XXL Nutrition

Nononsense progressie

Bezoekers in dit topic

Kwam ik zo autoritair over tijdens de meet 🤔.
Maar je hebt gelijk, over het algemeen ben ik wel de baas, maar hij is baas boodschappen 😉
Nee hoor, maar in ieder relatie is het hetzelfde. De man denkt de baas te zijn, maar als het puntje bij het paaltje komt beslist de vrouw des huizes. :D
 
Nee hoor, maar in ieder relatie is het hetzelfde. De man denkt de baas te zijn, maar als het puntje bij het paaltje komt beslist de vrouw des huizes. :D
Can confirm. Alleen heb ik wel een duidelijke mening.


die er vaak niet toe doet.
 
Nee hoor, maar in ieder relatie is het hetzelfde. De man denkt de baas te zijn, maar als het puntje bij het paaltje komt beslist de vrouw des huizes. :D
Hahahaha ja, ik ben bang dat het hier ook zo is...

Bang voor hem dan...
 
Nee hoor, maar in ieder relatie is het hetzelfde. De man denkt de baas te zijn, maar als het puntje bij het paaltje komt beslist de vrouw des huizes. :D

Je kunt als man ook beslissen dat je touwtjes uit handen geeft. Beetje trainen en flierefluiter. Mocht het niet helemaal naar wens lopen, stuur je even een beetje bij, en hup, de touwtjes terug naar het vrouwtje :D
 
Vorige week 3 keer getraind ipv geplande 4 trainingen. Hierbij laatste 2 trainingen van vorige week:
20201008_213200.jpg20201009_105118.jpg

Afgelopen vrijdagavond klein feestje gehad bij vrienden. Met mezelf afgesproken dat ik niet op kcal inname zou letten maar gewoon eens vol all-in zou gaan. Nou dat heb ik geweten. Lekker veel zitten snacken en 2 flessen wijn soldaat gemaakt. Korte nacht gehad (van 01.00 tot 06.00) maar gelukkig bij opstaan niet veel last van kater/misselijk. Wel een beetje duf. Gewicht was wel behoorlijk gestegen. Zaterdagochtend kon ik niet wegen omdat we bleven slapen en pas in de middag weg gingen. Zondagochtend was het gewicht 84,9kg 🐷.
Inmiddels zakt het gewicht wel weer iets en staat de teller op 83,9kg (afgelopen vrijdagochtend op 83,4kg). Voeding is sinds zondag gewoon weer back on track, dus dat is prima.

Gisteravond weer heerlijk getraind. Kan nog steeds verhogen elke training en oefeningen voelen goed aan. Kwam met een voldaan gevoel terug van de sportschool. Nu train ik meestal 's avonds maar heb nog super veel over-/vakantie-uren. Planning is om wat vaker overdag uurtjes op te nemen als werk het toelaat en te sporten zodat ik 's avonds lekker rustig aan kan doen.
20201013_093600.jpg


Vandaag lukt overdag trainen niet dus dat wordt vanavond, UB staat weer op de planning. Rug voelt ook steeds beter dus wil buikspieren trainen weer eens gaan proberen 😃.
 
2 flessen wijn soldaat gemaakt.

Dat is niks. Leer eens drinken joh.

Voeding is sinds zondag gewoon weer back on track

Het belangrijkste. Meteen back on track gaan en niet compenseren. Don't be like Onit.

Planning is om wat vaker overdag uurtjes op te nemen als werk het toelaat en te sporten zodat ik 's avonds lekker rustig aan kan doen.

Een middag training moet met pre-workout gebeuren. Sterkte alvast met de crash daarna.
 
Afgelopen week had ik een weekje vrijaf. Met het gezin een weekje weggeweest naar zee. Ondanks alle restricties fijn gehad!
Van te voren nog getwijfeld om te gaan sporten bij een plaatselijke gym maar uiteindelijk besloten om mn sportkleding thuis te laten en lekker een week all-in te genieten.

Lekker gegeten en gedronken, niet gelet op kcal en macro's en ook de nodige alcoholische versnaperingen naar binnen gewerkt. Resultaat +2,9kg afgelopen maandag 😎

Gisteravond weer in de sportschool geweest. Super relaxte sportschool, nu ook met de beperkingen door Covid-19. Er trainen zo weinig mensen (ondanks oppervlakte van 2200m2) dat reserveren niet nodig is en dat er geen tijdslimiet is. Gisteren waren er max. 10 mensen aan het trainen.

Trainen heeft me weer goed gedaan, ik voel me mentaal altijd zoveel beter. Merk dat ik wel toe ben aan een ander schema. Gisteravond keertje fullbody getraind. Morgenavond ook nog keertje fullbody en dan vrijdag/zaterdag eens zitten voor een nieuw schema. Ik heb er zin in!
Hierbij mijn training van gister:
20201028_212025.jpg
 
Ai ai ai, dit kan je eigenlijk geen log meer noemen. Bijna 2 weken na de laatste log maar weer eens een update. Ga het loggen weer wat consequenter oppakken!
Afgelopen 2 weken iig niet stil gezeten, lekker getraind en gegaind 😍.

Nieuw schema is een feit. Besloten om frequentie even te downsizen naar 3 keer per week (wordt waarschijnlijk over een tijdje wel weer 4 keer). Even mn lichaam wat meer rust geven tussen de trainingen door en het was soms nogal wat gedoe om ook alle 4 de trainingen te doen gezien planning thuis. Dat leverde soms wel wat stress op...

Afgelopen weken wat oefeningen uitgeprobeerd, voelt goed en lekker veel spierpijn na de trainingen! Onderstaand m'n schema's (1tje al uitgevoerd).
20201110_143851.jpg20201110_143831.jpg

Gewicht staat momenteel op 84,1. Op trainingsdagen 2600kcal op rustdagen 1900.
Het aan kcal budget houden gaat prima en ondanks de honger af en toe geen cravings.

Van de week fotootje gemaakt van m'n schouders, gaat de goeie kant op 😀
20201108_140652.jpg
 
Nee hoor, maar in ieder relatie is het hetzelfde. De man denkt de baas te zijn, maar als het puntje bij het paaltje komt beslist de vrouw des huizes. :D
Dat zijn gewoon onderwerpen waar de man geen mening over heeft, zoals welke kleur de kussens op de bank moeten zijn. En als je dan instemt met de kleur kussens die de vrouw wil geef je haar het gevoel dat ze de baas is, maar uiteindelijk zijn wij mannen gewoon de baas als het aankomt op de onderwerpen die belangrijk zijn. :D
 
Volg!
 
Nee hoor, maar in ieder relatie is het hetzelfde. De man denkt de baas te zijn, maar als het puntje bij het paaltje komt beslist de vrouw des huizes. :D
Mijn vent weet wel dat hij de baas niet is🤣 Ik beslis ongeveer alles en dat vindt hij prima. Komt vooral omdat ik graag de controle heb en nogal moeilijk ben. Hij totaal niet, dus dat gaat ook perfect zo. Enige is wel dat ik mijzelf soms met teveel dingen wil bemoeien (bijvoorbeeld met zijn voeding/training). Daar trekt hij zich dan weer niks van aan:p Bij mijn ouders was dit trouwens precies andersom.
 
Laatst bewerkt:
Ai ai ai, dit kan je eigenlijk geen log meer noemen. Bijna 2 weken na de laatste log maar weer eens een update. Ga het loggen weer wat consequenter oppakken!
Afgelopen 2 weken iig niet stil gezeten, lekker getraind en gegaind 😍.

Nieuw schema is een feit. Besloten om frequentie even te downsizen naar 3 keer per week (wordt waarschijnlijk over een tijdje wel weer 4 keer). Even mn lichaam wat meer rust geven tussen de trainingen door en het was soms nogal wat gedoe om ook alle 4 de trainingen te doen gezien planning thuis. Dat leverde soms wel wat stress op...

Afgelopen weken wat oefeningen uitgeprobeerd, voelt goed en lekker veel spierpijn na de trainingen! Onderstaand m'n schema's (1tje al uitgevoerd).
Bekijk bijlage 512210Bekijk bijlage 512211

Gewicht staat momenteel op 84,1. Op trainingsdagen 2600kcal op rustdagen 1900.
Het aan kcal budget houden gaat prima en ondanks de honger af en toe geen cravings.

Van de week fotootje gemaakt van m'n schouders, gaat de goeie kant op 😀
Goede definitie! :)
 
Zijn dat voldoende kcals voor jou om op te bulken of heb ik gemist dat je aan het cutten bent :o
Nee klopt, ben aan het bulken idd. Vooralsnog lijkt het er op dat het genoeg is (bij 2300/2600 ging het iets te hard omhoog). Maar kan best zijn dat dit weer iets te laag is.
Wat dat betreft is het gebasseerd op trial and error en doet mijn lichaam rare dingen met die kcal...
 
maar uiteindelijk zijn wij mannen gewoon de baas als het aankomt op de onderwerpen die belangrijk zijn.
Ik vraag me dan echt af wat de onderwerpen zijn waar jullie mannen de baas over zijn als het er op aankomt.....

Volgens mij is het zo dat mannen 3/4 van de zaken niet interesseert en het ze een worst zou wezen wat de beslissing is, mannen zijn veel praktischer in dingen.
En die overige 1/4 waar mannen wel een mening over hebben wordt in samenspraak besloten.
 
Ik vraag me dan echt af wat de onderwerpen zijn waar jullie mannen de baas over zijn als het er op aankomt.....

Volgens mij is het zo dat mannen 3/4 van de zaken niet interesseert en het ze een worst zou wezen wat de beslissing is, mannen zijn veel praktischer in dingen.
En die overige 1/4 waar mannen wel een mening over hebben wordt in samenspraak besloten.
Was ook maar een grapje:p meestal gebeurt het zo inderdaad.
 
Nette schouders. Heb je blessure (gehad) of span je gewoon wat verschillend?

JAmmer dat je minder kan Trainen dan je zou willen, daar gevoel ken ik.
 
Nette schouders. Heb je blessure (gehad) of span je gewoon wat verschillend?

JAmmer dat je minder kan Trainen dan je zou willen, daar gevoel ken ik.
Thanks voor het compliment!

Ja als het aan mij zou liggen zou ik 6 dagen in de week gaan... Ben toch wel een soort van verslaafd 🤔. Maar helaas door werk en thuis moet ik compromissen doen. Komt wel weer als alles op de rit is. Meer is niet altijd beter...

Nee geen blessure aan schouders gehad dus denk dat ik ze iets anders aanspan. Heb wel lengte verschil (ene schouder zit hoger dan de ander) maar dat is dus genetisch.
Overigens is dit 1 van m'n eerste 'actiefoto's' 🤣 , even snel op het damestoilet genomen, dus misschien valt het wel mee als ik wat meer ervaring heb 😉
 
Back
Naar boven