- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor het compliment! Ik had even een aanloop nodig 😉Goed om te zien dat hier een stuk minder nonsense is dan voorheen
Goeie trainingen!
Unilateraal, 1 kant tegelijk.Bij leg press en leg extensions staat er telkens UL voor ook bij pull down. Wat betekent dat?
Heb je het nou over mn lichaamsgewicht 😜
Je moet je ook niet vergelijken met anderen. Het gaat erom dat jij progressie blijft maken. Sommige bankdrukken 100 kg, een heel jaar lang. Als jij van 20 naar 30 gaat, dan maak jij wel progressie en hij/zij niet.Heb je het nou over mn lichaamsgewicht 😜
Nee klopt wel. Sommige zijn wel bedroevend laag... voornamelijk de bench press... zit ik in de sportschool die microplates te laden terwijl grote jongens naast me met een doorgebogen stang benchen.... maar goed, we gaan gewoon elke training uppen!

Wow, zijn die er nog? Dat moet er dan eentje zijn waar het normaal gesproken altijd al rustig is, neem ik aan?Sportschool is nog steeds gewoon open, geen mondkapjes plicht, hoef vooraf niet te reserveren en geen tijdslimiet. Super chill dus!
Klopt! Het is er altijd super rustig, max 15 man op 2200m2, ook voor de restricties. Vraag me soms wel eens af hoe zo'n sportschool kan overleven...Wow, zijn die er nog? Dat moet er dan dan ik eentje zijn waar het normaal gesproken altijd al rustig is?