walter75
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Alsof jij je stelling wel onderbouwd!Scheef Jordi93 zonder enige onderbouwing van tegenargument.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof jij je stelling wel onderbouwd!Scheef Jordi93 zonder enige onderbouwing van tegenargument.![]()
Scheef Jordi93 zonder enige onderbouwing van tegenargument.![]()
Als je even een paar posts terug leest dan kun je daar mijn toelichting lezen.
Zo zie je maar dat niet ik, maar jij degene bent die hier complete onzin verkondigt zonder enige onderbouwing.

Scheef Jordi93 zonder enige onderbouwing van tegenargument.![]()
Vond je dat nou echt een geloofwaardige onderbouwing van jezelf? Keep on dreaming
![]()
Gaan nou serieus 2 gasten die niet kuren een ****ing discussie houden over wat je kunt behouden na een kuur? No offence maar wtf.
Het is nog altijd meer onderbouwing dan die van jou. Ik kan er best nog een shitload aan argumenten en ervaringen van gebruikers bij halen, maar zolang jij jouw bewering niet toelicht ga ik er geen moeite aan verspillen.
Wil je zeggen dat ik ongelijk heb? Het maakt toch niet uit of ik wel of niet kuur, ik heb genoeg ervaringen gelezen op dit forum en genoeg resultaten van vrienden gezien om te kunnen concluderen dat je best wat massa kunt vasthouden zodra je stopt met kuren.
Ervaringen heb ik ook genoeg van teleurgestelde gebruikers. Bespaar je beter de moeite inderdaad Jordi.
Je kunt niet zeggen of iemand wel of niet wat vast gaat houden. Als ie direct na z'n kuur z'n nek breekt en niet meer kan trainen houdt ie geen ruk over. Als ie stopt met goed eten houdt ie geen ruk over. Als ie daarentegen met perfecte voeding en training blijft trainen kan ie zelfs nog wel gainen.
Daarnaast zal het van persoon tot persoon verschillen. Kijk naar Sniezel, die gast houdt een beestenfysiek over maar is het realistisch te denken dat dit iedereen gaat lukken? Hell ****ing no. Als je met je 1e kuur nog 1.90 bij 85 kg bent zul je daarentegen wel veel over kunnen houden ja als je nooit weer kuurt.
Kortom, de hele discussie is complete onzin en als ie dan ook nog gevoerd wordt door mensen die nog nooit gekuurd hebben wordt ie er alleen maar zieliger op.
Tuurlijk, dat is niet zo moeilijk. Als je voeding ****ed up is of je traint als een mong**l na je kuur dan verlies je je massa wel ja.
Ook als je voeding ok is kan je massa verliezen. In het merendeel van de gevallen verlies je toch weer wat kracht en daarnaast ben je de megapomp ook weer kwijt. Daarom raken ook zo veel van die gebruik gedesillusioneerd na afloop van een kuur. Min of meer raak je verslaafd aan die zooi omdat je steeds meer wilt gainen binnen zo kort mogelijke tijd.
Wat een bullshit topic weer. Ik snap niet waar mikieb en jordy zich zo druk om maken. Vooral jordy.. Waarom wil je je gelijk halen bij iemand met 12 posts en een beeld van anabolen. Deze gast heeft via via wat gehoord en denkt nu zijn argumenten goed onderbouwd te hebben. Please kom niet met wat als bullshit heb je geen bewijs dan kan je je mening blijven geven t is toch geen feit.
Tuurlijk verlies je wat massa, maar je hoeft echt niet alles te verliezen. Als je voldoet aan de volgende punten, geef me dan alsjeblieft 1 reden waarom je alle massa weer zou verliezen na je kuur.
-Je zit nog niet op je natuurlijke max.
-Je voeding , training , rust is 100% in orde.
-Je hebt een goede nakuur gedaan.
-Je staat mentaal sterk in je schoenen waardoor je na je kuur 100% dedicated blijft om door te knallen.
Andere factoren zoals een gebroken nek, ziekte of wat dan ook laten we er buiten. We gaan uit van de ideale situatie. Daar gaat het om; onmogelijk of niet.
Waarom wil je je gelijk halen bij iemand met 12 posts en een beeld van anabolen. Deze gast heeft via via wat gehoord en denkt nu zijn argumenten goed onderbouwd te hebben. Please kom niet met wat als bullshit heb je geen bewijs dan kan je je mening blijven geven t is toch geen feit.
Je kan goed bijven eten en trainen wat je wilt maar je lichaam zal datgene wat het heeft opgebouwd door een kuur net zo hard weer afbreken als dat het heeft opgebouwd. De meeste verliezen na een kuur het zelfvertrouwen om op de natuurlijke weg door te trainen, simpelweg omdat ze merken dat dit niet het bevredigende resultaat geeft als tijdens een kuur. Het knallen zoals jij dat noemt is naturel een stuk minder als met een kuur, immers waarom begin je anders aan een kuur? Het kuren beinvloedt zoals eerder gezegd ook nog eens je mind want je wilt steeds extremer. Vandaar die verslavende werking.
En als je wat vasthoudt na een kuur is het resultaat per saldo minimaal. Dat had je ook naturel kunnen halen met een behoorlijk voeding en trainingsschema. Als je blijft geloven dat een kuur zaligmakend is ben je wel heel naief.
Waarom? Bron?
Je draait er nu weer om heen. Ik zei net toch al; het gaat om de ideale situatie. Als we van die situatie uitgaan is er geen enkele reden om al je massa te verliezen. En in die ideale situatie hoort dus ook het mentaal sterk in je schoenen staan.
''En als je wat vasthoudt na een kuur is het resultaat per saldo minimaal. Dat had je ook naturel kunnen halen met een behoorlijk voeding en trainingsschema. ''
Dit heeft toch geen ene reet te maken met onze discussie? Wij hebben het er over of je wel of niet je massa kunt vasthouden, wat doet het er dan toe om te zeggen dat je het zonder kuren ook had kunnen bereiken.
Relax man! Loop niet zo als een hysterisch wijf te schreeuwen! Volgens mij begrijp je er toch geen ene moer van trouwens en loop je maar wat uit je nek te lullen. Ben er wel een beetje klaar mee want andere argumenten als de jouwe vind jij toch alleen maar " bullshit" .

Hahaha geweldig dit. Is dit jouw manier van een discussie voeren?
Nou Bipolar, je had toch gelijk.