht 😜

Nee klopt wel. Sommige zijn wel bedroevend laag... voornamelijk de bench press... zit ik in de sportschool die microplates te laden terwijl grote jongens naast me met een doorgebogen stang benchen.... maar goed, we gaan gewoon elke training uppen!
 
Heb je het nou over mn lichaamsgewicht 😜

Nee klopt wel. Sommige zijn wel bedroevend laag... voornamelijk de bench press... zit ik in de sportschool die microplates te laden terwijl grote jongens naast me met een doorgebogen stang benchen.... maar goed, we gaan gewoon elke training uppen!
Je moet je ook niet vergelijken met anderen. Het gaat erom dat jij progressie blijft maken. Sommige bankdrukken 100 kg, een heel jaar lang. Als jij van 20 naar 30 gaat, dan maak jij wel progressie en hij/zij niet. :P
 
Sportschool is nog steeds gewoon open, geen mondkapjes plicht, hoef vooraf niet te reserveren en geen tijdslimiet. Super chill dus!
Wow, zijn die er nog? Dat moet er dan eentje zijn waar het normaal gesproken altijd al rustig is, neem ik aan?
 
Wow, zijn die er nog? Dat moet er dan dan ik eentje zijn waar het normaal gesproken altijd al rustig is?
Klopt! Het is er altijd super rustig, max 15 man op 2200m2, ook voor de restricties. Vraag me soms wel eens af hoe zo'n sportschool kan overleven...
 
Trainingen gaan nog steeds erg lekker, bleek een aantal logs van trainingen niet goed te hebben opgeslagen. Hierbij iig de laatste 3

1606835486320.png
1606835508577.png


Vooral laatste training ging echt lekker! had een euforisch gevoel na de eerste set van de RDL en dat hiel de hele training aan. Dus erg blij mee.
Inmiddels ook wat fijne core-oefeningen gevonden waarbij ik geen last van mijn rug krijg. Rugpijn gaat met de dag iets beter.. 's ochtends nog een beetje stijf maar in de loop van de ochtend gaat dat weg en voel ik geen pijn meer. Dus dat is fijn.

Voeding gaat op en af; vind het moeilijk om me aan calorie inname te houden. Er zit toch nog een koppeling met gezelligheid ofzo. Dus daar ligt nog een uitdaging. Inmiddels +5kg sinds 1 juli (21 weken). Komt op een gemiddelde van 0,25 per week. Op zich prima :-)

Morgenavond weer trainen; eerste oefening dan weer UL leg press. Dat vind ik zo'n fijne oefening dus belooft een fijne training te worden!
 
Back
Naar boven