Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dag erna niks aan de hand alleen een gat in me kop, ik naar een vriend van me gegaan en valt daar me zakje winstrol uit me zak waar me laatste pilletje uit rolden terwijl hij daar een herder had van 9 weken oud
beestje op de gang gezet en het hele huis overhoop gehaald opzoek naar die eene pil
ik zei dat ik nooit meer in me leven dat spul aan ging raken HAHA is dat even uitgelopen 
Exact wat ik dacht.10 kuren geleden wilden ik het bij 1x winstrol houden jazonder trainen is een nu een no go
Waarom zou je jezelf afvragen of je het bij een kuur laat? Als je je doel hebt bereikt na een kuur dan stop je, heb je dat niet dan duw je er nog een kuur in. Mijn doel is 120kg bij 10%, dus ik moet nog heel wat juice naar binnen spuiten.
Precies, en als ik wat meer centjes heb dan HGH erbijPrecies, cruise en blasten tot je er benthehe
Goed doel trouwes!
.
. De eerste 25kg heb ik natty gehaald, de rest met hulpmiddelen.Precies, en als ik wat meer centjes heb dan HGH erbij.
120kg is een verdubbeling van mijn start gewicht toen ik begon met trainen (6 jaar geleden). De eerste 25kg heb ik natty gehaald, de rest met hulpmiddelen.
Hallo,
Een goede maat van mij wilt graag Stanozolol gebruiken. Hoeveel en hoelang weet ik niet. Hij zou van plan zijn om het bij 1 keer te laten. Ik heb het hem afgeraden, omdat we nu progressie maken en het trainen leuk vinden. Ik denk dat als hij eenmaal heeft ondervonden hoe snel je sterker kan worden met anabolen, hij zonder trainen niet meer leuk gaat vinden. In mijn ogen zijn er dan twee opties: een tweede kuur of stoppen met trainen.
Mijn vraag aan jullie (degene die meer dan eens hebben gekuurd): toen je begon met kuren, had je toen de intentie om het bij 1 kuurtje te laten, of dacht je gelijk de komende jaren meerdere keren te kuren? En als je de intentie had om het bij 1 kuur te laten, waarom heb je toch een tweede kuur gedaan?

Volgens mij blijft iedereen doorkuren , en dat komt denk ik omdat je na je kuur al je "gains" toch weer verliest.
Of het nu 1 maand later is, 2 maanden, of een half jaar later, je raakt ze weer kwijt.
![]()
Volgens mij blijft iedereen doorkuren , en dat komt denk ik omdat je na je kuur al je "gains" toch weer verliest.
Of het nu 1 maand later is, 2 maanden, of een half jaar later, je raakt ze weer kwijt.
![]()

![]()
Met een hoofdletter B inderdaad.
1 kuur is een no go. Ben je gestopt, verlies je binnen no time je kuurresultaten. Kortom, als je begint met kuren ga je voortaan als junkie door het leven wil je geen teleurstelling achteraf hebben.
Beter gewoon niet kuren. Wil niet de moralist uithangen maar dezelfde resultaten behaal je ook als je wat meer geduld hebt.
1 kuur is een no go. Ben je gestopt, verlies je binnen no time je kuurresultaten. Kortom, als je begint met kuren ga je voortaan als junkie door het leven wil je geen teleurstelling achteraf hebben.
Beter gewoon niet kuren. Wil niet de moralist uithangen maar dezelfde resultaten behaal je ook als je wat meer geduld hebt.